Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kysymyksiä erimerkkisten autojen vioista/ongelmista.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • inno.o
    BTCF Member
    • Apr 2014
    • 293
    • Salo

    Tohon vcds-kaapeliin on audiclubilla välillä kimppatilauksia ja silloin sen saa suht järkevään hintaan.

    Comment

    • Jamppa81
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2015
      • 445
      • Helsinki

      minusta yli 300 euroa ei ole millään muotoa järkevä hinta yhdestä kaapelista. Ellei ne siellä sitten saa niitä toooodella halvalla?:think

      Comment

      • brainsurgery
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2011
        • 1355
        • Helsinki

        Originally posted by Jamppa81 View Post
        minusta yli 300 euroa ei ole millään muotoa järkevä hinta yhdestä kaapelista. Ellei ne siellä sitten saa niitä toooodella halvalla?:think
        Se hinta on kaapelista ja softasta yhteensä.

        Säästyy aika monelta ihmettelyltä kun ostaa suosista tuon.

        Comment

        • Slazha
          BTCF Member
          • Nov 2004
          • 2284
          • Joensuu/Syvyys

          Originally posted by Jamppa81 View Post
          minusta yli 300 euroa ei ole millään muotoa järkevä hinta yhdestä kaapelista. Ellei ne siellä sitten saa niitä toooodella halvalla?:think
          Tuo on "merkki" testeristä aivan naurettavan halpa hinta
          Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
          E36 318is class II, e30 turpo

          Comment

          • Jamppa81
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2015
            • 445
            • Helsinki

            Vieläkin helpommalla päästäis kun muija ostais suosiolla bemarin. Prkl. Kohta pitää olla jossain atcf.fi foorumilla kyselemässä miksei webasto toimi ja mikä tiptronic(?)ia vaivaa ja mikä rengastus sotkee laatikon ja mistä imuvuodosta milloinkin on kyse. Saa ite kyllä kirjautua sinne kyselemään No katsotaan nyt mihin se päätyy ja hommaillaan sit vehkeet sen mukaan. Luulis sen jo huomanneen että kaikki rahat menee mun harrastuksiin ja ettei sen vehkeisiin riitä enää paukut

            Comment

            • protoni
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2008
              • 1368
              • Tampere

              Ebaystä saat toki parilla kympillä "tarvikekaapelin" + ohjelmiston niin audiin kun bemariinkin. Simppelimpi tuo vagin vcds on verrattuna bemarin ohjelmaviidakkoon.

              Comment

              • rectum
                Bimmer Rookie
                • Sep 2009
                • 85
                • Lahti

                VAG COM ja INPA toimii samalla piuhalla...itse ohjelma löytynee jostain netin syövereistä...Korjatkoon joku jos olen (taas) väärässä...
                E61 535 tiisseli M-sport -06
                E36 325i coupe -93
                +paljon muita merkkejä...

                Comment

                • protoni
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2008
                  • 1368
                  • Tampere

                  Johtoja on molempiin tarjolla hieman erilaisia vuosimallista riippuen. Vag-comi toimii vielä vuosituhannen alkupuolen peleissä, mutta sitä tuoreempia hiplataan vcds:llä.

                  Comment

                  • GuGi_
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2012
                    • 700
                    • Vantaa city

                    Työauto hakusessa ja nettiauton haussa pyörii chevyn silverado, dodgen Rami ja Fordin f250. Löytyykö täältä vinkkejä foorumeille mistä vois vähä opiskella kyseisten autojen plussia ja miinuksia?
                    "Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"

                    F11 525d -11
                    E60 M5 -05
                    E12 530i -75
                    E32 730i - 91
                    Chevy Silverado 3500 -93
                    R33 Skyline GTS-T -93

                    Comment

                    • huupi
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2007
                      • 1192
                      • Tyrnävä

                      Nissan Almera 1.8 bensa 2003. Kovimmilla pakkasilla, eli yli 25 astetta, meinaa moottorin lämmöt mittarin mukaan nousta korkealle. Jäähdytysnesteet on vasta vaihdettu (-36c). Lämmöt nousi ilman keulan tukkimista ja nyt myös keulan tukkimisen jälkeen. Kun pakkasta on vähemmän kuin parikymmentä, ei ole mitään ongelmia keulapahvin kanssa tai ilman. Mikä siellä mättää? Vesipumppu, termostaatti, nesteet jäässä? Kabiinissa on lämpöä riittänyt koko ajan ja puhaltaa kuumaa myös nesteen lämpöjen noustessa. Maantienopeus nostattaa lämpöjä, taajama-ajo ja erityisesti tyhjäkäynti jäähdyttää. Kertaakaan ei ole punarajalle asti noussut, eikä nesteitä häviä mihinkään. Vinkkejä?
                      I01 i3s 94

                      Comment

                      • sirkus
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2004
                        • 2195
                        • kaustinen

                        Originally posted by GuGi_ View Post
                        Työauto hakusessa ja nettiauton haussa pyörii chevyn silverado, dodgen Rami ja Fordin f250. Löytyykö täältä vinkkejä foorumeille mistä vois vähä opiskella kyseisten autojen plussia ja miinuksia?
                        Silverado tietty ja jos diesel niin mielellään 06- uudempi lbz tai uudempi koneinen niin on vähemmän murheita. Voortista 6.0dsl kantsii unohtaa. Ramissa cumminssi on toki kestävä mut loota esim ei kestä ihmeitä ja jää ne 2 sylinteriä uupumaan. Overdrive.lta löytyy omat topic.it kaikille noista.
                        Last edited by sirkus; 18-01-2016, 17:35.
                        Chrysler 300c crd touring 2010
                        Daily driver
                        Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
                        Man cave on wheels
                        Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
                        Built not bought
                        V8, only juice&milk come in 2 litres

                        Kawasaki zzr1100 fighter


                        Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

                        Comment

                        • janke
                          Bimmer Enthusiast
                          • Nov 2010
                          • 3667
                          • seinäjoki

                          Originally posted by huupi View Post
                          Nissan Almera 1.8 bensa 2003. Kovimmilla pakkasilla, eli yli 25 astetta, meinaa moottorin lämmöt mittarin mukaan nousta korkealle. Jäähdytysnesteet on vasta vaihdettu (-36c). Lämmöt nousi ilman keulan tukkimista ja nyt myös keulan tukkimisen jälkeen. Kun pakkasta on vähemmän kuin parikymmentä, ei ole mitään ongelmia keulapahvin kanssa tai ilman. Mikä siellä mättää? Vesipumppu, termostaatti, nesteet jäässä? Kabiinissa on lämpöä riittänyt koko ajan ja puhaltaa kuumaa myös nesteen lämpöjen noustessa. Maantienopeus nostattaa lämpöjä, taajama-ajo ja erityisesti tyhjäkäynti jäähdyttää. Kertaakaan ei ole punarajalle asti noussut, eikä nesteitä häviä mihinkään. Vinkkejä?
                          Olisko ilmaa järjestelmässä tai jostain vuotaa hieman nestettä? Termostaatti saattaa olla jo uutena rikki, kunten kävi tässä yhden mazdan kanssa, johon vaihdettiin termari ja ongelmat alkoivat parinkuukauden kuluttua.
                          Bmw 316 E30 -88

                          Comment

                          • huupi
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2007
                            • 1192
                            • Tyrnävä

                            Originally posted by janke View Post
                            Olisko ilmaa järjestelmässä tai jostain vuotaa hieman nestettä? Termostaatti saattaa olla jo uutena rikki, kunten kävi tässä yhden mazdan kanssa, johon vaihdettiin termari ja ongelmat alkoivat parinkuukauden kuluttua.
                            Oireilisiko ilma systeemissä pelkästään kovimmilla pakkasilla..? :think Mulla on sellainen käsitys, että se on jatkuvaa murhetta, jos ilmaa on jäänyt. Termostaattiahan tähän ei ole vielä vaihdettu ollenkaan, mutta lienee ensimmäisenä vaihtolistalla.
                            I01 i3s 94

                            Comment

                            • janke
                              Bimmer Enthusiast
                              • Nov 2010
                              • 3667
                              • seinäjoki

                              Originally posted by huupi View Post
                              Oireilisiko ilma systeemissä pelkästään kovimmilla pakkasilla..? :think Mulla on sellainen käsitys, että se on jatkuvaa murhetta, jos ilmaa on jäänyt. Termostaattiahan tähän ei ole vielä vaihdettu ollenkaan, mutta lienee ensimmäisenä vaihtolistalla.
                              Niin tosiaan, yleensä ilma-lukko vaikuttaa jatkuvana oli sitä pakkasta tai ei. Joo termari vaihtoon ekaksi.
                              Bmw 316 E30 -88

                              Comment

                              • GuGi_
                                Bimmer Fanatic
                                • Feb 2012
                                • 700
                                • Vantaa city

                                Originally posted by sirkus View Post
                                Silverado tietty ja jos diesel niin mielellään 06- uudempi lbz tai uudempi koneinen niin on vähemmän murheita. Voortista 6.0dsl kantsii unohtaa. Ramissa cumminssi on toki kestävä mut loota esim ei kestä ihmeitä ja jää ne 2 sylinteriä uupumaan. Overdrive.lta löytyy omat topic.it kaikille noista.
                                Joo kyllä se Silveradoon tää homma kallistuu. Ja dieselinä. Täytyy tutustua tohon Overdriveen. Mikä noissa vanhemmissa ku -06 on aiheuttanu murheita?
                                "Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"

                                F11 525d -11
                                E60 M5 -05
                                E12 530i -75
                                E32 730i - 91
                                Chevy Silverado 3500 -93
                                R33 Skyline GTS-T -93

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎