Originally posted by Harri G
View Post
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hienoa! kiitos tuosta kuvasta. Nyt vielä tuo jarrutehostin homma kun ratkeaa. Täytyy huomenna mitata tarkat mitat molemmista, Osanumerot olivat kyllä eri. Mutta osat näyttävät täsmälleen samalta...
-
HOX Ylempää vastauksia?
Swappi rojektiin tuli eteen mutta.... Ostin 325ix tehostajan ja maalasin sen ja aloin vertaamaan vanhaan jarrutehostajaan... Niin saman kokonenhan se perkele on. Onko se vakio jarrutehostajan halkaisija 27cm?:think
Leave a comment:
-
Löytyisikö tähän kellään vastausta? Riittääkö se 2mm vai ottaako kerralla 5mm esim.Originally posted by Bemssi View PostKuinka paljon siitä m20b25 vauhtipyörästä voi sorvata pois, niin että se sopii m50? Kone pukissa, enkä pääse sovittamaan ja vauhtipyörä menossa koneistamolle maanantaina!Last edited by Bemssi; 06-04-2014, 22:24.
Leave a comment:
-
Realoem sanoo 323ti:n anturista että 91/99 cel, pikkusen kuumaksi menee. Mutta osuipa silmiin 318i:n anturi, joka näkyy olevan 80/88 cel. Tuota voisi tietysti koittaa...:think
Ps.Ebayssä näkyy olevan potikalla säädettäviäkin, mutta pelaavat kapillaariputkella joka pusketaan syylärin kennon ripojen väliin...
Leave a comment:
-
Luin että lämmöt ehtii nousta flektin pyöriessä että pitäis saada aikaisemmin aloittamaan että ehtii ennen punaviivaa jäähdyttämäänOriginally posted by Gonzalez View PostEipä tuo pyörimään lähdön lämpötila flektistä ole kiinni vaan tuosta anturista, samaan aikaan se Spal starttaisi tuolla anturilla kuin Biltemakin.
Kurkkaappa 323ti anturin arvot, ulkomaan foorumeilla on kuulemma noita käyttäneet
Leave a comment:
-
Originally posted by Bemssi View PostKori on vähäpäästöinen, vaikken sitä aluksi tiennytkään. vai mitä tarkoitit?Tuli näppi-ajatusvirhe. Eli kopan pitää olla tietysti ei-vähäpäästöinen. Ja kopan mukaan menee päästöisyys. Olkoon moottori mistä tahansa.Originally posted by grab_ View Postmiksi kori pitää olla vähäpäästönen?en ihan ymmärrä..eihä nuo 84vm e30 oo kovin vähäpäästösiä ja leima niissäkin on..
Leave a comment:
-
Eipä tuo pyörimään lähdön lämpötila flektistä ole kiinni vaan tuosta anturista, samaan aikaan se Spal starttaisi tuolla anturilla kuin Biltemakin.Originally posted by Tonton View PostKurkkaappa niitä bilteman flektin litroja
Joku spal puhaltaa noin 3kertaa enemmän. Se ehtisi tuollakin anturilla puhaltamaan nesteen kylmäksi
Leave a comment:
-
Kuinka paljon siitä m20b25 vauhtipyörästä voi sorvata pois, niin että se sopii m50? Kone pukissa, enkä pääse sovittamaan ja vauhtipyörä menossa koneistamolle maanantaina!
Leave a comment:
-
Kurkkaappa niitä bilteman flektin litrojaOriginally posted by Gonzalez View PostSähköflektin anturista kysymys: Minkä asteisia antureita teillä on käytössä, mihin asennettuna ja mistä hommattu?
Otin koko viskon pois kun laittelin uuden E36-mallin syylärin ja samalla laitoin etupuolelle uuden bilteman 30cm sähköflektin. Yhdistelmä pelaa hienosti, mutta jostain pitäisi saada anturi joka olisi 80 astetta tai alle. Tällä hetkellä kiinni 85-asteinen anturi "kylmällä puolella" syylärin päädyssä ja flekti herää hieman liian myöhään. Koneen lämmöt ehtii käväistä asteen tarkkuudella näyttävän tarvikemittarin mukaan hieman alle sadassa asteessa kannessa, ennenkuin flekti käynnistyy ja lämmöt tippuu alemmas (koneessa 88-asteinen termostaatti)
Anturi (siis 80-asteinen tai alle) saisi olla M14 kierteellä joka on syylärissä olevan kierteen koko, tai sitten se yleinen sentin tiheäkierre joka on sovittimella asennettavissa ko. paikkaan.
---> Eli mistäs löytyisi sopiva hieman viileämpi anturi?:think
Joku spal puhaltaa noin 3kertaa enemmän. Se ehtisi tuollakin anturilla puhaltamaan nesteen kylmäksi
Leave a comment:
-
Sähköflektin anturista kysymys: Minkä asteisia antureita teillä on käytössä, mihin asennettuna ja mistä hommattu?
Otin koko viskon pois kun laittelin uuden E36-mallin syylärin ja samalla laitoin etupuolelle uuden bilteman 30cm sähköflektin. Yhdistelmä pelaa hienosti, mutta jostain pitäisi saada anturi joka olisi 80 astetta tai alle. Tällä hetkellä kiinni 85-asteinen anturi "kylmällä puolella" syylärin päädyssä ja flekti herää hieman liian myöhään. Koneen lämmöt ehtii käväistä asteen tarkkuudella näyttävän tarvikemittarin mukaan hieman alle sadassa asteessa kannessa, ennenkuin flekti käynnistyy ja lämmöt tippuu alemmas (koneessa 88-asteinen termostaatti)
Anturi (siis 80-asteinen tai alle) saisi olla M14 kierteellä joka on syylärissä olevan kierteen koko, tai sitten se yleinen sentin tiheäkierre joka on sovittimella asennettavissa ko. paikkaan.
---> Eli mistäs löytyisi sopiva hieman viileämpi anturi?:think
Leave a comment:
-
miksi kori pitää olla vähäpäästönen?en ihan ymmärrä..eihä nuo 84vm e30 oo kovin vähäpäästösiä ja leima niissäkin on..Originally posted by Harri G View PostQe? Ei moottorin luovuttajan tarvii olla vähäpäästöinen, tietenkään. Korin pitää olla vähäpäästöinen. Ja tässäkö ei ole? :think
Leave a comment:
-
mitääOriginally posted by Bemssi View PostHyvä homma! Katsuri vaan pelotteli, no sinne ei tarvi mennä muutos katsastamaan! Äijä väitti, että pitäis tuulitunneliin viedä päästöjä ottaa. Koska pitäisi ajaessa mittaa
ota laput jolla todistat moottorin luovuttaja auton olleen vähäpäästönen ja leimaa hakemaan..
Leave a comment:

Leave a comment: