Mitäköhän ongelmia on odotettavissa ku vaihdettu e36 alusta
Ei välttämättä mitään,
huonolla säkällä eturengas on liian takana ja takana ei jarrulevy sovi sorvaamatta
Jonkun muun kuin compacktin tai z3n taka akselin sovittaminen on niin työläs että tuskin sitä on tehty, mutta jos on niin voi tulla ongelmia alusta geometrian kanssa.
Mikä juttu? Miksi kysyt?
Ootko ostamassa kyseistä autoa etkä tiedä mistä osista (tarkalleen) se on tehty
Itseasiassa kyseisee mobiiliin on istutettu 36 etutolpat ja koko takakehikko, kaikki osat meni samoista kohin kiinis mutta pyöräkotelot tuli tänään moukaroitu että pyörät mahtuvat kääntymään.
Itseasiassa kyseisee mobiiliin on istutettu 36 etutolpat ja koko takakehikko, kaikki osat meni samoista kohin kiinis mutta pyöräkotelot tuli tänään moukaroitu että pyörät mahtuvat kääntymään.
Ei saatana mee e36 takakehikko kiinni e30 koriin samoista kohdista. Ainoastaan noi Tontonin mainitsemat akselit menee. Koska ovat käytännössä samoja kuin e30 taka-akseli on.
Compactin taka akselisto on mut lähinnä haen sutä et mitä ongelmia katsastuksessa tulee vastaan
Olisit heti sanonut. Ei mitään jos sulla on e36n specsit mukana.
Paperilla pitää olla, Jarrut, osanumerot vaihdetuista osista, akselimassat ja teho tiedot kyseisestä e36sta.
Luultavasti vielä maahantuojan vahvistamana
Lisäksi on varmasti hyvä olla suuntaus laput missä on säädöt vihreällä.
Mutta etupyörän kanssa sulla tulee ongelma, kurkkaa kuvia tuukkaw:n projektista. Siinäkin vanne/napa/akseli on 2,5cm edempänä koska sillä on tukivarret e36 m3 3.2sta
Pyörä pitäisi saada sen 6-7cm eteenpäin jotta se olisi siellä missä se on alunperin ollut
Compaktin akselisto on sama eli ei ongelmia katsastuksessa.
No Ei se kyllä ole, saman kaltaiselle osalle eli perän kannatin palkille on ainakin 6 eri osanumeroa. Kuitenkin compactissa on omansa niin kuin perus e30ssäkin.
Ja ot:nä z3, z3m, e30 m3 ja e30 m3 evo3ssa on kaikissa omansa.
Joidenkin välillä ero on mitättömän pieni ja osan eroihin en ota kantaa.
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Olisit heti sanonut. Ei mitään jos sulla on e36n specsit mukana.
Paperilla pitää olla, Jarrut, osanumerot vaihdetuista osista, akselimassat ja teho tiedot kyseisestä e36sta.
Luultavasti vielä maahantuojan vahvistamana
Lisäksi on varmasti hyvä olla suuntaus laput missä on säädöt vihreällä.
Mutta etupyörän kanssa sulla tulee ongelma, kurkkaa kuvia tuukkaw:n projektista. Siinäkin vanne/napa/akseli on 2,5cm edempänä koska sillä on tukivarret e36 m3 3.2sta
Pyörä pitäisi saada sen 6-7cm eteenpäin jotta se olisi siellä missä se on alunperin ollut
Suuret kiitokset täsmällisestä vastauksesta, tosiaan etutolppien navat ovat vakiota taaempana mutta laajensin pyöräkoteloita että mahtuvat nuo 225/35x19 pyörimään ongelmitta. Suurempia ongelmia varmaan tuottaa se että ei ole vakioiskarit/jouset kummassakaan päässä.
Suuret kiitokset täsmällisestä vastauksesta, tosiaan etutolppien navat ovat vakiota taaempana mutta laajensin pyöräkoteloita että mahtuvat nuo 225/35x19 pyörimään ongelmitta. Suurempia ongelmia varmaan tuottaa se että ei ole vakioiskarit/jouset kummassakaan päässä.
Mitä ajattelit lokasuojille tehdä?
Mikäs ongelma niistä iskareista ja jousista tulee? Se pyörän kulmien säätö?
Mitä ajattelit lokasuojille tehdä?
Mikäs ongelma niistä iskareista ja jousista tulee? Se pyörän kulmien säätö?
Aika isot pyörät, mistä moinen idea?
Sattus pyörät pyörimää nurkassa (heheh) tyhjän panttina, ja halvalla tuli saatua tolpat sun muut hilppeet. Takalokarit tullaa mankeloimaan ja etulokasuojat rälläköidään kokonaan uuteen uskoon. Ongelmia saattaa tulla etupyörien säädöissä ( haritusta reilusti ulospäin) ja raidetangon säädöt aivan maksimissa. Tosin rullaava kori nyt ja mielitekisi viedä alustavaan nelipyörä suuntaukseen ni tietää miten edetä jatkossa.
Suuret kiitokset täsmällisestä vastauksesta, tosiaan etutolppien navat ovat vakiota taaempana mutta laajensin pyöräkoteloita että mahtuvat nuo 225/35x19 pyörimään ongelmitta. Suurempia ongelmia varmaan tuottaa se että ei ole vakioiskarit/jouset kummassakaan päässä.
Eikö olis ollut helpompaa ostaa ne 3,2 m3 tukivarret?.
Odotan jo innolla miten onnistuu lokareissa se pyöräaukon siirto.
Comment