Kiitos. Ja kun saan tämän selville niin mistä tiedän että miten päin liitän ne e30 johtosarjaan? Anteeksi ehkä typerät kysymykset, olen melko tampio sähköjutuissa...
Mulla on jarruina edessä e46 330 ja takana e46 328 rojut. Olen koittanut ilmata parhaani mukaan enkä saa enää ilmaa ulos. Tuntuma on silti aika surkea. Onkohan pääsylinteri vaan nyt jäänyt pieneksi? Voiko abs yksikköön jäädä ilmalukkoa kun kaikki on käytetty irti?
Itse itselleni vastaten. Moottorin johtosarjan kytkennässä oli vika. M50 johtosarjan punavalkoinen johto piti liittää pistokkeen pinniin 20. ABS pumppu heräsi henkiin ja mittariston valo sammui.
Eihän sillä ole mitään väliä... pystyt todistamaan että massat riittää jousissa yms... mutta 99% varmuudella katsastusmies mitään tajua ku et mainitte mitään...
Eihän sillä ole mitään väliä... pystyt todistamaan että massat riittää jousissa yms... mutta 99% varmuudella katsastusmies mitään tajua ku et mainitte mitään...
Ok, hyvä sitten niin. Ajattelin että parempi kysäistä kun ei ole kokemusta.
Isommat jarrut olis tulossa e30:iin (m20 turbo), niin olisiko heittää vinkkiä pääsylinterin ja tehostajan suhteen? Mikäs tuossa olisi paras ratkaisu? Jarrut on edessä e34 540i ja takana e46 328i.
Pelkkä E32 pääsylinteri olisi varmaan riittävä muutos, mutta jos poljintuntumaa haluaisi keventää myös? Kaksikalvoista e32/34 tehostajaa näyttää olevan 2- ja 4-pultti kiinnityksellä. Tuleeko 2-pulttisessa ongelmaa, kun orkkiksessa on kuitenkin 4 pulttia?
Toisaalta uudempia e90 tehostajia 2-pultti kiinnityksellä myydään paketteineen ~30e kun taas vanhat kaksikalvoiset ~150e paketti. E90 version ainakin Pazi88 näyttää asentaneen omaan autoonsa.
Nykyiset : BMW X1 e84, BMW 125i m-sport, BMW K1200S
Ex: BMW 325i turbo e30, BMW M3 e92 dkg, BMW 330i e90, BMW 320Cia e46, BMW 320i e36, BMW 325i "Hartge" e30, BMW 316 e30
Comment