S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hei! Tuli hommattua tollainen vajaatappinen 325 vm 83. nyt olisi seuraavana aikomus se kone työntää mikä on nähty kait jo ruohonleikkurissakin (m50b25). Saako joku laitettua täydellisen listan mitä osia tässä on lähettävä haalimaan. Auto ei ole alkuperäinen 325 vaan 316 mutta alusta jo päivitetty 2.5l koneelle ja prosentit 39.
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostOsta ilmastoidun kutoskoneisen e36:n syyläri. Täsmälleen sama kiinnitys, kuin e30 318is:ssä, mutta on alapäästä 10cm "korkeampi" Menee bolt on keulille, jos on ne 318is syylärin kiinnikkeet. (Mahdollisesti ne alapalkin kiinnikket voi joutua poistaan).
Edit empä huomannu tuota öljynjäähdytintä. Sitä ei taida olla tossa e36 syylärissä...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Skarpa View PostMahtaisko 318iS syylärissä piisata jäähdytysteho vapari M52:lle? Toki öljynjäähdyttimellä varustettuna.
Edit empä huomannu tuota öljynjäähdytintä. Sitä ei taida olla tossa e36 syylärissä...Last edited by Pazi88; 21-11-2013, 17:23.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by EMP View PostMallisarjan ulkopuolinen moottori pitäisi verrata aina mallisarjan tehokkaimpaan.
Näin siis pitäisi virallisesti mennä ja ainakin salossa näin oli kun juuri kävin kysymässä m52b20 koneen leimaamista e30:iin.
Väittämällä moottoria M50B20:ksi ja vertaamalla L-jetronic M20B23:een saattaisi auton saada leimattua ilman abseja.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemssi View PostOlen tuossa kuolaillut valmiiksi swapattua e30 m50b25, mutta yksi asia kaivertaa.. Siinähän ei ole abs jarruja (alkuperäinen 320i, 1990).
Niin pääsiskö tuota katsastusta helpottamaan se, että väittäisi koneen olevan b20 eikä b25? mitäs mieltä olette/onko kukaan muu yrittänyt samaa.
E30 Kuume iskenyt totaallisesti takas...
Näin siis pitäisi virallisesti mennä ja ainakin salossa näin oli kun juuri kävin kysymässä m52b20 koneen leimaamista e30:iin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Harri G View PostOnhan sulle uudempi pyöreä C101 vai vanhempi suorakulmion mallinen? Oon tänne jonnekin postittanut sen vanhemman kaavion miten itse tein. EDIT: tossa: http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=456
Tuossa vielä noin yleiseen tietoon mikä pinni meinaa mitäkin jos uudempi pyöreä c101: http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=163088Ainoa mikä ei itellä täsmää niin pin2 värit on eri mitä tuolla annetaan, en tiä miks? Mutta samaa asiaa se tod.näk. ajaa vaikka eri värinen onkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Lähtis View PostMeneekös kaikissa e30 c101 pistokkeen pin lähdöt samanlailla? Itellä kun ei ainakaan värit täsmää noihin mitä oon netistä kaivellu.. Muuten näyttäis johdot menevän samanlailla..
Tollasta kyttäilin http://blaze.pl/gtune/dload/x20.jpg
Kanta-autona siis 320i -86 --->e34 non vanos m50b25
Miten täällä porukka on muuten noi pistoke touhut tehny?
Tuossa vielä noin yleiseen tietoon mikä pinni meinaa mitäkin jos uudempi pyöreä c101: http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=163088Last edited by Harri G; 20-11-2013, 21:48.
Leave a comment:
-
-
saa nähä miten mulla käy.
m50b25 kone ja johtis on, ihan ensimmäisiä m50 e34 jossa 20pinninen korin liitin , autossa oli automaattissa mittatikku...
e30 korin liitin kävi suoraan , e34 m50 liittimeen
värejä tutkittiin ja päädyttiin , vain katkomaan ylimääräset pois. , mitään ei hypitty jai juotettu...
ilmeisesti kunnon seka sikiö e34... tai mulla nousee savu kohta johdoista
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Lähtis View PostMeneekös kaikissa e30 c101 pistokkeen pin lähdöt samanlailla? Itellä kun ei ainakaan värit täsmää noihin mitä oon netistä kaivellu.. Muuten näyttäis johdot menevän samanlailla..
Tollasta kyttäilin http://blaze.pl/gtune/dload/x20.jpg
Kanta-autona siis 320i -86
Miten täällä porukka on muuten noi pistoke touhut tehny?
Tai sitten adapteri väliin
Leave a comment:
-
Leave a comment: