Lueskelin tossa FAQ E30 sulake osiota ja iski silmään tämä:
10. Mittaristo, ajotietokone, peruutusvalo jos 9/84> 7,5A
20. Puhaltimen moottori, ilmastointi 30A
Muistanko väärin vai eikö 10. Sulakkeen (7,5A) takana ole mittariston ja pakkivalon lisäksi myös puhallin? Muistaakseni myös ohjekirjassa ois lukenu näin mutta jos oon väärässä niin en yhtään ihmettele miks 7,5A ja 10A sulake palaa jos puhaltimella pitää olla oma 30A sulake?
nimittäin itellä kun palaa 10. Niin pimenee mittaristo, puhallin ja pakkivalo.
Edelleen siis tappelen kyseisen ongelman kanssa kun lämpöä laittaa niin sulake palaa ja mietin että oisko uus puhallinmoottori voinu sanoo ittensä irti kun viikon-kaks toimi moitteetta eikä polttanu ainuttakaan sulaketta vai voisko toi puhaltimen nopeuden säätö olla sökö kun muistaakseni ekan kerran kun sulake palo niin kääntelin eri nopeuksia kun vanha moottori piti saatanallista meteliä
10. Mittaristo, ajotietokone, peruutusvalo jos 9/84> 7,5A
20. Puhaltimen moottori, ilmastointi 30A
Muistanko väärin vai eikö 10. Sulakkeen (7,5A) takana ole mittariston ja pakkivalon lisäksi myös puhallin? Muistaakseni myös ohjekirjassa ois lukenu näin mutta jos oon väärässä niin en yhtään ihmettele miks 7,5A ja 10A sulake palaa jos puhaltimella pitää olla oma 30A sulake?

Edelleen siis tappelen kyseisen ongelman kanssa kun lämpöä laittaa niin sulake palaa ja mietin että oisko uus puhallinmoottori voinu sanoo ittensä irti kun viikon-kaks toimi moitteetta eikä polttanu ainuttakaan sulaketta vai voisko toi puhaltimen nopeuden säätö olla sökö kun muistaakseni ekan kerran kun sulake palo niin kääntelin eri nopeuksia kun vanha moottori piti saatanallista meteliä

Comment