Hei...
Tälläinen löyty -86 vuoden ix:än akku kotelon alta, letku ei mennyt mihinkään..Yritin etsiä tuolla numerolla googlesta, mutta tuloksessa.
Mikähän tää on ja mikä on tarkoitus, itsellä tulee mieleen, että letku menee akun ylivuoto reikään ja tuo "kerää" sen akkuhapon:think
Tavallaan noin. Tuohon purkkiin kerääntyy ylivuotoneste akulta, mutta purkista se jatkaa letkulla matkaa akkukotelon pohjassa olevan läpivientikumin läpi maahan asti. Numerokin näyttäisi olevan ihan oikein. Tästä kuvasta osa #4: https://www.leebmann24.de/bmw-ersatz...=61&bt=61_0683 joka jo tosin vanha numero. Uusi numero alla, jolla kyseisen purkin vielä voi hankkia.
EDIT: Vähän hidas
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Onks edessä tukivarsissa eroja? Cabriossa on edessä camberia vallan perkeleesti ja kaikki on kuitenkin ehjää eikä ole mitään säädettävää siellä. Vähän on madallettu muttei se ole ennenkään vetäny noita tuollai muissakaan. Ei oikein muutakaan keksi mistä vois johtua :think vm oli 86 320
Onks edessä tukivarsissa eroja? Cabriossa on edessä camberia vallan perkeleesti ja kaikki on kuitenkin ehjää eikä ole mitään säädettävää siellä. Vähän on madallettu muttei se ole ennenkään vetäny noita tuollai muissakaan. Ei oikein muutakaan keksi mistä vois johtua :think vm oli 86 320
Ei kai niissä mitään eroa ole ainakaan takavetoisissa, ix on jotenkin eri, ..kö ?
Onks edessä tukivarsissa eroja? Cabriossa on edessä camberia vallan perkeleesti ja kaikki on kuitenkin ehjää eikä ole mitään säädettävää siellä. Vähän on madallettu muttei se ole ennenkään vetäny noita tuollai muissakaan. Ei oikein muutakaan keksi mistä vois johtua :think vm oli 86 320
Jos epäkesko pusla tukivarressa, onko se oikein päin?
Joo on. Ei oo hitsailtu mitään coileja tmv sinne. Madallusvieterit vaan. Minäpä otan kuvan ku pääsen kotia. Edessä on enemmän kenossa renkaat ku takana ja takana ei ole edes niitä säätölätkiä. Kuluu ikävästi kumit sisäreunoista. Eikä mikään ole mutkallakaan kun on molemmat puolet samalla tavalla
Joo on. Ei oo hitsailtu mitään coileja tmv sinne. Madallusvieterit vaan. Minäpä otan kuvan ku pääsen kotia. Edessä on enemmän kenossa renkaat ku takana ja takana ei ole edes niitä säätölätkiä. Kuluu ikävästi kumit sisäreunoista. Eikä mikään ole mutkallakaan kun on molemmat puolet samalla tavalla
Tulee mieleen kaksi mahdollisuutta: Tukivarret on vakiota pidemmät, tai sitten sulla on siellä säätömallin iskarin yläpäät, jotka on niin päin, että ne lisää negatiivista camberia.
Onko kukaan verrannut ix:sän ja takavetoisen e30:sen taka-akselia/poikkipalkkia. Siis että mitä eroa, kun realoem näyttää, että olisi ix:ssä oma:think
Eli kysymys, käykö rwd e30:sen ix:ään http://www.realoem.com/bmw/enUS/part...546&series=E30
Kiitos vastauksista
Last edited by MikeDry; 21-01-2018, 08:39.
Reason: Kiitos vastauksista
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Onko kukaan verrannut ix:sän ja takavetoisen e30:sen taka-akselia/poikkipalkkia. Siis että mitä eroa, kun realoem näyttää, että olisi ix:ssä oma:think
Eli kysymys, käykö rwd e30:sen ix:ään http://www.realoem.com/bmw/enUS/part...546&series=E30
Kiitos vastauksista
IX:ssä on isompi maavara ja pyörännavat ulompana. Kynkkien kiinnityspisteet on kauempana korista ja mahdolisesti myös kauempana toisistaan. Jumalansanaa ei ole antaa, mitkä erot on tehty missä komponenteissa, mutta tuossa nuo mahdolliset eroavaisuuden paikat.
IX:ssä on isompi maavara ja pyörännavat ulompana. Kynkkien kiinnityspisteet on kauempana korista ja mahdolisesti myös kauempana toisistaan. Jumalansanaa ei ole antaa, mitkä erot on tehty missä komponenteissa, mutta tuossa nuo mahdolliset eroavaisuuden paikat.
Eiköstä ix:ssä ole takana nostettu (laskettu) maavaraa hieman korkeammilla kelkan puslilla jolloin myös kynkkien kiinnityspisteet ovat kauempana korista.
Mitenkäs kun perus kolmekymppiin pitäisi vaihdella alustaan lähestulkoon kaikki puslat, niin laittaakko alkuperäistä vai strongflexiä? Äkkiseltään katsottunahan strongflexit saisi halvemmalla ja helpompi varmaan vaihdellakin uretaanikamat. Tarkoitus ei ole tehdä autosta mitään linttamatalaa, korkeintaan madaltaa miedosti joskus hamassa tulevaisuudessa. Tälläkin hetkellä auto on täysin vakiokorkuinen.
Mitenkäs kun perus kolmekymppiin pitäisi vaihdella alustaan lähestulkoon kaikki puslat, niin laittaakko alkuperäistä vai strongflexiä? Äkkiseltään katsottunahan strongflexit saisi halvemmalla ja helpompi varmaan vaihdellakin uretaanikamat. Tarkoitus ei ole tehdä autosta mitään linttamatalaa, korkeintaan madaltaa miedosti joskus hamassa tulevaisuudessa. Tälläkin hetkellä auto on täysin vakiokorkuinen.
Jos ei ole tarkoitus tehdä mitään race-peliä niin laittaisin strongflexistä korkeintaan takakelkan isot puslat sekä perän kiinnityspuslan, ei takakelkka eläisi niin paljon jos haluaa välillä ajaa hieman sporttisemmin.
Mutta toimii noissa uusi vakiokin vallan mainiosti.
Turhaan siitä autosta tekee kivirekeä jos uusi vakiopusla ajaa asiansa 99% kaikesta ajosta.
IX:ssä on isompi maavara ja pyörännavat ulompana. Kynkkien kiinnityspisteet on kauempana korista ja mahdolisesti myös kauempana toisistaan. Jumalansanaa ei ole antaa, mitkä erot on tehty missä komponenteissa, mutta tuossa nuo mahdolliset eroavaisuuden paikat.
Eiköstä ix:ssä ole takana nostettu (laskettu) maavaraa hieman korkeammilla kelkan puslilla jolloin myös kynkkien kiinnityspisteet ovat kauempana korista.
Kiitos tästä, joo sen tiedän että niissä pääty puslien päällä on noin 10mm spacerit tuomassa poikkipalkkia alaspäin. Mutta toi kynkkien kiinnityspisteiden kiinnitys eripaikassa, siitä ei ole tietoa. Kun toiset sanoo että käy, ei ole tuossa poikkipalkissa mitään eroa, että sen takia on eri varaosanumerot, kun puslien päällä ne spacerit:think
Ainakin realoem mukaan, takarukivarret on samat kaikissa, tietysti ix:ssä on abs jarrut. No katotaan mitä käy,
Comment