Originally posted by EMP
View Post
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Voiteluun en ota kantaa. Mutta onhan noita käytetty joten eiköhän sen vivuston toimimaan saa. Se pyöreä tankohan pitäs olla vaan sit 10° kierretty että keppi normaali asennossa.Originally posted by Skarpa View PostJos M20 Getragin tai muun väärässä kulmassa olevan laatikon asentaa M5X-moottorin perään, niin aiheutuuko vinosta asennosta haittaa laatikon voitelulle? Saako muokatun vaihteensiirtovivuston pelaamaan ihan jouhevasti ja hyvällä tuntumalla? Mietiskelen dieselin 6-v laatikkoa. Dieselkoneet taitavat olla kaikki M20 kallistuskulmalla. Laatikon pituudesta aiheutuu tietysti pientä lisäpohdiskelua, kun siirtovivustosta tulee olemattoman lyhyt.
Mikset osta suoraan bensan 6v askia? Niin olis suoraan oikeessa asennossa.
Leave a comment:
-
Jos M20 Getragin tai muun väärässä kulmassa olevan laatikon asentaa M5X-moottorin perään, niin aiheutuuko vinosta asennosta haittaa laatikon voitelulle? Saako muokatun vaihteensiirtovivuston pelaamaan ihan jouhevasti ja hyvällä tuntumalla? Mietiskelen dieselin 6-v laatikkoa. Dieselkoneet taitavat olla kaikki M20 kallistuskulmalla. Laatikon pituudesta aiheutuu tietysti pientä lisäpohdiskelua, kun siirtovivustosta tulee olemattoman lyhyt.Last edited by Skarpa; 02-06-2016, 12:12.
Leave a comment:
-
Joku e38 tms öljypohja tais olla sovellettavissa, jos en ihan väärin muista. Mutta ei tosiaan e39
Leave a comment:
-
Tandempumpun viimeisen osion pystyi poistamaan, jolloin pumppuntoimii kuten normaali. Muistaakseni kansien alta löytyi männät joiden poistamisen jälkeen ylimääräisen reiän pystyi tulppaamaan.
Leave a comment:
-
ettei olis perän tandem pumppu? perän tason säätö ? jos tulppaat se räjähtää.
vaiha toinen normi tilalle
Leave a comment:
-
Tehostin kyssäri
Omaan kolmekymppiin tulossa e34:sen m50b25 tekniikka. E34:sen m50 tehostajanpumpussa 3 banjoliitintä ja vanhassa m20:ssä oli kaksi. Mitä teen tälle ylimääräiselle banjoliittimelle. Voiko sen tukkia vai kuinka?
Autoon tulossa siis e34 pumppu ja e30 hammastanko. Onnistuuko edes näillä eväillä vai pitääkö olla eri pumppu. :think
Kiitoksia etukäteen
-Lauri
Leave a comment:
-
Itse käytin sitä valmista britti virisoftaa. Siinähän oli tuo, ews, ym. turhat valmiiksi poistettu.Originally posted by Axum View Postjees, kiitos tiedosta.
on tosiaan e36 johtosarja ja lueskelin että e36:ssa mittaristo käyttää perän nopeustietoa ja ABS:ltä tulee tieto sitten DME:lle.
helpoinhan tuo olisi tietenkin koodata pois, jos osais
Leave a comment:
-
jees, kiitos tiedosta.
on tosiaan e36 johtosarja ja lueskelin että e36:ssa mittaristo käyttää perän nopeustietoa ja ABS:ltä tulee tieto sitten DME:lle.
helpoinhan tuo olisi tietenkin koodata pois, jos osais
Leave a comment:
-
Jos e36 johtosarja niin pin9 oli ruskea punainen johto. Siinä on e36:ssa absilta tuleva nopeustieto.Originally posted by Axum View PostMistä/miten nopeustieto DME:lle? tiedon puutumisen takia ei kierrä kuin 5400 rpm.
MS 41.0 kyseessä.
Siihen kun laittaa sen e30 mittaristolta tulevan nopeuden niin toimii.
Ja pystyy myös ecusta poistamaan tuon että ei tarvitse nopeustietoa.
Leave a comment:
Leave a comment: