Siltä se näyttääkin ja on väärin, tämä letku tuohon missä on pätkä vanhaa haperoa jäljellä, näyttää olevan suoraan imusarjaan tuo nippa ? Jakajasta letku kaasuläpän etupuolelle eli ei saa olla suoraan imusarjaan, lienee tuo toisen kuvan tyhjä nippa.
Joo! Kiitos paljon!
Melekonen asentaja tainnut olla
Klemmareiden välistä menee suoraan jakajaan :think
Siltä se näyttääkin ja on väärin, tämä letku tuohon missä on pätkä vanhaa haperoa jäljellä, näyttää olevan suoraan imusarjaan tuo nippa ? Jakajasta letku kaasuläpän etupuolelle eli ei saa olla suoraan imusarjaan, lienee tuo toisen kuvan tyhjä nippa.
E21:sen trippimittari rupesi renttuilemaan. Ensin oli pysähtynyt 9,9km kohdalle. Nollaamalla alkoi pyörimään, mutta pysähtyi kun 0,9km olisi pyörähtänyt täyteen kilometriin. Nollaamalla sama uudestaan useita kertoja. Yhtäkkiä päättikin taas toimia, kunnes taas pysähtyi 29,9km kohdalle. Trippi kun pysähtyy, niin keskeytyy myös varsinaisen matkamittarin toiminta. Nollausnappi pohjassa varsinainen matkamittari kuitenkin toimii, joten vika vaikuttaisi olevan tuossa trippimittarin puolessa. Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Pystyisikö tuon trippimittari-osan vaihtamaan toiselle perävälitykselle kuuluvasta mittarista? Helpointa olisi tietenkin vaihtaa tilalle kokonainen toimiva nopeusmittari...
Mihin menee keskeltä kuvaa kahden klemmarin välistä lähtevä ohut letku ? Pitäisi mennä suoraan imusarjaan, paikka voisi olla viim. post. ylempi kuva.
Entäs jakajan alipainekellon letku ?
voi hyvinkin olla mut luulisi että olisi edellinen omistaja vaihtanut uuteen samalla kun bensa linjan vetänyt, tai sit joku tarvike halpis. pitää ihan orkkis laittaa ja testaa sillä mitä sanoo..
Mittrain anturissa ja piuhassa pitäisi olla vain 1 liitin, onkohan nyt kuitenkin väärä :think Piuhan väri ruskea/valkoinen, saa korjata jos meni väärin.
On siis yksi liitin mutta siihen tulee sieltä johtosarjalta 2 ruskeeta johtoo siihen samaan liittimeen. aattelin vaan ku oliko noita nyt kahdellakin liittimellä olemas.. auto oli siis -82 318i 2d sedan
Jakajan koppa oli mustunut niin läysin kontista vanhan joka oli hyvässä kunnossa niin parani käynti, imuilmaa vuoti imusarjan alta, koska ei ollut jotai letkua ollenkaan kiinni, sen tulppasin ja nyt käy tosi tasaiseen ja ottaa kierrokset kun hipasee polinta, eikä pätki kaupunki ajossa enää, imuläpän kotelossa pakosarjan puolella on letkun paikka jossa ei mitään, tulisiko se letku sinne sit sieltä toiselta puolen�� jätin sen nyt vielä avoimeksi,
kylmänä lähtee paremmin silleen että käyttää virtoja noin kymmenen kertaa kun pumppu aina hurahtaa 1-2 sekuntia per kerta niin sitten lähtee miltei heti, voisiko pumppu olla mallia tarvike joka ei anna painetta tarpeeksi kerralla, ei ole itsellä vehkeitä millä mitata, kuumana kun sammuttaa ja starttaa ni lähtee kuin palmun alta..letkulla vedetty linja kokonaan niin voiko olla että on niin iso että painetta ei vain tule tarpeeksi
Mittarin lämpö anturin vaihdoin niin ei toimi vieläkään, virrat laittaa päälle niin värähtää vähän, siihen liittimeen tulee kaksi johtoa joten voiko olla että anturi kuitenkin väärä vai tuleeko toinen maahan sitten ja toinen vain anturin
Mittrain anturissa ja piuhassa pitäisi olla vain 1 liitin, onkohan nyt kuitenkin väärä :think Piuhan väri ruskea/valkoinen, saa korjata jos meni väärin.
Mittarin lämpö anturin vaihdoin niin ei toimi vieläkään, virrat laittaa päälle niin värähtää vähän, siihen liittimeen tulee kaksi johtoa joten voiko olla että anturi kuitenkin väärä vai tuleeko toinen maahan sitten ja toinen vain anturin
Jakajan koppa oli mustunut niin läysin kontista vanhan joka oli hyvässä kunnossa niin parani käynti, imuilmaa vuoti imusarjan alta, koska ei ollut jotai letkua ollenkaan kiinni, sen tulppasin ja nyt käy tosi tasaiseen ja ottaa kierrokset kun hipasee polinta, eikä pätki kaupunki ajossa enää, imuläpän kotelossa pakosarjan puolella on letkun paikka jossa ei mitään, tulisiko se letku sinne sit sieltä toiselta puolen jätin sen nyt vielä avoimeksi,
kylmänä lähtee paremmin silleen että käyttää virtoja noin kymmenen kertaa kun pumppu aina hurahtaa 1-2 sekuntia per kerta niin sitten lähtee miltei heti, voisiko pumppu olla mallia tarvike joka ei anna painetta tarpeeksi kerralla, ei ole itsellä vehkeitä millä mitata, kuumana kun sammuttaa ja starttaa ni lähtee kuin palmun alta..letkulla vedetty linja kokonaan niin voiko olla että on niin iso että painetta ei vain tule tarpeeksi
Last edited by Jykex; 02-08-2023, 13:19.
Reason: wrong text
Leave a comment: