Tohon vcds-kaapeliin on audiclubilla välillä kimppatilauksia ja silloin sen saa suht järkevään hintaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kysymyksiä erimerkkisten autojen vioista/ongelmista.
Collapse
X
-
Originally posted by Jamppa81 View Postminusta yli 300 euroa ei ole millään muotoa järkevä hinta yhdestä kaapelista. Ellei ne siellä sitten saa niitä toooodella halvalla?:thinkJoensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Comment
-
-
Vieläkin helpommalla päästäis kun muija ostais suosiolla bemarin. Prkl. Kohta pitää olla jossain atcf.fi foorumilla kyselemässä miksei webasto toimi ja mikä tiptronic(?)ia vaivaa ja mikä rengastus sotkee laatikon ja mistä imuvuodosta milloinkin on kyse. Saa ite kyllä kirjautua sinne kyselemäänNo katsotaan nyt mihin se päätyy ja hommaillaan sit vehkeet sen mukaan. Luulis sen jo huomanneen että kaikki rahat menee mun harrastuksiin ja ettei sen vehkeisiin riitä enää paukut
Comment
-
-
Työauto hakusessa ja nettiauton haussa pyörii chevyn silverado, dodgen Rami ja Fordin f250. Löytyykö täältä vinkkejä foorumeille mistä vois vähä opiskella kyseisten autojen plussia ja miinuksia?"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
-
Nissan Almera 1.8 bensa 2003. Kovimmilla pakkasilla, eli yli 25 astetta, meinaa moottorin lämmöt mittarin mukaan nousta korkealle. Jäähdytysnesteet on vasta vaihdettu (-36c). Lämmöt nousi ilman keulan tukkimista ja nyt myös keulan tukkimisen jälkeen. Kun pakkasta on vähemmän kuin parikymmentä, ei ole mitään ongelmia keulapahvin kanssa tai ilman. Mikä siellä mättää? Vesipumppu, termostaatti, nesteet jäässä? Kabiinissa on lämpöä riittänyt koko ajan ja puhaltaa kuumaa myös nesteen lämpöjen noustessa. Maantienopeus nostattaa lämpöjä, taajama-ajo ja erityisesti tyhjäkäynti jäähdyttää. Kertaakaan ei ole punarajalle asti noussut, eikä nesteitä häviä mihinkään. Vinkkejä?
Comment
-
-
Originally posted by GuGi_ View PostTyöauto hakusessa ja nettiauton haussa pyörii chevyn silverado, dodgen Rami ja Fordin f250. Löytyykö täältä vinkkejä foorumeille mistä vois vähä opiskella kyseisten autojen plussia ja miinuksia?Last edited by sirkus; 18-01-2016, 17:35.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
-
Originally posted by huupi View PostNissan Almera 1.8 bensa 2003. Kovimmilla pakkasilla, eli yli 25 astetta, meinaa moottorin lämmöt mittarin mukaan nousta korkealle. Jäähdytysnesteet on vasta vaihdettu (-36c). Lämmöt nousi ilman keulan tukkimista ja nyt myös keulan tukkimisen jälkeen. Kun pakkasta on vähemmän kuin parikymmentä, ei ole mitään ongelmia keulapahvin kanssa tai ilman. Mikä siellä mättää? Vesipumppu, termostaatti, nesteet jäässä? Kabiinissa on lämpöä riittänyt koko ajan ja puhaltaa kuumaa myös nesteen lämpöjen noustessa. Maantienopeus nostattaa lämpöjä, taajama-ajo ja erityisesti tyhjäkäynti jäähdyttää. Kertaakaan ei ole punarajalle asti noussut, eikä nesteitä häviä mihinkään. Vinkkejä?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostOlisko ilmaa järjestelmässä tai jostain vuotaa hieman nestettä? Termostaatti saattaa olla jo uutena rikki, kunten kävi tässä yhden mazdan kanssa, johon vaihdettiin termari ja ongelmat alkoivat parinkuukauden kuluttua.
Comment
-
-
Originally posted by huupi View PostOireilisiko ilma systeemissä pelkästään kovimmilla pakkasilla..? :think Mulla on sellainen käsitys, että se on jatkuvaa murhetta, jos ilmaa on jäänyt. Termostaattiahan tähän ei ole vielä vaihdettu ollenkaan, mutta lienee ensimmäisenä vaihtolistalla.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by sirkus View PostSilverado tietty ja jos diesel niin mielellään 06- uudempi lbz tai uudempi koneinen niin on vähemmän murheita. Voortista 6.0dsl kantsii unohtaa. Ramissa cumminssi on toki kestävä mut loota esim ei kestä ihmeitä ja jää ne 2 sylinteriä uupumaan. Overdrive.lta löytyy omat topic.it kaikille noista."Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
Comment