Mikäs piuha tämä on? Samasta piuha nipusta lähtee puolalle, maadotukseen ja johonkin
auto on 320-325 swappi
Lambdan liittimeltä näyttää. Kuuluisi olla edessä akkukotelon/hyllyn alapinnassa kiinni, mutta kun sulla näyttää olevan tekniikanvaihto, niin tiedä sitten onko putkessa lambdaa ollenkaan, vaikka tuon johdon toisessa päässä se pitäisi olla.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Mikäköhän vois olla kun mittariston sulake palaa vähänväliä? Olisko ollu nyt nr. 10 ja koko 7,5 ohjekirjan mukaan. Edellinen kesti 3-4pvää sitä aikasempi pari tuntii ja sitä ennen monta kuukautta
Mikäköhän vois olla kun mittariston sulake palaa vähänväliä? Olisko ollu nyt nr. 10 ja koko 7,5 ohjekirjan mukaan. Edellinen kesti 3-4pvää sitä aikasempi pari tuntii ja sitä ennen monta kuukautta
Arvelisin jotta sielä sulakkeen 10 takana on jotaki vikkaa
Mikäköhän vois olla kun mittariston sulake palaa vähänväliä? Olisko ollu nyt nr. 10 ja koko 7,5 ohjekirjan mukaan. Edellinen kesti 3-4pvää sitä aikasempi pari tuntii ja sitä ennen monta kuukautta
Peruutusvalon kytkimen johto ottaa maihin vaihdekepin juuresta. Todennäköisesti johdon kuori hankautunut puhki ja toisinaan kun peruutusvaihde kytketään päälle, johto osuu koripeltiin ja sulake posahtaa. Kepin suojapussukka ylös, läpivientikumin kohdilta tarkistamaan johdon suojakuori ja mahdollisen vian korjaus. Ai miksikö näin? Peruutusvalot ja mittaristo on saman sulakkeen takana.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Peruutusvalon kytkimen johto ottaa maihin vaihdekepin juuresta. Todennäköisesti johdon kuori hankautunut puhki ja toisinaan kun peruutusvaihde kytketään päälle, johto osuu koripeltiin ja sulake posahtaa. Kepin suojapussukka ylös, läpivientikumin kohdilta tarkistamaan johdon suojakuori ja mahdollisen vian korjaus. Ai miksikö näin? Peruutusvalot ja mittaristo on saman sulakkeen takana.
Eikös peruutusvalon kytkin toimi maalla...? Mutta todennäköisesti vika on jossain pakkivalo suunnalla.
Peruutusvalon kytkimen johto ottaa maihin vaihdekepin juuresta. Todennäköisesti johdon kuori hankautunut puhki ja toisinaan kun peruutusvaihde kytketään päälle, johto osuu koripeltiin ja sulake posahtaa. Kepin suojapussukka ylös, läpivientikumin kohdilta tarkistamaan johdon suojakuori ja mahdollisen vian korjaus. Ai miksikö näin? Peruutusvalot ja mittaristo on saman sulakkeen takana.
Kiitoksia vois siitä vaikka alottaa kerran se joku liitin oli jo siinä esillä mut ei tullu kateltua mutta niin viime kerralla ainakin mittaristo pimeni kun laitoin kakkoselt ykköselle
m10 kaasaria oon muuttamassa ruiskuksi ja olen hommannu m10 ruiskun moottorin sähöt ja tulipahan semmone mielee että ku sulakerasialta lähtevä moottori sähköjen pyöreä liitin on kaasarista ja se ite moottorinsähköjen liitin ruiskusta ja mitä nyt on tullu katottua nii muute pinnit ois oikeilla paikoilla paitsi 4 kpl on eripaikoissa ja olen lukenu että ihmiset vaa pyöräyttää liittimen kiinni ja se alkaa toimiin. vai pitääkö alkaa muuttelee noita pinni paikkoja että alkais pelaan?
niin tarttisko nuita alkaa muutteleen vai alkaisko pelaan ihan plug&play tyyppisesti?
Comment