Saako sitä mutteria halkaistua poraamalla tai vingulla?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Anteeksi vain mutta miksi navan mutteri pitäisi saada auki?
Jarruihinhan pääsee käsiksi kun aukaisee jarrurummussa olevan kuusiokolopultin.
Tätäkö hait takaa vai ymmärsinkö väärin?
- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by Axum View PostAnteeksi vain mutta miksi navan mutteri pitäisi saada auki?
Jarruihinhan pääsee käsiksi kun aukaisee jarrurummussa olevan kuusiokolopultin.
Tätäkö hait takaa vai ymmärsinkö väärin?Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Comment
-
-
Kyllä mä rummun ja jokaikisen muun irti lähtevän osan olen pois saanut, mutta koko jarrukilpi säätöineen pitäisi saada käsiin, ja sehän ei mahdu ellei pura ihan kaikkea muuta ensin pois.E36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4
Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/
Comment
-
-
Originally posted by ///JATKE View PostKyllä mä rummun ja jokaikisen muun irti lähtevän osan olen pois saanut, mutta koko jarrukilpi säätöineen pitäisi saada käsiin, ja sehän ei mahdu ellei pura ihan kaikkea muuta ensin pois.Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Comment
-
-
Originally posted by ///JATKE View PostKyllä mä rummun ja jokaikisen muun irti lähtevän osan olen pois saanut, mutta koko jarrukilpi säätöineen pitäisi saada käsiin, ja sehän ei mahdu ellei pura ihan kaikkea muuta ensin pois.
EDIT: Basso on nopeampi.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by ///JATKE View PostKyllä mä rummun ja jokaikisen muun irti lähtevän osan olen pois saanut, mutta koko jarrukilpi säätöineen pitäisi saada käsiin, ja sehän ei mahdu ellei pura ihan kaikkea muuta ensin pois.Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostSaako sitä mutteria halkaistua poraamalla tai vingulla?
Originally posted by BeamR View Posttuntematta E21:stä millään tasolla, mutta onko siinä oikean kätinen kierre?
Originally posted by ///JATKE View Postkoko jarrukilpi säätöineen pitäisi saada käsiin, ja sehän ei mahdu ellei pura ihan kaikkea muuta ensin pois.
Originally posted by Playpig View PostEn tiedä eroaako levyjarrulisen ja rumpujarrullisen napamutterit jotenkin toisistaan, mutta siinä mutterissahan on sellainen lyötävä lukitus, joka vastaa vetarin päähän hahloihin molemmilta puolilta. Olethan avannut ne esim teräväkärkisellä ruuvvarilla?
Comment
-
-
Minkähänlaiset vakiokaiuttimet T4 transporterissa on? Koko siis?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostMinkähänlaiset vakiokaiuttimet T4 transporterissa on? Koko siis?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by rgaweer View PostVinkkejä miten saa katkenneen urostapin irti naaras rca-liittimestä? Katkennut sinne sisään, eikä oikeen mitään keinoa äkkiseltään keksinyt miten sitä alkaa kalastelemaan sieltä.
Vai onko se jossain valetussa liittimessä rca johdossa? Siinä tapauksesssa osta uusi.Olli.
Comment
-
Comment