memebuy23buy

S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dunky
    replied
    Jos sieltä bensa menee läpi niin kyllä luulisi haistavan startatessa sen.
    Kokeile nokananturin vaihdolla

    Leave a comment:


  • Maikkeli
    replied
    Originally posted by Maikkeli View Post
    Pitäisi saada swappi käyntiin. Mutta ei vaan lähe. Mites noi suuttimet saa mitattua, että aukeaako ne? Virtaa sinne tulee ainakin.

    Mites puolat, koitettiin eilen niin ei kipinää. Saako nuo puolat mitattua ja millä tavalla?

    Bensaa tulee ainakin kiskolle saakka. Kampuran anturi ja tulpat uusittu.

    Auto 320i -90 ja tekniikka E34M50 -90, boksi 405-loppuinen, valmistenumerot täsmää.

    E: suuttimet ei aukea. Auto ei edes lupaa, suuttimille kuitenkin tulee +12v. Ecu paskana? Toimivana irroitettu kaikki kuitenkin, lojunut ainakin vuoden.

    Kellään mitään ideoita? Koitettu parilla eri johdotuksilla, ei vaan lupaa edes. Ecu lämpeää niin lämpimäksi että hyvä kun pystyy kädessä pitämään.

    Leave a comment:


  • Shine
    replied
    Tähän väliin jarrutehostimesta.Omaan e30 m52 laitoin vm.89 Toyota Corollan jarrutehostimen ja pääsylinterin.Imusarjan(m50) ja tehostajan väliin jää n.1cm rakoa.Uudet kiinnitysreiät tehostimelle rintapeltiin ja tankoa joutuu jatkamaan n.1.5cm. tai laikalla jarrupolkimesta kiinnitysrauta irti ja kääntää sitä sen verran että saa tangon kiinni ja hitsaa sen takas paikoilleen. Jarrutuntuma on mielestäni hyvä.Bemariin Corollan osia,kaikkea se teettääkin

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Originally posted by RiZ3* View Post
    m50 kun naittaa e30 keulille niin eikös silloin jää m50pin vesiventtiili turhaksi?
    Kyllä.

    Leave a comment:


  • RiZ3*
    replied
    m50 kun naittaa e30 keulille niin eikös silloin jää m50pin vesiventtiili turhaksi?

    Leave a comment:


  • Maikkeli
    replied
    Originally posted by Dunky View Post
    Paineensäädin on paluu "puolella"
    Eli oikeinpäin ne on. Jostain syystä nyt puuttuu suuttimien ohjaus.

    Leave a comment:


  • grab_
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    minusta myös m40 vauhtipyörä sopii m50 kampuraan,tosin kytkimen halk. Pienempi
    on vaan sen verta pienempi tosiaan tuo vauhtipyörä että pitänee työnnellä käyntiin ku ei taida startille riittää hammaskehä..

    Leave a comment:


  • Dunky
    replied
    Originally posted by Maikkeli View Post
    Mitenkäs päin nuo bensalinjat kuuluu olla? Nyt paluu on koneen takaosasta.
    Paineensäädin on paluu "puolella"

    Leave a comment:


  • Maikkeli
    replied
    Pitäisi saada swappi käyntiin. Mutta ei vaan lähe. Mites noi suuttimet saa mitattua, että aukeaako ne? Virtaa sinne tulee ainakin.

    Mites puolat, koitettiin eilen niin ei kipinää. Saako nuo puolat mitattua ja millä tavalla?

    Bensaa tulee ainakin kiskolle saakka. Kampuran anturi ja tulpat uusittu.

    Auto 320i -90 ja tekniikka E34M50 -90, boksi 405-loppuinen, valmistenumerot täsmää.

    E: suuttimet ei aukea. Auto ei edes lupaa, suuttimille kuitenkin tulee +12v. Ecu paskana? Toimivana irroitettu kaikki kuitenkin, lojunut ainakin vuoden käyttämättömänä.
    Last edited by Maikkeli; 06-12-2013, 15:23.

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    minusta myös m40 vauhtipyörä sopii m50 kampuraan,tosin kytkimen halk. Pienempi

    Leave a comment:


  • grab_
    replied
    Originally posted by santtu86 View Post
    käykö m40 vauhtipyörä m50 perään?
    ei käy..m20 käy..

    Leave a comment:


  • santtu86
    replied
    käykö m40 vauhtipyörä m50 perään?

    Leave a comment:


  • vaappu
    replied
    Sori eka meni väärään paikkaan...

    jospa nyt osuis oikein.


    Mites tämmönen laatikko operaatio? m50 perässä.

    Nyt paikoilla 250getrag ja joku kevennetty vauhtis + sach race setti , perä 3.64

    Yli vaihde uupuu , eli käykö 240 normi pikku laatikko ? Laatikko jostaki e30 ja kaverilla on useita samanlaisia.

    Miten painelaakerin kanssa käy , entä astelma korkeus ? kardaani ?

    Kun tuo nyk setti ilmeisesti pelaa , mutta käykö suoraan toi 240?

    Leave a comment:


  • vaappu
    replied
    Originally posted by Dunky View Post
    Mittaa vaikkapa narulla, ja muista painaa kiristin ääriasentoon
    Ja tähän kohti nippeli tietoa. Moniura remmi mitat ilmoitetaan selkä puolelta.

    Kun mittaat urasta , niin ota 1-2cm pidempi. koska noin vähän pyöriä paikoilla.

    Itse tein ton mokan 3 viikkoa sitten, m50 + rotrex ja ylimääräsiä rullia pari,
    Ei sinne päinkään yltänyt vaikka 2,5cm otin pitemmän. Nyt hain 5cm pidemmän kokeilla taas kun saa auton sisälle.

    Kiila ura remmeissa helppo , esim 10lev 100mm pitkä . ura mitta NS NORMI.

    Sitten sama mutta LA eli toi selkä puoli 10lev 100mm LA , On pikkusen pitempi.

    Koitin kysellä liikkeistä onko niillä moniuraan tota mitta muuninta , Ei oolee...

    Leave a comment:


  • santtu86
    replied
    Originally posted by Maikkeli View Post
    Kiristin on vasta tulossa, ajattelin että vois hakea tuon hihnankin valmiiksi nurkkiin.
    itselläni on 6PK1400
    ilman tehostinta

    Leave a comment:

Working...
X