memebuy23buy

E30 Kysymyksiä ja vastauksia VII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jannmann
    replied
    Originally posted by ___TK___ View Post
    Onkos noihib prosentteihin joku selkeä kaava jossain etteim tarvitse kysellä tyhmiä
    Vähän omatoimisuutta..

    Leave a comment:


  • ___TK___
    replied
    Onkos noihib prosentteihin joku selkeä kaava jossain etteim tarvitse kysellä tyhmiä

    Leave a comment:


  • ___TK___
    replied
    Selvä homma

    Leave a comment:


  • Jokkede
    replied
    Ei tule lisää prosentteja. Kerran kun muutoskatastaa moottorinvaihdon niin prosentit ei enää nouse vaikka vaihtaisit 10 tekniikkaa.

    Leave a comment:


  • ___TK___
    replied
    Sellaista vielä kyselisin että jos on tuon 316 katsastanut m20b25 koneelle niin onko jälkeenpäin vielä mahdollista samaa koriin leimata m50b25 turbolla vai tuleeko aivan liikaa prosentteja yms. Kun olisi tarkoitus ajella tuolla m20b25 moottorilla vaparina niin kauan että saa kasattua m50b25 turbormoottorin valmiiksi?

    Leave a comment:


  • ___TK___
    replied
    Selvä homma onkos nuo perään tulevat laipat sitten samalaisia

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Boorit on samat. Ulomman nivelen ulkohalkasija on pienempi, akselin materiaalissa ja/tai valmistustavassa on ero. Pikkukoneisen kepit painaa kilon vähemmän

    Leave a comment:


  • ___TK___
    replied
    Sellaista asiaa ertä meneekö 316 vetarit noihin isoihin 325i takakynkkiin vai onko eri boorilla?

    Leave a comment:


  • jape06
    replied
    Originally posted by Zulo- View Post
    Ahaa. Auto tosiaan tuotu saksasta 2003. Vuosimallia -86, eikös sen pitäisi suomessa olla kuitenkin ei vähäpäästöinen? :think
    Vähäpäästöisyyden voi todentaa rekisteriotteesta onko merkintää vähäpäästöisyydestä tai mahdollisesta katalysaattorista. Uskon, että mitään merkintöjä ei tosta ole laitettu ja auto on korkeapäästöinen.

    Leave a comment:


  • GOOFY
    replied
    Originally posted by Pekkude View Post
    Olisi vaihdekepin vivuston puslien vaihdon aika ja kysynkin että auto on varmaan pakko saada ylös kyseistä operaatiota varten? Vaihdekepin alla olevan "kuulapesän" saa varmaan vaihdettua ilman auton alle menoa?
    Pitää sinne auton alle mennä ja irrottaa keppi siirtotangosta. Sit nostetaan keppi pois ja vaihdetaan se muovinen "kuulanpesä"

    Leave a comment:


  • Pekkude
    replied
    Olisi vaihdekepin vivuston puslien vaihdon aika ja kysynkin että auto on varmaan pakko saada ylös kyseistä operaatiota varten? Vaihdekepin kuulan "pesän" saa varmaan vaihdettua ilman auton alle menoa?
    Last edited by Pekkude; 23-07-2015, 18:46.

    Leave a comment:


  • Zulo-
    replied
    Originally posted by jape06 View Post
    Veikkaisin kyseessä olevan Saksassa laitettu jälkiasennus purkki vähäpäästöiseksi. Omasta purin samantyyppisen systeemin pois.
    Ahaa. Auto tosiaan tuotu saksasta 2003. Vuosimallia -86, eikös sen pitäisi suomessa olla kuitenkin ei vähäpäästöinen? :think

    Leave a comment:


  • jape06
    replied
    Originally posted by Zulo- View Post
    Mikä tämän mustanlaatikon virka on? Kaasuläpän asentotunnistimelta(?) (kaasuläpän alta) menee sininen johto ja puolan + -navalta yksi johto. Lähtee myös johtonippu, johtoa vähän matkaa, liitin ja menee takaisin boxiin. Sijaitsee konehuoneessa ns akun paikalla. Auto 325i.

    http://aijaa.com/AWMn9i
    Veikkaisin kyseessä olevan Saksassa laitettu jälkiasennus purkki vähäpäästöiseksi. Omasta purin samantyyppisen systeemin pois.

    Leave a comment:


  • Zulo-
    replied
    mustalaatikko

    Mikä tämän mustanlaatikon virka on? Kaasuläpän asentotunnistimelta(?) (kaasuläpän alta) menee sininen johto ja puolan + -navalta yksi johto. Lähtee myös johtonippu, johtoa vähän matkaa, liitin ja menee takaisin boxiin. Sijaitsee konehuoneessa ns akun paikalla. Auto 325i.

    Leave a comment:


  • jake_
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    Tankkausputken kannake.
    Tattis

    Leave a comment:

Working...
X