S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Olipahan jännä.. Kone ei käynyt enää tyhjäkäyntiä , mutta kierroksilla toimi hyvin ja yhtäkkiä rajotin oli hävinnyt :think alkoi pitää suhinaa moottori jarrulla ja syyksi selvisi... Imusarjan alla oleva iso huohotus letku oli irti. Mielenkiinnosta kysynkin, että miten se liittyy rajottimen häviämiseen? :think
Leave a comment:
-
-
Autona 320i vm85 alunperin ollut l-jetronic sittemmin muutettu motronic1.3 nyt pitäs sitte m50 nv naittaa niin sähköjen kanssa pientä päänraapimista. Eli auton omassa pistokkeessa (neliskulmanen) on 10 piuhaa ja m50 pistokkeessa 20kpl enkä nyt netistä löytänyt tuohon kaaviota muuta kun 25pinniseen ja neliskulmaisen missä värit ei ainakaan täsmää omaani. Osaisko joku viisaampi kertoa mitkä piuhat menee mihinkin tässä swapissa.
Elikkäs nyt tarvis m50 koneisen x20 20pinnisen piuhojen kaavion.
Moottori on vm89-90 m50b25 Ecu numerot: 026 1 200 400Last edited by RiZ3*; 19-05-2014, 17:20.
Leave a comment:
-
-
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten ovat porukat hoitaneet EWS:n niiden koneiden kanssa, jotka ovat sen kanssa tulleet? Omassa kokoonpanossa on käytössä emulaattoripiiri, ja ei ainakaan tähän mennessä ole tuon kanssa ollut ongelmia.
Pitäisi varmaankin kirjoitella jonkunlainen postmortem omasta M52TU projektista, kun saa kyseisen paskiaiasen tien päälle, jos siitä olisi vaikka jollukulle iloa, kun näyttävät olevan harvinaisemman puoleisia nuo.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemssi View PostKampuran asentotunnistimen vaihdoin ja ei siltikään mitään.. Bensapumppu ei inahdakkaan, kun virrat laitaa päälle. Eikä tule kipinääkään. Johdotukset tehty tällä: http://garagistic.com/index.php?page...50-swap-wiring
Auto on -90 325i ja moottori on e36 non vanos. Alkaa mennä jo hermo, kampuran ja nokan tunnistimet ei ole ollut minulla irti, joten pitäis olla oikeilla paikoilla.. ideoita kellään?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by RiZ3* View Poste30 m50 swappia teen ja tänään kun piti vaihdelaatikko (getrag 260 e30) naittaa m50iin niin ei mene pultin reijät yhteen lohkon ja laatikon kanssa. Ainoastaan ne isommat pultit menee mutta pienet eivät. Kuuluuko sen muka olla näin?
Leave a comment:
-
-
e30 m50 swappia teen ja tänään kun piti vaihdelaatikko (getrag 260 e30) naittaa m50iin niin ei mene pultin reijät yhteen lohkon ja laatikon kanssa. Ainoastaan ne isommat pultit menee mutta pienet eivät. Kuuluuko sen muka olla näin?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemssi View PostKampuran asentotunnistimen vaihdoin ja ei siltikään mitään.. Bensapumppu ei inahdakkaan, kun virrat laitaa päälle. Eikä tule kipinääkään. Johdotukset tehty tällä: http://garagistic.com/index.php?page...50-swap-wiring
Auto on -90 325i ja moottori on e36 non vanos. Alkaa mennä jo hermo, kampuran ja nokan tunnistimet ei ole ollut minulla irti, joten pitäis olla oikeilla paikoilla.. ideoita kellään?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemssi View Postm50 tuli käynnistys vaiheeseen... Mutta ongelmahan tuli, että autoon ei tule bensaa eikä kipinää.. Mahtaiskohan johtua asentotunnistimista? startissa on yksi johto ilman paikkaa, koska m20 ei ole sille paikkaa.
Johdot kytketty, tuolla ohjeella mikä on "haw to swap m50"
Auto on -90 325i ja moottori on e36 non vanos. Alkaa mennä jo hermo, kampuran ja nokan tunnistimet ei ole ollut minulla irti, joten pitäis olla oikeilla paikoilla.. ideoita kellään?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostSulla voi olla tyhjäkäyntiventtiili jumissa. Kylmänähän sen ainakin pitäs nostaa kierroksia, eli venttiili on aika varmasti juminu perusasentoon. Crc:tä sisään ja koittaa saada sen luistimen sisällä liikkumaan kevyesti.Originally posted by Kontsa View PostKannattaa tarkistaa tämä, ja että koko laitos on yleensä kytketty. Omalla kohdalla oli tuo tyhjäkäyntimoottori jäänyt kytkemättä, niin ei meinannut ottaa kierroksia lainkaan, ja kävi normaalia matalammalla ja huonommin tyhjää.
Tänään vein suuttimet tarkistukseen/huoltoon joten saa nähdä olisikos niissä sitten jotain heittoja havaittavissa :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostMulla ainakin hajosi muovissa työsylinteri siten, että kun kunnolla anto kenkää, niin meni poljin kevyemmäksi ja ei aina irrottanu kunnolla. Monesti rusahti laatikko kun vaihto vaihdetta. Normiajolla toimi kuitenkin kuten pitää. Lopulta sitten rupes vuotamaan nestettä kytkinkopan sisään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jasuuu View PostEikö jos jompikumpi vuotaisi niin irrottaisi kokoajan huonosti, eikä kiihdytyksen jälkeen?
Leave a comment:
-
Leave a comment: