Minullakin on pari kertaa käynyt noin. Olen olettanut, että se johtuu comfort-toiminnosta eli nappi on jäänyt/jumittanut alas avatessani auton ovet.
Ite en oo ikkunoita juurikaan aukonut. Ikkunakytkintä käyttänyt talven aikaan, vain noiden virhetilanteiden korjaukseen.
Pitää seurailla tiheneekö tuo toiminta.
Ite en oo ikkunoita juurikaan aukonut. Ikkunakytkintä käyttänyt talven aikaan, vain noiden virhetilanteiden korjaukseen.
Pitää seurailla tiheneekö tuo toiminta.
Tarkoitin comfort-toimintoa, joka on ollut jo E39:ssä eli kauko-ohjainta aukinappia pohjassa pitäessä kaikki lasit laskevat (tosin minullakin E81:ssä vain kuskinlasi on mennyt puoliväliin) ja sulkemisnappia painaessa kaikki lasit nousevat (+ kattoluukku, jos sellainen on).
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Tarkoitin comfort-toimintoa, joka on ollut jo E39:ssä eli kauko-ohjainta aukinappia pohjassa pitäessä kaikki lasit laskevat (tosin minullakin E81:ssä vain kuskinlasi on mennyt puoliväliin) ja sulkemisnappia painaessa kaikki lasit nousevat (+ kattoluukku, jos sellainen on).
Ajattelin aluksi väärää nappia/toimintoa, eli sitä kun ikkuna avautuu/sulkeutuu kerta painalluksella ovassa olevasta kytkimestä/napista. En tuota avaimen nappia.
On mulla kattoluukkukin, eli tuskin minun ongelma liittyy avaimen confort-toimintoon, kun kuskin ikkuna vain renaa. Avaimesta ikkunat ja luukku avautuu ja menee kiinni ihan normaalisti, eli tuo on aktiivinen/koodattu päälle ja toimii oikein.
Onkohan joku oikea vika, vai mikä kun kuskin ikkuna laskee n. puoleen väliin joskus ovea avatessa?
Karmiton ikkuna siis kyseessä ja toimii muuten se pieni lasku ovea avatessa. Joskus tulee tuo että liian alas laskee, nyt tuntuu että on säännöllisyys hieman lisääntynyt. Eipä iso harmi ole, mutta saisi toimia kuten pitää.
Jos kaukosäätimestä painaa avausnappia kaksi kertaa, laskee ikkuna puoleen väliin kun avaa oven. Syytä en tiedä enkä keksi edes mitään käyttötarkoitusta
Ja tosiaan avausnappia pitkään pohjaan pidettäessä ikkunat aukeavat kokonaan. Lukitusnappi pohjassa ikkunat menevät kiinni.
N54 pienet remontit, huollot ja vianselvitys Vantaalla, ota yhteyttä yksityisviestillä!
Muun muassa suuttimien vaihto ja koodaus, MHD ja xHP asennusapu sekä koodaukset ProToolilla.
Vuokrataan harrastelijaystävälliseen hintaan moottorin kannatinpalkki, kaarimankeli, N54 suuttimien vaihtotyökalu sekä virtalähde koodausta varten.
Jos kaukosäätimestä painaa avausnappia kaksi kertaa, laskee ikkuna puoleen väliin kun avaa oven. Syytä en tiedä enkä keksi edes mitään käyttötarkoitusta
No tämä. On perhana systeemi, en kyllä ois arvannut.
Pitääpä ihan testata töistä lähtiessä, että tarkoituksella painaa kahdesti.
Jossain oli tämä ikkunan laskeminen puoleen väliin perusteltu sillä, että autoon on helpompi mennä ahtaassa paikassa kun ikkuna ei ole tiellä. Vaikka ahtaassa parkkipaikassa / kolossa.
Itseäni ominaisuus lähinnä häiritsee ja olen pitänyt sitä jokseenkin arvaamattomana toiminnallisuutena. Nyt kun sen tästä lukee tulevan kahden painalluksen jälkeen, niin tietää ainakin miksi ja milloin.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Aika sama, mitä laitat kun usein vaihdat. Hyvä yleisöljy ja edullinen on esim. Teboil Diamond 5W40. Se on myös LL04.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mietinnässä olis hommata 120 tai 123dA tuohon arjen sekalaiseen nurkkapyöritykseen ja nyt kysymys olisikin kestääkö niissä vaihteistot tai itse moottori mitään lisätehoja?
Tarkoitus olisi laittaa viripalikkaa sen verran että saa suunnilleen vakio m57n2 suorituskyvyn ohjelmoimalla ja laatikkoon xhp softa.
Mietinnässä olis hommata 120 tai 123dA tuohon arjen sekalaiseen nurkkapyöritykseen ja nyt kysymys olisikin kestääkö niissä vaihteistot tai itse moottori mitään lisätehoja?
Tarkoitus olisi laittaa viripalikkaa sen verran että saa suunnilleen vakio m57n2 suorituskyvyn ohjelmoimalla ja laatikkoon xhp softa.
Vissiin N47 ja automaatti sinulla mietinnässä, joten niistä en osaa sanoa, mutta ainakin M47 ja manuaali tuntuu ihan kivasti kestävän lisätehoa. Olisi muuten myynnissä…
Vissiin N47 ja automaatti sinulla mietinnässä, joten niistä en osaa sanoa, mutta ainakin M47 ja manuaali tuntuu ihan kivasti kestävän lisätehoa. Olisi muuten myynnissä…
Valitettavasti meillä ollaan molemmat sitä mieltä että seuraava menopeli on automaatilla
Löysinkin tietoa että 6hp19 tehdas lupaa 400nm väännönkestoa ja 6hp26 vain 600…mutta onhan niitäkin kiusattu m57 perässä kai yli 700nm ja porsimisista en oo löytänyt vielä tarinoita :think
M47 olikin tiedossa että pitäisi olla väkivahva mylly mutta katsotaan tämän ikäistä autoa enemmän kunnon, varustelu ja ulkovärin perusteella niin se on sattuman varassa kummalla moottoriversiolla sen mieleisen löytää sitten
Comment