ja multa löytyy korotetut korkeammat koneen tyynyt jos joku tarvii..menee varmaan m50+m20 getragin kans aika mukavasti,itelle liika korkeat..:(zf kans.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 m50b25 motti e30.seen
Collapse
X
-
Originally posted by jmp2002 View PostKannattaako alkaa tekniikan vaihtoon jos on hommat noin hyvin hallussa..
Tarttet kaikki apulaitteet, johtosarjan, ecun, riippuen setupista startti, ja jos tulee ilmastointi, niin sitten senkin kompura...
Comment
-
-
Originally posted by afafaf View Postmuistaks oliko se taempi koneen eestä katottuna se lämpötila anturi mikä piti mittarille vaihtaa..oli niin paskasia ja piilossa et en saa selvää kumpi on ruskea ja kumpi sininen..ja tarviiko tehä amp liittimelle mitään ku siin on 2-napaa...pukkaanko vain paikoilleen??
Comment
-
-
Originally posted by Mörökölli View PostItsellä sama tuska, pitäis auto startata ekan kerran mutta olis kiva jos lämpömittari toimisi viimeistään sitten kun rupean ilmaamaan. Yhden anturin irrotin, juuri sen taaemman ja siihen ei m20 anturi sopinut koska m20 anturin kierre oli m12x1.5 ja tuon m50 vastaava oli m14x1.5 ilmeisesti. Vai sovitanko väärää anturia väärään paikkaan. M20 "alempaa" anturia sovitan M50 koneen "taaempaan" paikkaan. Mites muilla? Miten kuuluu tehdä?We Race You Win?
328 -85, Lynx RC 600 -07, Fiat Ducato JTD -02......
Official Member of BTCF-SaunaTeam
Official Member of Team RWD
Comment
-
-
Originally posted by Mörökölli View PostOk,
eli saanko kaikki tarvittavat anturit kiinni sinne ilman adaptereita tai kierteiden vääntelyä?
mulla ainakin anturissa luki VDO ja siihen tilalle laitoin e30:sen anturin ja piuha kiinni ja hyvin on toiminut.ihan samoilla kierteillä olivat.E38 740ia -94
E46 316 -00
Volvo S60
EX:E30 m50turbo Touring Mtech2 340hp 410nmo,5bar@
E36328i cabrio, E30 316 -91, E30 323turbo,E30 m3, E46 330ia M-sport2, E30 M50B25 Touring -90, E30 335i Hartge, E30 320i, e36 316i, e34 525i, e30 M10b20turbo
Comment
-
-
Originally posted by -Dobermann- View Posthmm.. selvyyden vuoksi vielä varmistan.
Eli moottorina juurikin samainen e34:sen m50b25 pata. Tulee e30:n laatikkoon.
m20b25:sta käy vauhtipyörä koneen perään suoraan (mahdollisesti joutuu sorvaamaan millin pois, riippuu vauhtiksen vuosimallista)? Eli mitään patentteja ei tarvita jos käytän vielä m20:sen starttiakin?Originally posted by jmp2002 View Postei tarvitse, ja jos ei halua valuvauhtista sorvata (hajoamis riski) niin siitä öljypohjasta saa kans helposti turhaa alumiinia pois.. jolloin vauhtis pyörii vapaasti...Originally posted by zJark View Post
Eli m20 vauhtis ja laatikko menossa kiinni. Vauhtipyörä tuntui ottavan kiinni siihen koppaan mikä tulee kampiakselin ympärille missä se stefakin on. Ei siis lähelläkään öljypohjaa... Auttaisiko tuo zJArkin laittama Spacer ringi sinne väliin, ei tuntunut kovin paljoa vaativan että pääsisi pyörimään vapaasti? Ja näin ollen myös m20 vakio vp pultitkin olisivat ok tuonne laittaa?
M20 strattikin tuntui ahdistavan jonkin verran, nopealla katsomisella tuntui että lohkon kyljestä pitäisi semmosta kohumaa vähän ajaa rälläkällä että saisi startin suoraan. Tai siis ylipäätään asettumaan. Onko normaalia vai mulla asennuksesa joku pahasti pielessä?
Ja kummasta koneesta ootte käyttäny sitä koppaa mikä tulee koneen ja laatikon väliin/alle?
Comment
-
-
Originally posted by -Dobermann- View PostNo niin, nyt on kone taas pajalla ja kasaus menossa. Tuttujen juttujen ympärillä tuli pyörittyä.
Eli m20 vauhtis ja laatikko menossa kiinni. Vauhtipyörä tuntui ottavan kiinni siihen koppaan mikä tulee kampiakselin ympärille missä se stefakin on. Ei siis lähelläkään öljypohjaa... Auttaisiko tuo zJArkin laittama Spacer ringi sinne väliin, ei tuntunut kovin paljoa vaativan että pääsisi pyörimään vapaasti? Ja näin ollen myös m20 vakio vp pultitkin olisivat ok tuonne laittaa?
M20 strattikin tuntui ahdistavan jonkin verran, nopealla katsomisella tuntui että lohkon kyljestä pitäisi semmosta kohumaa vähän ajaa rälläkällä että saisi startin suoraan. Tai siis ylipäätään asettumaan. Onko normaalia vai mulla asennuksesa joku pahasti pielessä?
Ja kummasta koneesta ootte käyttäny sitä koppaa mikä tulee koneen ja laatikon väliin/alle?
mikäli oikein ymmärsin,oli siitä puhe et spacer ringiä käytetään pulttien ja vauhtipyörän välissä jos pultit on liian pitkät,ja valuvauhtipyörä tarvii muutenki ne ku on niin pehmeä ettei pultin kannat uppoa vauhtikseen...en ite ehkä menis sitä spacer ringiä sinne kampiakselin ja vauhtipyörän väliin pistämään...
Comment
-
-
Originally posted by afafaf View Postmikäli oikein ymmärsin,oli siitä puhe et spacer ringiä käytetään pulttien ja vauhtipyörän välissä jos pultit on liian pitkät,ja valuvauhtipyörä tarvii muutenki ne ku on niin pehmeä ettei pultin kannat uppoa vauhtikseen...en ite ehkä menis sitä spacer ringiä sinne kampiakselin ja vauhtipyörän väliin pistämään.... Eihän se vauhtipyöräkään enää istuisi siihen kampiakselin päähän kunnolla jos sinne väliin jotain työntäisi. Eli sorviin vietävä.
Comment
-
-
Originally posted by -Dobermann- View PostJuu, tullu taas illalla vähän vähemmän mietittyä. Eihän se vauhtipyöräkään enää istuisi siihen kampiakselin päähän kunnolla jos sinne väliin jotain työntäisi. Eli sorviin vietävä.
E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002 View PostMikä vauhtis sulla on?? :think kun itellä m20b20 vm.89 ja ei kyllä ole mitään ongelmia... ja starttikin on m20b20 ja ei silläkään mitään ongelmia..
Kyllä mulla otti öljypohjaan kiinni, ---> kyse oli parista millistä joten hioin pohjasta pari milliä tavaraa pois, paikasta joka ei ole lähelläkään öljytilaa.
Kokeiltiin -88 M20B25 ja jotakuinkin samanikäistä 2-litrasen pyörää, meni toki paikalleen mutta pohjasi takapuolelta öljypohjan takareunaan.
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002 View PostMikä vauhtis sulla on?? :think kun itellä m20b20 vm.89 ja ei kyllä ole mitään ongelmia... ja starttikin on m20b20 ja ei silläkään mitään ongelmia...
Comment
-
-
Originally posted by Mörökölli View PostKyllä mulla otti öljypohjaan kiinni, ---> kyse oli parista millistä joten hioin pohjasta pari milliä tavaraa pois, paikasta joka ei ole lähelläkään öljytilaa.
Kokeiltiin -88 M20B25 ja jotakuinkin samanikäistä 2-litrasen pyörää, meni toki paikalleen mutta pohjasi takapuolelta öljypohjan takareunaan.
edit.. jaa pojat kerkes kaikkee kirjottaa...
tuo tuntuu kyllä oudolta..E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
Comment