Mitenhän tätä lähestyisi? Mikä tämän nimi edes on, jotta voisi etsiä lisätietoa? (Syöpynyt musta osa)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Hunajameloni View PostMitenhän tätä lähestyisi? Mikä tämän nimi edes on, jotta voisi etsiä lisätietoa? (Syöpynyt musta osa)
Numero 5.
Covering left 51 32 1 888 173
tai
Covering right 51 32 1 888 174
Comment
-
-
Tuolla osa 5 http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...or_trim_grill/ kaksiovinen versio, kuvassa minun silmään näyttää 4-oviselta ?
E: jaha, apuja jo tulikin.
Comment
-
-
Originally posted by MPV View Post
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostTuolla osa 5 http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...or_trim_grill/ kaksiovinen versio, kuvassa minun silmään näyttää 4-oviselta ?
E: jaha, apuja jo tulikin.
Comment
-
-
Originally posted by Hunajameloni View PostOnko tuo osa erilainen 2d ja 4d? :think
4-ovisen osa #12 http://bmwfans.info/parts-catalog/E3..._grill/#pos_12
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostOn, 2-ovisen osa leviää alaspäin enemmän kuin 4-ovisen joka on lähes ellei täysin tasalevyinen.
4-ovisen osa #12 http://bmwfans.info/parts-catalog/E3..._grill/#pos_12
Comment
-
-
E30 ilmastoinnin tuntijoille...
Nyt kaivataan pientä vinkkiä.
Hankkimani ilmastointipaketin mukana tulleet osat käy muuten ihan bolt-on, mutta matalapaineletku kennolta kompuralle on problem. Kuvassa letku on kiinni läpiviennistä törröttävässä putken päässä. Mikäli olen oikein ymmärtänyt ja netin kuviin on uskominen, niin on olemassa versio, jossa kyseinen letku menee iskaritornin akun puolelta alas. Silloin tosin akku on kontissa. Tuo letku muotonsa puolesta olisi sellainen, muttei se ensinnäkään mahtuisi akun tornin väliin. Ja toisekseen, jos ja kun se on kiinni kennosta tulevassa putkessa, niin ei sen asema tuosta juuri voi mihinkään edes muuttua :think
No, sitten tornin etupuolelta menevä letku tuntuu olevan yleisempi. Näitäkin on sitten kahta eri mallia, löytyy ihan samalla varaosanumerolla. Alla linkit molempiin. Tuo "umpilisäkkeellinen" taitaa olla halvempi, yksi oli jo eBaysta ostettu, mutta olikin hajonnut myyjän varastossa ja kaupat peruuntui. Ehkä hyvä, sillä näin jälkikäteen tutkien, U-boot-tyylin paisari taitaa haitata umpisuoli-mallisen letkun olemusta.
Tavallisempi
Umpilisäkkeellinen
Tuosta olemassa olevasta ei oikein näppärästi saa muokattua. Alkuosaa voisi jatkaa, mutta loppuosa ei mene lähellekään siististi ja kumiosaa pitäisi lyhentää.
Onko näiden esiintymisestä jotain hajua, mikä on ollut missäkin?
Lienee sitten tuon "tavallisen" linkin mukainen letku ainoa vaihtoehto? Ihmetyttää tuo nykyinen letku, että miten se on voinut olla missään kiinni? Paketin mukana se tuli.
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostNoifa on ollut aika monia eri malleja. Kyllähän toi sun oma vahvasti näyttäisi tornin takaa kieppaavalta, mutta kuuluisiko sitten olla vähän erilaisen sisäletkun kaverina:think
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Olisi suunnitelmana vaihtaa iX:n vaihteensiirtäjän puslat ja jakolaatikon ylempi vuotava stefa. Saako euroopasta uretaanipuslasarjaa vaihtajaan ja kenties parempaa tankoa niin kuin tämä?: https://www.garagistic.com/products/...5ix-dssr-190mm . Onko muita kulutusosia mitä kannattaa vaihtaa samalla kun on rojut on irti?
Comment
-
-
Originally posted by bmw325ix View PostOlisi suunnitelmana vaihtaa iX:n vaihteensiirtäjän puslat ja jakolaatikon ylempi vuotava stefa. Saako euroopasta uretaanipuslasarjaa vaihtajaan ja kenties parempaa tankoa niin kuin tämä?: https://www.garagistic.com/products/...5ix-dssr-190mm . Onko muita kulutusosia mitä kannattaa vaihtaa samalla kun on rojut on irti?
Ainakin tuollainen uretaani pusla löytyy https://www.bushings.eu/polyurethane...x-031976b-4982Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Netin syövereitä pengottu, eikä vastausta tuntunut löytyvän niin kokeillaas vanhojen kunnon btcf jumalien tietämystä.
Ongelmana e30 mittaristo ( yllätys yllätys ) Kierroslukumittari toimii miten toimii, jos toimii.Kulutusmittari ei toimi ollenkaan, kaikki muut mittarit toimii.
huoltoilmaisimen keltainen led palaa vaikka autossa ei olisi avaimia paikallaan.
Mittaristoon on uusittu : Akut, vanhojen 1,2v ni-cd akkujen tilalle laitettu 1,2v ni-mh akut ( onko tämä nyt virhe?), pari syöpynyttä diodia vaihdettu sekä muutama vastus. Piirilevy on mitattu läpi, oikosulkuja ym ei ole.
Onko vika nyt mahdollisesti jossain mikroprossussa vai jotain muuta vialla?
Voiko huoltoilmaisimen valot poistaa (erillinen piirilevy) niin että ei vaikuta muiden mittareiden toimintaan ?
Toivottavasti joku saa jotain tolkkua tästä sekavasta horinasta.
EDIT. vm 88 kikotin kyseessä.Last edited by toNmbbA; 19-11-2023, 18:04.Nykyisin: VW Crafter '20 + e61
Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
Comment
-
-
Originally posted by toNmbbA View Post
Voiko huoltoilmaisimen valot poistaa (erillinen piirilevy) niin että ei vaikuta muiden mittareiden toimintaan ?
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
Comment