Perkele kun olisi tuohon Peugeotiin tiedossa hyvät nastarenkaat koossa 195/65/15 mutta mistään ei saa faktaa mahtuvatko pyörimään. Normikoko on siis 185/55/15. Jossain lukee että saattaa mahtua, toisaalla taas ettei mahdu missään nimessä.
Perkele kun olisi tuohon Peugeotiin tiedossa hyvät nastarenkaat koossa 195/65/15 mutta mistään ei saa faktaa mahtuvatko pyörimään. Normikoko on siis 185/55/15. Jossain lukee että saattaa mahtua, toisaalla taas ettei mahdu missään nimessä.
Taitaa vierintäkehäkin muuttua liikaa noin niinkuin lain silmissä, mutta mitta käteen ja mittaamaan mahtuuko. Sillä luulis selviävän?
Bmw E30
Bmw 2000Touring Scrap
Ex. Bmw E30 316
Ex. Bmw E36
Taitaa vierintäkehäkin muuttua liikaa noin niinkuin lain silmissä, mutta mitta käteen ja mittaamaan mahtuuko. Sillä luulis selviävän?
No varmaan kaarimitta onkin helppo mutta ala siinä sitten mittailemaan ottaako jousilautaseen kiinni tai ääriasennossa sisälokariin... puhumattakaan millien joustovarasta
Perkele kun olisi tuohon Peugeotiin tiedossa hyvät nastarenkaat koossa 195/65/15 mutta mistään ei saa faktaa mahtuvatko pyörimään. Normikoko on siis 185/55/15. Jossain lukee että saattaa mahtua, toisaalla taas ettei mahdu missään nimessä.
Voi ne just mahtua pyörimään mutta ei niillä ajaa voi. Vähän, kun joustaa niin kiinni on. Ilmeisesti 307/406-renkaat kyseessä...
Ihan tavalliset 195/65/15 ilman vanteita. Se oli selvää, ettei normi 206 mene mutta Gti/RC on tosiaan siinä ja siinä mutta taidan suosiolla etsiä 55 profiilin kumit niin ei tule ongelmia
Pitäisi purkaa taka-akseli 206 pösöstä ja tuo vääntötanko jousitus on itselleni täysin vieras rakenteeltaan ja toimintaperiaatteeltaan. Onko tuossa jossain kohti sellaisia jousivoimia mitä pitää purkaessa varoa? Osaisiko joku kertoa millainen tuon toimintaperiaate on?
Vanha Nissan king cap riisseli ja tyhjäkäynnillä ei tule lämpöä koppiin? Heti kun ryntäyttää kaasua, niin alkaa lämpöä tulemaan. Termari ja vesipumppu hiljahkoin vaihdettu, mutta ei vaikutusta asiaan. Ajaessa lämp.mittari kököttää keskellä ja lämpöä piisaa, mutta sitten kun jättää tyhjäkäynnille ajosta niin alkaa lämpömittari kirimään ylös.
Katoin että syylärin korkissa oli tiiviste rikki joten voisko vika olla noinkin yksinkertainen että korkki ei pidä painetta ja siksi aiheuttaa ongelmia lämpöjen kanssa?
Volvo s70-97 lataus jännitte 13.4V. Eikös pitäisi ladata 14.50v? Autossa on kaikkia outoja sähkövikoja. Selittäiskö matala jännite noi viat:think
Ei nyt välttämättä tarvitse olla 14,5V, mutta kyllä se siellä 14V pintaan saisi olla latausjännite. Akku on kuitenkin kunnossa ollessaan lepotilassa ~12.6V, joten tuo reilu 13V on lataamisen kannalta vähän turhan matala. Huono akku ja/tai laturi on kyllä usein mukana monessa sähköviassa. :think
No olisko Mersu tietäjää täälä? Eli, kaverin -92 250D ei lähde käyntiin, ei edes lupaa. Vaihdettu juuri kannentiiviste ja kahdesta suuttimesta oli tiivistee paskana ja ne uusittiin. Ei ole vielä mitattu hehkujen kuntoa, mutta jos hehkut paskana, niin onko turha edes yrittää käyntiin?
No olisko Mersu tietäjää täälä? Eli, kaverin -92 250D ei lähde käyntiin, ei edes lupaa. Vaihdettu juuri kannentiiviste ja kahdesta suuttimesta oli tiivistee paskana ja ne uusittiin. Ei ole vielä mitattu hehkujen kuntoa, mutta jos hehkut paskana, niin onko turha edes yrittää käyntiin?
Lähtee ilman hehkua itellä ei aikoinaan toimineet ja käynnisty yli 20 asteen pakkasella
No olisko Mersu tietäjää täälä? Eli, kaverin -92 250D ei lähde käyntiin, ei edes lupaa. Vaihdettu juuri kannentiiviste ja kahdesta suuttimesta oli tiivistee paskana ja ne uusittiin. Ei ole vielä mitattu hehkujen kuntoa, mutta jos hehkut paskana, niin onko turha edes yrittää käyntiin?
Comment