Originally posted by Remotion
View Post
Isoveli lopetti valvomisen....
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kun ihmiset eivät ota kantaa politiikkaan, ja kansalaisaktivismi on tukahdutettu jo valtion toimesta, niin mihin suuntaan tässä mennään? Vaalirahasotkut, kukkahattutädit päättämässä laeista, taloudellinen mamu-katastrofi, Vihreitten ajama "Suomi pelastaa maailman"-agenda ja Orwellmainen valvontayhteiskunta.. Ei kiitos, sanon minä.BMW - Ex. z3 Coupe 2.8l, e30 Mtech-2 m50b25, CLS 55 AMG, Toyota Supra Eurospec mkIV manuaali (T)T +700hp, e39 530da "työjuhta" e39 530da pre-fl Shadowline M-sport
Nyt; e93 330da, VW T5.1 Caravelle "FakeTaxi"
-
Noniin, eläpäs valita nyt vaan tee topikki yleistä keskustelua alueelle jossa on kattavat perustiedot että missä ja milloin tämä mielenosoituspidettäisiin?Originally posted by soda View PostKun ihmiset eivät ota kantaa politiikkaan, ja kansalaisaktivismi on tukahdutettu jo valtion toimesta, niin mihin suuntaan tässä mennään? Vaalirahasotkut, kukkahattutädit päättämässä laeista, taloudellinen mamu-katastrofi, Vihreitten ajama "Suomi pelastaa maailman"-agenda ja Orwellmainen valvontayhteiskunta.. Ei kiitos, sanon minä.
Uskon että saamme paljon porukkaa yhteisen asian puolesta kasaan.
Comment
-
Word. Tässä tuli olennainen sanottua.Originally posted by Remotion View PostSuurin osa asioista joista ei ole "hyötyä" on nimenomaan niitä jotka tekevät elämästä elämisen arvoista.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Originally posted by soda View PostKun ihmiset eivät ota kantaa politiikkaan, ja kansalaisaktivismi on tukahdutettu jo valtion toimesta, niin mihin suuntaan tässä mennään? Vaalirahasotkut, kukkahattutädit päättämässä laeista, taloudellinen mamu-katastrofi, Vihreitten ajama "Suomi pelastaa maailman"-agenda ja Orwellmainen valvontayhteiskunta.. Ei kiitos, sanon minä.
Ilman muuta myös 100% mukana!Ex.
-02 e46 m3
-08 bmw 135i
- bmw m6
- F20 120d
- F20 LCI 125d
Comment
-
Eipä tämä ole ainoa asia, missä kansalaiset eivät osoita minkäänlaista vastustusta. Esimerkiksi nyt Ranskassa on menossa iso mielenosoitus valtion eläkeikänostohaluja vastaan, kun siellä oltaisiin nostamassa eläkeikää 60:stä 62:een. Suomessa sen sijaan eläkeikää nostettaisiin 65:stä, 67:ään ja kukaan ei vastusta. Toinen esimerkki Saksasta muutama vuosi sitten, kun Nokia päätti lopettaa Bochumin tehtaansa, nousi siitä niin iso meteli, että Nokia joutui käytännössä maksamaan lähes vuoden palkan useimmille työntekijöille. Suomessa taas kun Nokia päätti lopettaa Jyväskylän tehtaansa, näytettiin vain ovea. Kansa oli jälleen hiljaa.Originally posted by soda View PostKun ihmiset eivät ota kantaa politiikkaan, ja kansalaisaktivismi on tukahdutettu jo valtion toimesta, niin mihin suuntaan tässä mennään? Vaalirahasotkut, kukkahattutädit päättämässä laeista, taloudellinen mamu-katastrofi, Vihreitten ajama "Suomi pelastaa maailman"-agenda ja Orwellmainen valvontayhteiskunta.. Ei kiitos, sanon minä.
Comment
-
No ei nyt jupista sitä että kun suomessa kukaan ei tee mitään vaan käytetään tämä energia siihen että saadaan se rauhallinen mutta kuitenkin näkyvä mielenosoitus sinne mestoille, m'kay?
Ei se mitenkään laitonta ole mennä kertomaan mitä asiasta on mieltä, uskoisin että tästä voisi tehdä jonkin useamman kerhonkin välisen yhteisen efortin.:think
Sitten erittäin tärkeä linkki tässä kaikille tämän topikin lukijoille
LIIKENNEMINISTERIÖNkysely:
Mitkä ovat keinot liikenneturvallisuuden parantamiseksi?
Last edited by Remotion; 25-10-2010, 16:43.
Comment
-
Johan se on osittain jo toteutunut. Eli toi 250km/h. Se on katsottu että riittää kattonopeudeksi euroopassa ja muuallakin maailmassa.Originally posted by NHB View PostTuossa jo aikaisemmin kirjoitinkin ajatukseni näistä aiheista. Kerrataan nyt vielä. Eli uusien autojen kautta toteuttaisin tämän EU:n laajuisesti.
Comment
-
Ja sekin on vähän niin ja näin, eli ei kuitenkaan kaikissa autoissa.Originally posted by Kal.ju View PostJohan se on osittain jo toteutunut. Eli toi 250km/h. Se on katsottu että riittää kattonopeudeksi euroopassa ja muuallakin maailmassa.
Taitaa tuo japanin 170km/h olla lähinnä tätä topikissa puhuttua haavemaailmaa, tosin sekin rajoitin on hyvin usein ohitettu käyttäjän toimesta.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
Pohjois-Koreassahan ei paljon autoista tarvitse välittää. Japanissa on rajoitus. Saksan autoteollisuus on vapaaehtoisesti rajoittanut monien autojen kulkua. Mikähän mahtaa olla kansan suhtautuminen näihin rajoituksiin?Originally posted by r.w. View PostPohjois-Koreassa ehkä, länsimaisessa oikeusvaltiossa ei. Katsos kun meidän koko järjestelmämme rakentuu vapauden käsitteelle, sille, että kenenkään tekemisiä, sanomisia tai menemisiä ei rajoiteta ilman todellista tarvetta ja vahvoja perusteita. Samoin emme voi myöskään mielin määrin kieltää, rajoittaa ja valvoa tietyin perustein toisaalla, mutta jättää kieltämisen, rajoittamisen ja valvomisen joissain muualla, tämä on katsos tasa-arvoinen yhteiskunta. Koko järjestelmän perusta on siinä, että systeemi suojelee erilaisuutta, kuka tahansa voi hankkia yli 300km/h kulkevan auton, kuka tahansa saa harrastaa orgioita natsiunivormussa, kuka tahansa voi liittyä sirkukseen. Mitään ei voida kieltää vain siksi, että joku mieltää sen typeräksi, arvelluttavaksi tai turhaksi. Kässääx?
Olennainen ero tuossa on siinä, että esimerkiksi meillä autolla ajaminen yli 120 km/h on yksiselitteisesti jo kielletty. Demokratiamme on jo siis tehnyt päätöksen rajoittaa tätä "erilaisuutta". Orgiat ja sirkukset ovat kaikesta lopunajan julistuksesta huolimatta edelleen laillisia.
Autojen erilaisuutta rajoitetaan lukemattomilla vaatimuksilla. Ei tuota maksiminopeutta nyt mitenkään mahdoton olisi tuohon joukkoon sovittaa.
Comment
-
Jos jatketaan huippunopeuksien vertaamista rintoihin siinä vaiheessa, kun yhteistkunta antaa kuppikokorajoituksia.Originally posted by Remotion View PostOnhan se sinulta pois jos jonkun toisen omistamassa autossa on kulkua. Mielestäni kyse on siitä että ei tarvitse olla kyttääjä. kohta vaimollakaan ei saa olla isommat kuin a-kupin rinnat koska mihin niitä tarvitsee.
eikä kiukaassa yli 1kw vastusta tai puukiukaassa tunnistimet ettei kukaan vaan laita yli kahta puuta kerralla. Koska kohtuus kaikessa right, ja voihan saunaankin kuolla kuten kaikki nyt tietää!
Kuinkahan paljon pidempään matkoihisi kuluisi aikaa, jos huippunopeus olisi 150. Veikkaanpa, että puhutaan aika olemattomista eroista. Mitä tulee tuohon jännitykseen ja hauskuuteen, niin en mä kyllä ensimmäiseksi sitä liikenteestä etsimään. Ihan jo pelkästään siitä syystä, että henkilöautot ovat melko laimeita laitteita. Lippu vuoristorataan tarjoaa ihan eri tavalla g-vitamiinia. Aktiiviseen ajamiseen ja hauskanpitoon taasen karting tarjoaa paremmat mahdollisuudet.Niin mitä etua suurista nopeuksista on?
a) pääsee juohevammin paikasta a paikkaan b ilman että pitää kärsiä yksitoikkoisesta maisemasta turhaan tuntitolkulla.
b) jää aikaa tärkeämmille asioille
c) jokainen kaipaa elämässä joskus vauhdintunteen tuomaa hauskanpitoa ja jännitystä.
Ainakin normaali suomalainen mies eikä siinä ole mitään väärää eikä lapsellista tai moitittavaa niinkuin halutaan antaa ymmärtää.
NHB, pakko kysyä omistatko henkilöautoa? tai ainakaan bmw merkkistä laisinkaan tällähetkellä?
En omista tällä hetkellä autoa. Olen nykyisin vain käyttäjä. Bemarista on tosin kokemusta, olenpa entinen BMW-fanikin, mutta Bemarin nykyinen tapa pyörittää bisnestään ei herätä enää samanlaista tarvetta fanittaa.
Comment
-
Yksityisellä tiellä saa ajaa kuinka lujaa haluaa, lisäksi tuohon yksiselitteisyyteesi on olemassa lukuisia poikkeuksia.Originally posted by NHB View PostOlennainen ero tuossa on siinä, että esimerkiksi meillä autolla ajaminen yli 120 km/h on yksiselitteisesti jo kielletty. Demokratiamme on jo siis tehnyt päätöksen rajoittaa tätä "erilaisuutta". Orgiat ja sirkukset ovat kaikesta lopunajan julistuksesta huolimatta edelleen laillisia.
Mahtavaa logiikkaa. Nopeusrajoitus on yhtä kuin tien suurin sallittu nopeus, ei yhtä kuin konsensus moottoriajoneuvon suurimmasta mahdollisesta huippunopeudesta. En tajua montako kertaa sinulle pitää rautalangasta vääntää vapaan yhteiskunnan tarkoittavan sitä, että kenellä tahansa on vapaus valita, vapaus joko noudattaa lakia tai rikkoa sitä. Se ei tarkoita, että poistamme ihmisiltä sekä tahdon, kyvyn, että oikeuden mihinkään muuhun, kuin virallisen totuuskomission aka eduskunta hyväksymään toimintaan.
Kertoisitko sitten, mitä vitun sanomista sinulla muka on autoiluun ja tieliikenteeseen liittyen?Originally posted by NHB View PostEn omista tällä hetkellä autoa.Last edited by r.w.; 25-10-2010, 17:41.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
Suosittelen että mielenosoituksen sijasta ihmiset siis kertoisivat kantansa asiallisesti ja hyvin perustellusti tuonne: http://www.otakantaa.fi/forum.cfm?gr...%20keskustelut
Itse en saa mitään kiksejä vuoristoradasta ja kartingradallakin lähinnä ahdistuksen tunteita.Originally posted by NHB View PostKuinkahan paljon pidempään matkoihisi kuluisi aikaa, jos huippunopeus olisi 150. Veikkaanpa, että puhutaan aika olemattomista eroista. Mitä tulee tuohon jännitykseen ja hauskuuteen, niin en mä kyllä ensimmäiseksi sitä liikenteestä etsimään. Ihan jo pelkästään siitä syystä, että henkilöautot ovat melko laimeita laitteita. Lippu vuoristorataan tarjoaa ihan eri tavalla g-vitamiinia. Aktiiviseen ajamiseen ja hauskanpitoon taasen karting tarjoaa paremmat mahdollisuudet.
En omista tällä hetkellä autoa. Olen nykyisin vain käyttäjä. Bemarista on tosin kokemusta, olenpa entinen BMW-fanikin, mutta Bemarin nykyinen tapa pyörittää bisnestään ei herätä enää samanlaista tarvetta fanittaa.
En silti missään nimessä ole niitä vastaan. Hyvä että tiedät mistä pidät ja sinulla on mahdollisuus sitä toteuttaa.
Erilaisuus on rikkautta. Ihmiskunnan monimuotoisuutta tulisi mielestäni ennemmin vaalia kuin rajoittaa nykyisellä tavalla.
Yhteiset pelisäännöt pitää tietenkin olla. Mutta silti ei saa vaatia kaikkien pelaavan samalla tyylillä.
Itse saan autoilusta huomattavaa nautintoa elämässä ja se ei tarkoita sitä että pitäisi vaarantaa mitään. Itse kartan riskejä ja kuormitusta liikenteessä sillä että en ikinä liiku ruuhka-aikoina missään.Last edited by Remotion; 25-10-2010, 18:56.
Comment
-
Ihan mielenkiinnosta, mitä tuolla tarkoitat?Originally posted by NHB View PostBemarin nykyinen tapa pyörittää bisnestään ei herätä enää samanlaista tarvetta fanittaa.
Comment
Comment