Originally posted by Kapanos
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Virittäjät @ Mika Salo etsii viriautoja
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
kerta kaikki löytyy bitaddictilta niin ei kellään olis invitee laittaa? :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by smpovers View Posthttp://www.harrasteauto.com/index.ph...okausi-2.2006/
Tuolta löytyy...Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
-
Originally posted by -challenger- View PostNo eikai niillä kummosia ajeta jossei jarrut ja renkaat oo kohdallaa..
Vaikuttaaks tää bemari jannu tääl foorumeilla ollenkaa ? Upee peli o meinaa !
bemari jannu -> http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=212572Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostEi noi ole kohillaan vakiossa e36 328i farkussa/ e46 325i farkussakaan joilla ajetaan noita molempia(sierra/e30) nopeammin tolla radalla normirenkailla.
bemari jannu -> http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=212572
No pedalpoxi on asennettu jo loppukesästä ja se ongelma on poissa, myös vanteet on kasvaneet pari tuumaa per kulma ja semislicksit (245/315) on tilattu.
Katotaan, jos enskesänä pääsee ahvenistolle et miten ne ajat muuttuu, vai muuttuuko.
Itehän en oo ikinä radalle viellä päässytxXx
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostEi ole hirveästi tullut seurattua tota ohjelmaa eikä kyllä harmita yhtään..
Noi ajetut kierrosajat noilla 400-500hv vehkeillä on niin ruokottoman huonoja, että joko Salo on paska kuski tai autot on vaan paskoja. Olisivat jättäneet noi ajat pois niin naurattais vähemmän.Originally posted by Tomp_pa View PostJos satuit yhtään seuraamaan ni jokaista mutkaa ennen tuli lukkojarrutus etupään osalta, ne todellakin oli ne jarrut etupainoiset, myösSalo sanoi et ei voinut jarruttaa niin myöhään tolla mun autolla mutkiin kuin olisi halunnut...
No pedalpoxi on asennettu jo loppukesästä ja se ongelma on poissa, myös vanteet on kasvaneet pari tuumaa per kulma ja semislicksit (245/315) on tilattu.
Katotaan, jos enskesänä pääsee ahvenistolle et miten ne ajat muuttuu, vai muuttuuko.
Itehän en oo ikinä radalle viellä päässyt
E36Ticompact -95 HELLROT-: orava : connection-
EX:E30///M3 replica Tic
EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi
Comment
-
-
Hienoja autoja molemmat ja varmasti molemat saivat asianmukaista palautetta, luulisi mikankin noi tietävän kun formuloita pyöritteli kymmenen vuotta.
Omassa bemmissa on onneksi taattu luistonesto tehon puolesta toisin kun tuossa E30:ssäCitroen ZX "Sacrebleu" edition
EX:
-Bmw E28 518i
-Saab 9000
-Lada 2105
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.
Comment
-
-
Mä vähä veikkaan myös että on Salo sit kuinka hyvä kuski tahansa niin ehkäpä ei uskalla ottaa vieraasta autosta kaikkea irti parin kierroksen jälkeen... :thinkBMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Jos tästä sarjasta tulee vielä kolmas kausi, niin toivottavasti muuttuu jotenkin tähän suuntaan:
- Salon aisapariksi joku oikeasti autotekniikasta/virittämisestä tietävä, että keskusteluihin sais pikkasen enemmän sisältöä, kuin: "Onks tässä paljon ruutia?" (tosin Salon tilallakin sais olla joku, joka älyää myös tekniikasta)
- Nopea kierros kokonaisuutena in-car -kuvalla ja äänellä, ilman musiikkeja
- Ulkoapäin otetut otot leikattu huomattavasti vähemmän levottomiksi, eli ei mitään tollasia sekunnin tai kahden välähdyksiä
- Ääni ja kuva samasta kohtauksesta(rasittavaa, kun jossain ulkoapäin kuvatussa kohtauksessa kuuluu silti in-car -äänet)
- Eikä hullumpi olisi sekään, jos Salon aisaparikin kävisi ajamassa pari lenkkiä, että voisivat vertailla fiiliksiä
Nauratti tossa kakkosjakson Sierrassa, kun on Hestecit ja pelit, ja silti autoa pitää hangata puoli minuuttia käyntiin... Järkeä laittaa autoon tollanen elämää kalliimpi ruisku, jos ei edes viiti hieroa kaikkia säätöjä kohdalleen. Vaikka omissakin autoissa ollu säädettävät ruiskut, niin ei niitä ainakaan vakiota pidempään tartte käyntiin hangata(<2sek), kun hetken jaksaa säädellä asetuksia kohdalleen.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Hyvännäköistä menoa oli molempien autojen osalta tämä jakso! Kovasti on parannusta edelliseen kauteen, ellei sitten seuraavan jakson pinkkihirvitys pilaa fiiliksiä.
Tuosta Salon aisaparista täytyy kommentoida, että kyllähän Tomi Tuomisen täytyy jotain autoista tajuta, koska onhan se Gardemeisterin kartanlukijana toiminut WRC- kilpaluokassa. Ja siksi toisekseen, eiköhän tuossa ole tarkoituksella haettu sitä, että Salo on se itse "maestro" tai "tirehtööri" ja Tuominen on se peesailija. Äänet on kyllä minustakin typerästi suunniteltu.Last edited by Juh4; 02-02-2012, 00:02.-Official member of BTCF-Sauna team-
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postkerta kaikki löytyy bitaddictilta niin ei kellään olis invitee laittaa? :thinkpuh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
Originally posted by Tomp_pa View PostJos satuit yhtään seuraamaan ni jokaista mutkaa ennen tuli lukkojarrutus etupään osalta, ne todellakin oli ne jarrut etupainoiset, myösSalo sanoi et ei voinut jarruttaa niin myöhään tolla mun autolla mutkiin kuin olisi halunnut...
No pedalpoxi on asennettu jo loppukesästä ja se ongelma on poissa, myös vanteet on kasvaneet pari tuumaa per kulma ja semislicksit (245/315) on tilattu.
Katotaan, jos enskesänä pääsee ahvenistolle et miten ne ajat muuttuu, vai muuttuuko.
Itehän en oo ikinä radalle viellä päässyt
Lähinnä vaan ihmettelin kun kaikki tällä kaudella testatut autot on +400hv ja silti noinkin kova kuski kellottaa niillä noin onnettomia aikoja.
Täällä porukka vaan hypettää suurista tehoista vaikka niitä ei suurimmassa osassa autoista saada koskaan oikeaan käyttöön. (joka nyt on tossa ohjelmassa ainakin käynyt toteen)
Huonoja aikoja selitellään sillä kun jarrut, renkaat ja alusta on paskoja. WTF? Koneisiin hakataan kymmeniä tuhansia rahaa kiinni ja lopputuloksena on se, että naapurin Seat toledo diesel kiertää rataa kovemmin. Plussana toki se että muutama lippispää saa stondiksen penkkilapusta ja näkee märkiä unia, että omassa pelissä olis yhtä paljon paukkua.Aprilia RSV4
Comment
-
Comment