M135i / M235i -kokemuksia

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 4llu-
    replied
    Originally posted by tommi69 View Post
    Kai tilasit katittoman Dp.
    Tottakai kun vaan joskus saapuisi se mollukka. 4 päivään ei näytä liikkuneen mihinkään toimituksessa, onko tää ny sitä postin lakkoa sitten

    Leave a comment:


  • tommi69
    replied
    Originally posted by 4llu- View Post
    Tuli vaihdettua itsekkin taas M-liten pariin ja 4 päivää sillä jaksoi ajella ennenkuin piti laitella downpipeä tilaukseen Onkos täällä kenelläkään vielä 140i:ssä MHD:n softaa? Itse laitan sen "tuttuna ja turvallisena" voimaa lupaillaan Stage2 softalla ja downpipellä 470hv :think Pitää sitten kyllä käydä penkittämässä. Samalla saa koodailtua ton rasittavan cold startin pois, aluksi oli ihan kiva mutta enää ei jaksa sitä mökää kuunnella joka startissa
    Kai tilasit katittoman Dp.

    Leave a comment:


  • 4llu-
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    B58:ssa on vissiin jo vakiona aika hyvä cooleri. MHD toimii tuossakin koneessa hyvin.

    Edittiä:
    Stage 2 Maps
    91oct/95ron, 93oct/98ron, 95oct/102ron, for cars equipped with an high-flow downpipe and no gasoline particulate filter.
    Eli tuossa on myös joku hiukkasloukku myös poistettava.
    Juu näissä b58 on ”water to air intercooler” ja en ole vielä aftermarket coolereita nähnyt tai kuullut että se olisi joku pullonkaula MHD:lla pystyy ohjelmoimaan tuon vakio coolerin kierrättämään enemmän vettä ja näin tehostamaan jäähdytystä.

    Tuo particle filter on joku ihan viimeisimpien M140i saastehomma, tuossa omassa vanhuksessa sitä ei vielä olekkaan niin ei tarvitse siitä murehtia :think

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    B58:ssa on vissiin jo vakiona aika hyvä cooleri. MHD toimii tuossakin koneessa hyvin.

    Edittiä:
    Stage 2 Maps
    91oct/95ron, 93oct/98ron, 95oct/102ron, for cars equipped with an high-flow downpipe and no gasoline particulate filter.
    Eli tuossa on myös joku hiukkasloukku myös poistettava.
    Last edited by Tommix; 31-08-2019, 12:38.

    Leave a comment:


  • tommi69
    replied
    Originally posted by 4llu- View Post
    Tuli vaihdettua itsekkin taas M-liten pariin ja 4 päivää sillä jaksoi ajella ennenkuin piti laitella downpipeä tilaukseen Onkos täällä kenelläkään vielä 140i:ssä MHD:n softaa? Itse laitan sen "tuttuna ja turvallisena" voimaa lupaillaan Stage2 softalla ja downpipellä 470hv :think Pitää sitten kyllä käydä penkittämässä. Samalla saa koodailtua ton rasittavan cold startin pois, aluksi oli ihan kiva mutta enää ei jaksa sitä mökää kuunnella joka startissa
    Aika hyvin lupaavat, jos ilman ilmanputsari kittiä ja välijäähdyttimiä.

    Leave a comment:


  • 4llu-
    replied
    Tuli vaihdettua itsekkin taas M-liten pariin ja 4 päivää sillä jaksoi ajella ennenkuin piti laitella downpipeä tilaukseen Onkos täällä kenelläkään vielä 140i:ssä MHD:n softaa? Itse laitan sen "tuttuna ja turvallisena" voimaa lupaillaan Stage2 softalla ja downpipellä 470hv :think Pitää sitten kyllä käydä penkittämässä. Samalla saa koodailtua ton rasittavan cold startin pois, aluksi oli ihan kiva mutta enää ei jaksa sitä mökää kuunnella joka startissa

    Leave a comment:


  • Jussi140i
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    B58 mosa jääkin sitten viimeiseksi kunnon moottoriksi näihin

    https://www.autoexpress.co.uk/bmw/1-...ch-with-302bhp

    No saapa nähdä, tuleeko näistä 3litr./6 -koneista samanlaisia klassikoja/keräily/harrastajapiirien autoja, kuten ovat Mitsun EVO:t ja Subarun STI:t. Jos näin on, niin ainakin hinnat tulevat pysymään mukavasti ylhäällä !

    Leave a comment:


  • Tiik
    replied
    Kaikki uudet BMW:t näyttää lähinnä ihan hirveiltä. :think

    Luulisi ainakin hinnan putoavan, kun kone pienenee ja teho laskee.

    Leave a comment:


  • Masander
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    B58 mosa jääkin sitten viimeiseksi kunnon moottoriksi näihin

    https://www.autoexpress.co.uk/bmw/1-...ch-with-302bhp
    Toihan näyttää ihan joltain seatilta

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    B58 mosa jääkin sitten viimeiseksi kunnon moottoriksi näihin

    Leave a comment:


  • tommi69
    replied
    Originally posted by JHe View Post
    Tänään tulleessa sähköpostissa pyydettiin kääntymään uuden maahantuojan puoleen, eli ei ole halpoja sarjoja tarjolla F-sarjalaisiin.

    Itsekin jo kyselin alkuviikosta BC Racingilta sähköpostilla lisätietoja alustoista. Onko kenelläkään tässä PK-seudulla BC Racingin alustaa F20:n tai F21:n alla? Olisi mielenkiintoista päästä kokemaan millainen se on normaalissa ajossa.
    Voin kertoa että kova on verrattuna näihin vakio alustoihin. Oli edellisessä autossa. Enkä suosittele camper yläpäillä, kolisee hiukan

    Leave a comment:


  • Jussi140i
    replied
    Originally posted by msalojaa View Post
    Nyt on julkaistu MHD B58 F- ja G-sarjalaisille. Samalla näytti tulleen xHP noille.

    Hyvän näköisiä Specsejä lupailevat , oma kiinnostus nousi MHD:tä kohtaan ! Katselin että noi Dyno tulokset on ajettu juurikin tolla HJS (Sport Katalysaattori) Downpie:lla jota olen itsekkin haaveillut omaani. Kova hinta jarruttelee hankintaa, se nimittäin löytyy mm. Schmiedmannin listoilta. Käytännön syistä ei toi katalysaattoriton Downpipe ole harkinnassa, siis ei vielä . .

    Leave a comment:


  • msalojaa
    replied
    Originally posted by Jussi140i View Post
    Olen kanssa pohtinut Downpipe + Ohjelma(boxi) yhdistelmää aloituksena tehon lisäykseen....
    Nyt on julkaistu MHD B58 F- ja G-sarjalaisille. Samalla näytti tulleen xHP noille.

    Leave a comment:


  • JHe
    replied
    Originally posted by tommi69 View Post
    Oispa kohtuu hintainen.just katoin eilen bcracing setti 970e

    Tänään tulleessa sähköpostissa pyydettiin kääntymään uuden maahantuojan puoleen, eli ei ole halpoja sarjoja tarjolla F-sarjalaisiin.

    Itsekin jo kyselin alkuviikosta BC Racingilta sähköpostilla lisätietoja alustoista. Onko kenelläkään tässä PK-seudulla BC Racingin alustaa F20:n tai F21:n alla? Olisi mielenkiintoista päästä kokemaan millainen se on normaalissa ajossa.

    Leave a comment:


  • tommi69
    replied
    Oispa kohtuu hintainen.just katoin eilen bcracing setti 970e

    Leave a comment:

Working...
X