Originally posted by FinCode
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E21 Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Onko öljy muuten varmasti vs600? Sinänsä oikea öljy bemarin perään, sitä ne vehollakin laittoivat, mutta ilman lukkoa oleviin. Lukollisiin on vs500.
Leave a comment:
-
-
Laske öljyt pois, miltä näyttää ? Se mobil ei ole perää rikkonut, ajomäärä/tapa ehkä kun tämä on pikku- eli 168 perä. Voimansiirtopalvelu Särkikoski, Ikaalinen osaa jos ei muut.
Leave a comment:
-
-
Hitsaamo Tuomas Vaaranta
Jyrkänpellontie 20, 01830 Lepsämä
0405007113
Erittäin asiantuntevaa bmw-osaamista. Onnistuu myös perän korjaukset hänellä. Ei toki lähellä sua, mut koita pärjätä asian kans jotenkin.
Jos päädyt heittämään perällä vesilintua, niin mielelläni otan siitä kopin.
Leave a comment:
-
-
Tehtaan lukkoperä, näistä en toistaiseksi ymmärrä riittävästi. Ei normaalia yliäänivinkunaa tai jollotusta niin kuin yleensä minulla muissa bemareissa, vaan metallinen kahina, kuin metalli hankaisi metallia vastaan. Kuuluu lähinnä kun ryömittää autoa hitaalla nopeudella. Välillä tuntuu että jokin laittaa perässä vastaan hidasta nopeutta, pitäsi varmaan ajaa kovempaa. Ei kuitenkaan liene normaalia käyttäytymistä? Kaikki taka-akseliston puslat uusittu ja kardaaniinkin varmaan kaikki mahdollinen. Öljyä perässä on, tosin jotkut lukkoperä-mobilit, vs600 tms.
Voisiko olla laakeroinnissa väljyyttä tai jotain? Osiahan näihin ei taida oikein saada ja asiantuntevaa korjaajaakaan en ole kyselyistä huolimatta löytänyt. Ainakaan tästä lähialueelta. Onko helpoin lyödä dollaria tiskiin ja vaihtaa quaife tilalle, vai mikä neuvoksi?
T. nimim. en jaksa enää kovin montaa kesää kuunnella tuota ääntä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by nappe74 View PostKuvan paksumpi letku haurastunut ja tarttis uusia...
Yritin etsiä RealOEM:stä mutta en löytänyt, mikähän osanro on??
Vai löytyiskö joltain ehjää ylimääräistä??
Olisiko tämä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by T3 View PostPakosarja kyllä, mutta etuputkea joutuu vähän kääntämään.
Originally posted by jr66 View PostEikö voi laittaa e21-osia ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vaka View PostMeneekö e30 m10 pakosarja ja etuputki suoraan e21 moottoritilaan sen kummemmin niitä muokkaamatta? Jotain muokkausta täytyy varmaan tehdä että sen saa yhdistettyä loppuputkeen, mutta enemmän huolestuttaa ottaako etuputki rintapeltiin tai johonkin muualle kiinni?
Leave a comment:
-
-
Meneekö e30 m10 pakosarja ja etuputki suoraan e21 moottoritilaan sen kummemmin niitä muokkaamatta? Jotain muokkausta täytyy varmaan tehdä että sen saa yhdistettyä loppuputkeen, mutta enemmän huolestuttaa ottaako etuputki rintapeltiin tai johonkin muualle kiinni?
Leave a comment:
-
-
Mää tilasin vasta paikallisesta liikkeestä pensapumpun kun schmieldmanilla ja kl-varaosilla hintaa oli aika hurjasti. Pumpulle jäi hintaa 60e. Hieman huvitti kun pumpun päältä ja kyljestä oli selvästi hiottu merkit pois ja päälle liimattu pierburgin tarra
Leave a comment:
-
-
Originally posted by nappe74 View PostLaakkoselta tiedustelin... 2kpl löytyy Saksan varastolta, 138€
Paikallinen varaosapulju joutui nostamaan kädet ylös, KL-varaosat selvittää parasta aikaa saatavuutta... Valeolta pitäis olla saatavilla mutta Pieburg kuulemma lopettanut valmistuksen !!
Aika naftiksi mennyt jo saatavuus... :thinkOriginally posted by nappe74 View PostMeinasin kuitenkin että kyllä sinne alkuperäinen tulee... vaikka sitten Laakkosen kautta kalliimmalla... onhan tuo kuitenkin museorekisterissä niin parempi olla mahd. alkuperäinen !!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by T3 View PostKanteen peitelevy vanhan pumpun paikalle ja kaasutinmoottorille tarkoitettu sähköpumppu tilalle. Voi olla halvempikin. Toki sen vanhan pumpun voi jättää paikalleenkin. Letkut vaan irti ja ne sähköpumpulle. Vanha kalvopumppu voi siinä lätköttää ilmaa vaikka maailman tappiin.
Leave a comment:
-
Leave a comment: