-04 asti ekan sukupolven LB7 duramax kärsii suutin ja paluulinja vioista, jotka on työläitä kun suuttimet on venakoppien alla ja jos polttoainetta päätyy öljyyn eikä sitä huomaa voi siitä aiheutua moottorin täys tuho + ihan alkupään yksilöt on kärsinyt myös kannentiiviste vioista.
05-06 LLY moottorissa ja sitä uudemmissa suuttimet on koneen ulkopuolella ja 06-> lbz koneen kanssa allisonissa on 6 vaihdetta (joka kestää hiukan enemmän voimaa). Muutenkin uudemmat käy paljon kauniinmmin ja ovat vnt ahtimen ansiosta sivystyneempiä voiman tuotossa. Toki itellä oli -04 LB7 / 5v allison ja pelas hienosti mut siihenkin oli suuttimet uusittu 90tml kohdilla. Jostain syystä nämä vanhemmat koneet tosin on taloudellisimpia ja niihin on eniten tarjontaa viritysosissa eli jos tarkotus on ottaa isosti voimaa niin vanhempi versio sopii siihen parhaiten.
Silveradossa 2500hd:ssä on sellainen etu f250 superduty / ram 2500 hd malleihin et chevy on ainoo, jossa on erillisjousitettu keula vs toisissa jäykkä akseli eli ajolleen chevy on mielyttävämpi.
05-06 LLY moottorissa ja sitä uudemmissa suuttimet on koneen ulkopuolella ja 06-> lbz koneen kanssa allisonissa on 6 vaihdetta (joka kestää hiukan enemmän voimaa). Muutenkin uudemmat käy paljon kauniinmmin ja ovat vnt ahtimen ansiosta sivystyneempiä voiman tuotossa. Toki itellä oli -04 LB7 / 5v allison ja pelas hienosti mut siihenkin oli suuttimet uusittu 90tml kohdilla. Jostain syystä nämä vanhemmat koneet tosin on taloudellisimpia ja niihin on eniten tarjontaa viritysosissa eli jos tarkotus on ottaa isosti voimaa niin vanhempi versio sopii siihen parhaiten.
Silveradossa 2500hd:ssä on sellainen etu f250 superduty / ram 2500 hd malleihin et chevy on ainoo, jossa on erillisjousitettu keula vs toisissa jäykkä akseli eli ajolleen chevy on mielyttävämpi.
Comment