Originally posted by jyrbba69
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39:n jälkeen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onko tässä asiassa tapahtunut Terolla edistystä? Onko E60 yhä ainoa vaihtoehto?
Täällä kun oli puhe E39:n ajo-ominaisuuksista talvella, niin täytyy sanoa, että minun auto on muuttunut talvella(kin) selvästi paremmaksi ajaa noiden madallusjousien asennuksen jälkeen. Vaikka alla on samat 15" renkaat/vanteet, niin tuntuma tiehen on selvästi parempi kuin aikaisempina talvina. Auto tuntuu olevan liukkaallakin paremmin kiinni tiessä eikä enää "leiju". Auton vaihdon sijaan taidankin ensi talveksi hankkia 16" renkaat...
Tuosta päästään taas siihen E9x:ään, sillähän talviajo voisikin olla jo melkeinpä hauskaa, siis jos se on vielä selvästi E39:ää parempi tuossa suhteessa. E92 kuume vaihtelee yhä, saas nähdä miten siinä käy kun kevät koittaa...
Comment
-
-
Pitkällisen suunnittelun jälkeen tuli sitten hommattua E60 530iA pakko todeta että kyllä kehitys kehittyy ja nämä on jo ihan eri laitteita kuin e39, joka sekin on hieno auto. Hiljaisempi, vakaampi, ketterämpi ja kaikinpuolin mukavampi. Active Steering on hieno keksintö, kaupungissa on aivan kuin 3-sarjalaisella ajaisiF31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostHiljaisempi, vakaampi, ketterämpi ja kaikinpuolin mukavampi. Active Steering on hieno keksintö, kaupungissa on aivan kuin 3-sarjalaisella ajaisi
3-sarja aktiiviohjauksella lienee sitten kaupungissa jo aivan hurja laite?
Comment
-
-
Oma henkilökohtainen mielipiteeni on, että E39 on aikansa elänyt. En pysty samaistumaan muiden kirjoittajien mielipiteisiin E39:n ominaisuuksista verrattuna uudempiin. Pidän E9X ja etenkin E6X malleja huomattavasti E39 mallia parempina lähes joka mittarilla. Tämä on siis ainoastaan oma, henkilökohtainen mielipiteeni, eikä itselläni olisi mitään vaikeuksia löytää seuraajaa E39:lle.Coffee isn´t my cup of tea
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostJoillakin on sellainen tapa, että uutta ostosta ei kritisoida vaikka se olisi miten huono. Jotkut taas pystyy kertomaan rehellisen mielipiteen ja vaihtamaan pois jos ostos harmittaa liikaa. Nyt olisi kiva tietää kumpaan ryhmään sinä kuulut? :think
3-sarja aktiiviohjauksella lienee sitten kaupungissa jo aivan hurja laite?
Ehkä sitten pitää muutama kuukausi ajella tällä ja sitten kommentoida lisää Kyllä mulla oli aika selkeä kuva mitä olin ostamassa. Eiköhän tällä nyt taas jonkun aikaa ajella.Last edited by Driver22; 05-02-2011, 14:37.F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View Postparin päivän kokemusten ja reippaan 1000km jälkeen en voi kun kehua. Eipä ole muuta moittimista kuin takaluukun toiminta jossa on mielestäni menty taaksepäin. Lisäksi auton ääriviivojen hahmottaminen on vaikeampaa kuin e39:ssä. Vaikka e39 on hieno auto, onhan se jo vähän vanhahtava. Ja jos jokin ei tässä miellytä, voin sen kyllä myöntää.
Jostain syystä täällä tutkimani E60:t eivät ole minussa aiheuttaneet tuota vanhahko-efektiä E39:ää kohtaan, niiden karvalakkivarusteet lienee osasyyllisiä siihen. Mutta F10:ssä istumisen jälkeen tunnelma E39:n ohjaamossa oli vähän kuin olisi Ladaan istunut. Mutta tuon tunnelman saa tehokkaasti poistettua istumalla hetkeksi jonkun japsin tai korealaisen kyytiin, E39 muuttuu taas tyylikkääksi luksusautoksi.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostJoillakin on sellainen tapa, että uutta ostosta ei kritisoida vaikka se olisi miten huono. Jotkut taas pystyy kertomaan rehellisen mielipiteen ja vaihtamaan pois jos ostos harmittaa liikaa. Nyt olisi kiva tietää kumpaan ryhmään sinä kuulut? :think
3-sarja aktiiviohjauksella lienee sitten kaupungissa jo aivan hurja laite?
Tismalleen!Ext. bmw:t
e28 518i -87
e34 518i -92
e39 540ia sedan 7/98
e39 540ia sedan 9/98
e39 540ia tour. 12/98
E34 525i Touring 7/92
Vikakoodien lukua/nollausta.
e39 540 ia sedan 7/96
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostHienosti paistaa suomalaista kateelisuutta täälä läpi...
Driverin kanssa olen samaa mieltä siinä, että e60 tuntuu ketterämmältä tietyllä tavalla (korin jäykkyys?). Saattaa myös olla hiljaisempi jos samankokoiset renkaat. Molemmissa hyvä ja huonot puolensa.
Tuli xdrive kiertueella ajettua 740d, x35i, 320d, 550i, 1x20d niin aika hyvän kuvan sai bemarin nykymallistosta. Yllättävää oli, että lähes kaikissa kuului ylimääräisiä ääniä kojelaudasta, a-pilarista jne. Kaikkien muiden jälkeen oli ihan ok palata e39:iin paitsi 740d ja 550i.
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostÄlkää teurastako mutta kävin tänään ajaan uusia volkkareita, ja ne tuntu aika hyvältä ajaa.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostÄlkää teurastako mutta kävin tänään ajaan uusia volkkareita, ja ne tuntu aika hyvältä ajaa.
Tero
Mitä malleja testasit? Oliko jossain DSG-vaihteisto? Miltä se tuntui ja oliko siinä viivettä lähdössä?
Comment
-
-
Ajelin viikolla työkaverin Jetta 1.6 FSI 2006 manuaali. Sitte tänään Golf samalla koneella sekä 2010 Golf 1.4 TSI nimenomaan DSG:llä. Oli siinä sitä viivettä mutta autot oli aika helppoja ja vakaita ajaa. Yllätti kyllä. Ja se DSG vaihtaa kyllä.... Hyvin.
VW ajoilla olen ollut kun toiselle olen autoa katellut. Tuli vähän puskista se miten hyviä nuo oli ajaa.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
Comment