Announcement

Collapse
No announcement yet.

Virittäjät @ Mika Salo etsii viriautoja

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gemmi
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2010
    • 3355
    • Espoo

    Originally posted by Kapanos View Post
    Mistä löytyy toi toka jakso? hölmöä kun ei ole katsomossakaan..
    Bitaddictilta

    Comment

    • peto2
      BTCF Member
      • Jan 2007
      • 8258
      • Järvikylä (Nakkila)

      kerta kaikki löytyy bitaddictilta niin ei kellään olis invitee laittaa? :think
      F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
      ex:
      E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
      Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
      Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
      Nakkaa privaa jos tarvetta.

      Comment

      • Madfexx
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2005
        • 3646
        • Lempäälä

        Originally posted by smpovers View Post
        Tässä vielä tuo suora linkki: http://www.fileserve.com/file/8duq45...ajat-S2e02.mkv
        Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
        Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11

        Comment

        • Herzi
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2007
          • 374
          • JKL

          Ikinä en aiemmin oo sarjaa seuraillu, mutta tää kakkos jakso oli ainakin ihan katsottavaa matskua, tykkäsin

          Comment

          • jannmann
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 5856
            • Joccis City

            Ei ole hirveästi tullut seurattua tota ohjelmaa eikä kyllä harmita yhtään..

            Noi ajetut kierrosajat noilla 400-500hv vehkeillä on niin ruokottoman huonoja, että joko Salo on paska kuski tai autot on vaan paskoja. Olisivat jättäneet noi ajat pois niin naurattais vähemmän.
            Aprilia RSV4

            Comment

            • -challenger-
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2009
              • 2148
              • L a h t i

              No eikai niillä kummosia ajeta jossei jarrut ja renkaat oo kohdallaa..

              Vaikuttaaks tää bemari jannu tääl foorumeilla ollenkaa ? Upee peli o meinaa !

              Comment

              • jannmann
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2003
                • 5856
                • Joccis City

                Originally posted by -challenger- View Post
                No eikai niillä kummosia ajeta jossei jarrut ja renkaat oo kohdallaa..

                Vaikuttaaks tää bemari jannu tääl foorumeilla ollenkaa ? Upee peli o meinaa !
                Ei noi ole kohillaan vakiossa e36 328i farkussa/ e46 325i farkussakaan joilla ajetaan noita molempia(sierra/e30) nopeammin tolla radalla normirenkailla.

                bemari jannu -> http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=212572
                Aprilia RSV4

                Comment

                • Tomp_pa
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2004
                  • 749
                  • Helsinki (e30 garage)

                  Originally posted by jannmann View Post
                  Ei noi ole kohillaan vakiossa e36 328i farkussa/ e46 325i farkussakaan joilla ajetaan noita molempia(sierra/e30) nopeammin tolla radalla normirenkailla.

                  bemari jannu -> http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=212572
                  Jos satuit yhtään seuraamaan ni jokaista mutkaa ennen tuli lukkojarrutus etupään osalta, ne todellakin oli ne jarrut etupainoiset, myösSalo sanoi et ei voinut jarruttaa niin myöhään tolla mun autolla mutkiin kuin olisi halunnut...

                  No pedalpoxi on asennettu jo loppukesästä ja se ongelma on poissa, myös vanteet on kasvaneet pari tuumaa per kulma ja semislicksit (245/315) on tilattu.
                  Katotaan, jos enskesänä pääsee ahvenistolle et miten ne ajat muuttuu, vai muuttuuko.
                  Itehän en oo ikinä radalle viellä päässyt
                  xXx

                  Comment

                  • beemers
                    BTCF Member
                    • Oct 2005
                    • 5136
                    • Oulunsalo/Oulu

                    Originally posted by jannmann View Post
                    Ei ole hirveästi tullut seurattua tota ohjelmaa eikä kyllä harmita yhtään..

                    Noi ajetut kierrosajat noilla 400-500hv vehkeillä on niin ruokottoman huonoja, että joko Salo on paska kuski tai autot on vaan paskoja. Olisivat jättäneet noi ajat pois niin naurattais vähemmän.
                    Originally posted by Tomp_pa View Post
                    Jos satuit yhtään seuraamaan ni jokaista mutkaa ennen tuli lukkojarrutus etupään osalta, ne todellakin oli ne jarrut etupainoiset, myösSalo sanoi et ei voinut jarruttaa niin myöhään tolla mun autolla mutkiin kuin olisi halunnut...

                    No pedalpoxi on asennettu jo loppukesästä ja se ongelma on poissa, myös vanteet on kasvaneet pari tuumaa per kulma ja semislicksit (245/315) on tilattu.
                    Katotaan, jos enskesänä pääsee ahvenistolle et miten ne ajat muuttuu, vai muuttuuko.
                    Itehän en oo ikinä radalle viellä päässyt
                    Just meinasin sanoa et pedalboxia ja semislicksiä alle nii kummasti paranee ajat

                    E36Ticompact -95 HELLROT
                    -: orava : connection-

                    EX:E30///M3 replica Tic
                    EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi

                    Comment

                    • Betrunken
                      Bimmer Fanatic
                      • May 2007
                      • 458
                      • Vantaa

                      Hienoja autoja molemmat ja varmasti molemat saivat asianmukaista palautetta, luulisi mikankin noi tietävän kun formuloita pyöritteli kymmenen vuotta.

                      Omassa bemmissa on onneksi taattu luistonesto tehon puolesta toisin kun tuossa E30:ssä
                      Citroen ZX "Sacrebleu" edition
                      EX:
                      -Bmw E28 518i
                      -Saab 9000
                      -Lada 2105
                      Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

                      Comment

                      • smpovers
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2006
                        • 2372
                        • Tammela

                        Mä vähä veikkaan myös että on Salo sit kuinka hyvä kuski tahansa niin ehkäpä ei uskalla ottaa vieraasta autosta kaikkea irti parin kierroksen jälkeen... :think
                        BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
                        BMW 330d touring e46 -05
                        Ford Cortina Mk2 1600 -70
                        ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja

                        Comment

                        • O-Peksi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2007
                          • 2775
                          • Joensuu

                          Jos tästä sarjasta tulee vielä kolmas kausi, niin toivottavasti muuttuu jotenkin tähän suuntaan:

                          - Salon aisapariksi joku oikeasti autotekniikasta/virittämisestä tietävä, että keskusteluihin sais pikkasen enemmän sisältöä, kuin: "Onks tässä paljon ruutia?" (tosin Salon tilallakin sais olla joku, joka älyää myös tekniikasta)

                          - Nopea kierros kokonaisuutena in-car -kuvalla ja äänellä, ilman musiikkeja

                          - Ulkoapäin otetut otot leikattu huomattavasti vähemmän levottomiksi, eli ei mitään tollasia sekunnin tai kahden välähdyksiä

                          - Ääni ja kuva samasta kohtauksesta(rasittavaa, kun jossain ulkoapäin kuvatussa kohtauksessa kuuluu silti in-car -äänet)

                          - Eikä hullumpi olisi sekään, jos Salon aisaparikin kävisi ajamassa pari lenkkiä, että voisivat vertailla fiiliksiä


                          Nauratti tossa kakkosjakson Sierrassa, kun on Hestecit ja pelit, ja silti autoa pitää hangata puoli minuuttia käyntiin... Järkeä laittaa autoon tollanen elämää kalliimpi ruisku, jos ei edes viiti hieroa kaikkia säätöjä kohdalleen. Vaikka omissakin autoissa ollu säädettävät ruiskut, niin ei niitä ainakaan vakiota pidempään tartte käyntiin hangata(<2sek), kun hetken jaksaa säädellä asetuksia kohdalleen.
                          ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset

                          Comment

                          • Juh4
                            Moderator
                            • Oct 2004
                            • 5448
                            • Seinäjoki

                            Hyvännäköistä menoa oli molempien autojen osalta tämä jakso! Kovasti on parannusta edelliseen kauteen, ellei sitten seuraavan jakson pinkkihirvitys pilaa fiiliksiä.

                            Tuosta Salon aisaparista täytyy kommentoida, että kyllähän Tomi Tuomisen täytyy jotain autoista tajuta, koska onhan se Gardemeisterin kartanlukijana toiminut WRC- kilpaluokassa. Ja siksi toisekseen, eiköhän tuossa ole tarkoituksella haettu sitä, että Salo on se itse "maestro" tai "tirehtööri" ja Tuominen on se peesailija. Äänet on kyllä minustakin typerästi suunniteltu.
                            Last edited by Juh4; 02-02-2012, 00:02.
                            -Official member of BTCF-Sauna team-

                            Comment

                            • Zetz
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2005
                              • 3230
                              • Joensuu

                              Originally posted by peto2 View Post
                              kerta kaikki löytyy bitaddictilta niin ei kellään olis invitee laittaa? :think
                              mullekkin kelpais jos jollain on tarjota, voin vaikka vaihdella rautaportin inviteen
                              puh/txt/whatsapp: 0452673541
                              näillä mennään talvella:
                              e39 523ia arctic silver
                              e87 116i Japanrot
                              ja näillä kesällä:
                              e30 328i *Rot m50b28

                              Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
                              ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2

                              Comment

                              • jannmann
                                Bimmer Enthusiast
                                • Feb 2003
                                • 5856
                                • Joccis City

                                Originally posted by Tomp_pa View Post
                                Jos satuit yhtään seuraamaan ni jokaista mutkaa ennen tuli lukkojarrutus etupään osalta, ne todellakin oli ne jarrut etupainoiset, myösSalo sanoi et ei voinut jarruttaa niin myöhään tolla mun autolla mutkiin kuin olisi halunnut...

                                No pedalpoxi on asennettu jo loppukesästä ja se ongelma on poissa, myös vanteet on kasvaneet pari tuumaa per kulma ja semislicksit (245/315) on tilattu.
                                Katotaan, jos enskesänä pääsee ahvenistolle et miten ne ajat muuttuu, vai muuttuuko.
                                Itehän en oo ikinä radalle viellä päässyt
                                Ei ollut tarkoitus hyökätä sinun autoasi kohtaan noin, vaan yleisesti ärsytti.

                                Lähinnä vaan ihmettelin kun kaikki tällä kaudella testatut autot on +400hv ja silti noinkin kova kuski kellottaa niillä noin onnettomia aikoja.

                                Täällä porukka vaan hypettää suurista tehoista vaikka niitä ei suurimmassa osassa autoista saada koskaan oikeaan käyttöön. (joka nyt on tossa ohjelmassa ainakin käynyt toteen)
                                Huonoja aikoja selitellään sillä kun jarrut, renkaat ja alusta on paskoja. WTF? Koneisiin hakataan kymmeniä tuhansia rahaa kiinni ja lopputuloksena on se, että naapurin Seat toledo diesel kiertää rataa kovemmin. Plussana toki se että muutama lippispää saa stondiksen penkkilapusta ja näkee märkiä unia, että omassa pelissä olis yhtä paljon paukkua.
                                Aprilia RSV4

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎