Originally posted by lappihullu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Mikä rele ohjaa sitä flektiä? Vai mistä löytäis sähkökaaviot ni kattois miten kuuluis kytkee?
Leave a comment:
-
-
E30 m50 swäp
Mites saa flektin kytkettyä, että lähtee pyörimään lämpötilan mukaan? (Tällä hetkellä siis lähtee valoista päälle)
Leave a comment:
-
-
ABS-sähkösarjan rele
Joop elikkäs erillinen abs-sähkösarja asennettuna mutta vielä ratinaluspahvin taakse tulevan releen johtojen paikat epäselvät. Eli kaipaisin tietoa mihin kyseiset johdot kiinni.
Leave a comment:
-
-
m10b18 ruisku
Tuli vaihdeltua ruisku motti kaasarin tilalle. m10b18. Rajottimella paukkuu putkeen jonkun verran välillä isokin pamaus. Kiihdyttäessä kaasupohjassa tuntuu kiihtyvän tahmeasti, no eihän se 100hp paljoo kiihdykkään mutta siltä tuntuu että jotain on pielessä. ilmamäärä mittarin kansi näköjään joskus irroteltu kun on teipillä kiinni, voiskohan olla että joku on käyny säätämässä jotain omiaan siellä, vinkkejä/kokemuksia??
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jarpeli View PostMonihan tuota puhuu että tarvike lokarit eivät kelpaa kuin korjauspalaksi mutta onko todellakin vielä näin.. itse en ole tuollaista käpistellyt.
Tavoitteena olisi hieman restauroida tuota vanhusta tälläisenä väliprojektina. Eli 400e vs 120e aika iso ero ja tuolla erotuksella saa jos jos jonkilaista tavaraa ja tarvikeeta vanhukseen.
Mutta ovatko nuo tarvike lokarit todella niin sutta, kun luulen niiden olevan. Ilmeisesti kuitenkin muut peltiosat... takapaneeli yms ovat vallan kelpo tavaraa.
Viime vuonna yhdessä e30 projektissa sain ensin tarvike lokarit omistajalta ja kun niitä yhdessä katseltiin niin myyntiin meni. Orkkista tilalle ja hermo lepäsi asennuksessa. Kyseessä oli museorekisteriin menossa oleva laite.
On mulla tuolla myös yks takapaneeli tarvikkeena.. Jäi laittamatta.
Leave a comment:
-
-
Monihan tuota puhuu että tarvike lokarit eivät kelpaa kuin korjauspalaksi mutta onko todellakin vielä näin.. itse en ole tuollaista käpistellyt.
Tavoitteena olisi hieman restauroida tuota vanhusta tälläisenä väliprojektina. Eli 400e vs 120e aika iso ero ja tuolla erotuksella saa jos jos jonkilaista tavaraa ja tarvikeeta vanhukseen.
Mutta ovatko nuo tarvike lokarit todella niin sutta, kun luulen niiden olevan. Ilmeisesti kuitenkin muut peltiosat... takapaneeli yms ovat vallan kelpo tavaraa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jarpeli View PostOlettekos tilailleet pielmeieriltä lähiaikoina facelift etulokareita?
Jos olette niin millaista hintaa niille on pidetty?
Mietin tässä että kannattaako vanhoista lähteä parsimaan varaosa lokareita käyttäen vai tilaanko suosiolla uudet alkuperäiset.
Leave a comment:
-
-
Olettekos tilailleet pielmeieriltä lähiaikoina facelift etulokareita?
Jos olette niin millaista hintaa niille on pidetty?
Mietin tässä että kannattaako vanhoista lähteä parsimaan varaosa lokareita käyttäen vai tilaanko suosiolla uudet alkuperäiset.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jr66 View PostEi varmaankaan ole puslan vika jos pääsee pulteissa elämään :think
Ja joo, e30 takakynkkiin vain alkuperäiset kumipuslat.
Leave a comment:
-
-
Eikai paskamyrskyä kuitenkaan. Vakiota itsekin laittaisin (ja laittanu aina). Tuohon ahdettuun oli aiempi jo pistäny powerflexiä kaikkialle muualle paitsi kynkkiin. Eli hurjat 5kplolkoon siellä kun tuntu pelaavan. Eteen tukivarsien korinkiinnityksiin ehkä vielä vakiota jos nuo on eläny. Omassa 36 oli joku laittanu powerit tuohon tukivarren korinkiinnikkeisiin ja vaihdoin vakiot kun oli jo eläny ja syöny sen raudan pultinreijät jo soikeiksi..aika horot oli käsin ihmetellen
Leave a comment:
-
-
Originally posted by FinCode View PostMitenkäs kun perus kolmekymppiin pitäisi vaihdella alustaan lähestulkoon kaikki puslat, niin laittaakko alkuperäistä vai strongflexiä? Äkkiseltään katsottunahan strongflexit saisi halvemmalla ja helpompi varmaan vaihdellakin uretaanikamat. Tarkoitus ei ole tehdä autosta mitään linttamatalaa, korkeintaan madaltaa miedosti joskus hamassa tulevaisuudessa. Tälläkin hetkellä auto on täysin vakiokorkuinen.
Paskamyrskyä odotellessa
Leave a comment:
-
Leave a comment: