Announcement

Collapse
No announcement yet.

E21 Kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jykex
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Siltä se näyttääkin ja on väärin, tämä letku tuohon missä on pätkä vanhaa haperoa jäljellä, näyttää olevan suoraan imusarjaan tuo nippa ? Jakajasta letku kaasuläpän etupuolelle eli ei saa olla suoraan imusarjaan, lienee tuo toisen kuvan tyhjä nippa.
    Joo! Kiitos paljon!
    Melekonen asentaja tainnut olla

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Jykex View Post
    Klemmareiden välistä menee suoraan jakajaan :think
    Siltä se näyttääkin ja on väärin, tämä letku tuohon missä on pätkä vanhaa haperoa jäljellä, näyttää olevan suoraan imusarjaan tuo nippa ? Jakajasta letku kaasuläpän etupuolelle eli ei saa olla suoraan imusarjaan, lienee tuo toisen kuvan tyhjä nippa.

    Leave a comment:


  • MPV
    replied
    E21:sen trippimittari rupesi renttuilemaan. Ensin oli pysähtynyt 9,9km kohdalle. Nollaamalla alkoi pyörimään, mutta pysähtyi kun 0,9km olisi pyörähtänyt täyteen kilometriin. Nollaamalla sama uudestaan useita kertoja. Yhtäkkiä päättikin taas toimia, kunnes taas pysähtyi 29,9km kohdalle. Trippi kun pysähtyy, niin keskeytyy myös varsinaisen matkamittarin toiminta. Nollausnappi pohjassa varsinainen matkamittari kuitenkin toimii, joten vika vaikuttaisi olevan tuossa trippimittarin puolessa. Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Pystyisikö tuon trippimittari-osan vaihtamaan toiselle perävälitykselle kuuluvasta mittarista? Helpointa olisi tietenkin vaihtaa tilalle kokonainen toimiva nopeusmittari...

    Leave a comment:


  • Jykex
    replied
    Klemmareiden välistä menee suoraan jakajaan :think

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Jykex View Post



    Mihin menee keskeltä kuvaa kahden klemmarin välistä lähtevä ohut letku ? Pitäisi mennä suoraan imusarjaan, paikka voisi olla viim. post. ylempi kuva.
    Entäs jakajan alipainekellon letku ?

    Leave a comment:


  • Jykex
    replied




    tuossa nuo liitokset missä ei mitään ole kiinni

    Leave a comment:


  • Jykex
    replied
    uudet suuttimien o renkaat tilattu kun yksi oli haurastunut, laitoin ens hätään lämmön kestävää silikonia

    Leave a comment:


  • Jykex
    replied



    Leave a comment:


  • Jykex
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Pumppu vanha ja väsynyt ?
    voi hyvinkin olla mut luulisi että olisi edellinen omistaja vaihtanut uuteen samalla kun bensa linjan vetänyt, tai sit joku tarvike halpis. pitää ihan orkkis laittaa ja testaa sillä mitä sanoo..

    Leave a comment:


  • Jykex
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Mittrain anturissa ja piuhassa pitäisi olla vain 1 liitin, onkohan nyt kuitenkin väärä :think Piuhan väri ruskea/valkoinen, saa korjata jos meni väärin.
    On siis yksi liitin mutta siihen tulee sieltä johtosarjalta 2 ruskeeta johtoo siihen samaan liittimeen. aattelin vaan ku oliko noita nyt kahdellakin liittimellä olemas.. auto oli siis -82 318i 2d sedan

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Jykex View Post
    Jakajan koppa oli mustunut niin läysin kontista vanhan joka oli hyvässä kunnossa niin parani käynti, imuilmaa vuoti imusarjan alta, koska ei ollut jotai letkua ollenkaan kiinni, sen tulppasin ja nyt käy tosi tasaiseen ja ottaa kierrokset kun hipasee polinta, eikä pätki kaupunki ajossa enää, imuläpän kotelossa pakosarjan puolella on letkun paikka jossa ei mitään, tulisiko se letku sinne sit sieltä toiselta puolen�� jätin sen nyt vielä avoimeksi,

    kylmänä lähtee paremmin silleen että käyttää virtoja noin kymmenen kertaa kun pumppu aina hurahtaa 1-2 sekuntia per kerta niin sitten lähtee miltei heti, voisiko pumppu olla mallia tarvike joka ei anna painetta tarpeeksi kerralla, ei ole itsellä vehkeitä millä mitata, kuumana kun sammuttaa ja starttaa ni lähtee kuin palmun alta..letkulla vedetty linja kokonaan niin voiko olla että on niin iso että painetta ei vain tule tarpeeksi
    Pumppu vanha ja väsynyt ?

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Jykex View Post
    Mittarin lämpö anturin vaihdoin niin ei toimi vieläkään, virrat laittaa päälle niin värähtää vähän, siihen liittimeen tulee kaksi johtoa joten voiko olla että anturi kuitenkin väärä vai tuleeko toinen maahan sitten ja toinen vain anturin
    Mittrain anturissa ja piuhassa pitäisi olla vain 1 liitin, onkohan nyt kuitenkin väärä :think Piuhan väri ruskea/valkoinen, saa korjata jos meni väärin.

    Leave a comment:


  • Jykex
    replied
    Mittarin lämpö anturin vaihdoin niin ei toimi vieläkään, virrat laittaa päälle niin värähtää vähän, siihen liittimeen tulee kaksi johtoa joten voiko olla että anturi kuitenkin väärä vai tuleeko toinen maahan sitten ja toinen vain anturin

    Leave a comment:


  • Jykex
    replied
    Jakajan koppa oli mustunut niin läysin kontista vanhan joka oli hyvässä kunnossa niin parani käynti, imuilmaa vuoti imusarjan alta, koska ei ollut jotai letkua ollenkaan kiinni, sen tulppasin ja nyt käy tosi tasaiseen ja ottaa kierrokset kun hipasee polinta, eikä pätki kaupunki ajossa enää, imuläpän kotelossa pakosarjan puolella on letkun paikka jossa ei mitään, tulisiko se letku sinne sit sieltä toiselta puolen�� jätin sen nyt vielä avoimeksi,

    kylmänä lähtee paremmin silleen että käyttää virtoja noin kymmenen kertaa kun pumppu aina hurahtaa 1-2 sekuntia per kerta niin sitten lähtee miltei heti, voisiko pumppu olla mallia tarvike joka ei anna painetta tarpeeksi kerralla, ei ole itsellä vehkeitä millä mitata, kuumana kun sammuttaa ja starttaa ni lähtee kuin palmun alta..letkulla vedetty linja kokonaan niin voiko olla että on niin iso että painetta ei vain tule tarpeeksi
    Last edited by Jykex; 02-08-2023, 13:19. Reason: wrong text

    Leave a comment:


  • nullzwei
    replied
    Mm autodoc 73€+centit:
    BOSCH nro 0280130220

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎