Originally posted by Epe
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E21 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
-
-
Originally posted by Epe View PostMuistatko tarkemmin mille korkeudelle koukku tuli perään? Eli tarvitseeko kilpeä siirtää sen takia?
Löytyy joskus esim ebay:stä hakusanalla: BMW E21 abnehmbar Anhängerkupplung. Valmistaja taisi olla Vestfalia.Last edited by T3; 12-06-2011, 00:12..
Comment
-
-
Tarttis uudet jousen ylälautaset eteen tuohon 315:n. Mahtaako tuo motonetin listoilla oleva jousilautanen nyt olla sit se ylä, vaiko alempi lautanen?
http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=17-1630 Eli tämä siis.Honda accord 2.4 -08
Suzuki gsx-r 1000 -03
Comment
-
-
Originally posted by Jylyppy View PostTarttis uudet jousen ylälautaset eteen tuohon 315:n. Mahtaako tuo motonetin listoilla oleva jousilautanen nyt olla sit se ylä, vaiko alempi lautanen?
http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=17-1630 Eli tämä siis.
Mikset laittaisi samantien 6-sylinterisen yläjousilautasia, niin tulee keulakin siinä samalla madallettua sen ~20mm..
Comment
-
-
Noooo, menishän ne toki neki sit. Tuli kyllä jo tilattu 60/40 madallusjousisatsi, et kuinka lintta mahtas jo niillä tulla. Ajatuksena oli et sais samalla jumpalla puljattu ne uudet ehjät lautaset laitettua, kun melkosen pitsiset oli nuo paikallaan olevat.Honda accord 2.4 -08
Suzuki gsx-r 1000 -03
Comment
-
-
Tilanne on sellainen että 315 kone "säklättää" välillä kovempaa ja välillä ei ollenkaan. Tuntuu että kiihdytyksessä ääni lähes häviää ja kaasua nostaessa ääni voimistuu. Foorumilta olen löytänyt juttuja että ääni taitaa olla yleinen kuluneemmissa moottoreissa. Onko autossa silloin kulunut keinut ja keinuvipuakselit? vai jotain muita osia? Ja onko heittää arviota mitä kunnostuksessa tarvittavat osat noin maksavat? Vinkkejä otetaan vastaan.
Comment
-
-
Originally posted by Epe View PostTilanne on sellainen että 315 kone "säklättää" välillä kovempaa ja välillä ei ollenkaan. Tuntuu että kiihdytyksessä ääni lähes häviää ja kaasua nostaessa ääni voimistuu. Foorumilta olen löytänyt juttuja että ääni taitaa olla yleinen kuluneemmissa moottoreissa. Onko autossa silloin kulunut keinut ja keinuvipuakselit? vai jotain muita osia? Ja onko heittää arviota mitä kunnostuksessa tarvittavat osat noin maksavat? Vinkkejä otetaan vastaan.
Keinuakselit reilu 30€ kpl.
Keinut 15€.
Nokka x€.
Comment
-
-
Originally posted by Epe View PostOstin varaosaliikkeestä lämpömittarin anturin, mutta siinä on vain yksi liitin. Eikös mittarin anturi ole niistä kahdesta kuskinpuoleinen? Ei se ilmanputsarin alla oleva? Jos näin on, niin saako kahdella liittimellä olevaa anturia muualta kuin merkkiliikkeestä?
Comment
-
-
Originally posted by Thom View PostTulee nyt alkuperäseen 315seen asennettua 1.8i m10. Ilmeisesti tarvitsee ainakin kallistuksenvakaajan taakse? Onko ehdotuksia ym. vinkkejä miten tuo kannattaa toteuttaa jälkiasennuksena? Saako vakaajan sovitettua vaikka e30 korista?
Comment
-
Comment