memebuy23buy

S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tonton
    replied
    Originally posted by kemes View Post
    Joku tollanen

    Leave a comment:


  • Lähtis
    replied
    Mihkäs ton hanskalokerossa olevan 3pin liittimen johdot pitää liitellä? Moottorin johtosarja siis on e34 manuaalin m50b25 non-vanos. Koitin kattella, mutta en saanut selvyyttä..

    Leave a comment:


  • kemes
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    ebaystä joku racing f1 tms asetelma 6 lapasella sintterillä
    Tämmöistäkö tarkoitit?

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by kemes View Post
    Itsellä menossa M50+ZF (E34) paketti E30 pellin alle. Ennen tätä pitäisi kuitenkin vaihtaa kaksoismassa vauhtipyörä M20:sen kovaan pyörään.

    1) Onko Sachsin kytkin oikotie onneen? Sachsin "450Nm" (999618.168232) paketin ~500e hinta tuntuu kovalta. Onko muita varteenotettavia vaihtoehtoja ehkä jotain edullisempaa?

    2) Onko tarkkaa tietoa siitä kuinka paljon työsylinterin vartta joutuu jatkamaan? Voiko tuossa käyttää sopivan kokoista holkkia jatkeena?
    ebaystä joku racing f1 tms asetelma 6 lapasella sintterillä

    Leave a comment:


  • Maikkeli
    replied
    Jep ja kiitoksia kaikille vielä neuvoista

    Leave a comment:


  • Lähtis
    replied
    Originally posted by Maikkeli View Post
    Dme vaihdettu ja auto käynnissä. Seuraavaks tuon naputtamisen kimppuun, kunnon sepelimylly.:think
    Hyvä että vika selkis

    Leave a comment:


  • Maikkeli
    replied
    Dme vaihdettu ja auto käynnissä. Seuraavaks tuon naputtamisen kimppuun, kunnon sepelimylly.:think

    Leave a comment:


  • kemes
    replied
    Originally posted by Harri G View Post
    - Jos M20 vauhtis, M20 kytkin ja M50 ZF laatikko, joutuu käyttämään pidempää E21 323i painelaakeria tai jatkamaan työsylinterin vartta
    Itsellä menossa M50+ZF (E34) paketti E30 pellin alle. Ennen tätä pitäisi kuitenkin vaihtaa kaksoismassa vauhtipyörä M20:sen kovaan pyörään.

    1) Onko Sachsin kytkin oikotie onneen? Sachsin "450Nm" (999618.168232) paketin ~500e hinta tuntuu kovalta. Onko muita varteenotettavia vaihtoehtoja ehkä jotain edullisempaa?

    2) Onko tarkkaa tietoa siitä kuinka paljon työsylinterin vartta joutuu jatkamaan? Voiko tuossa käyttää sopivan kokoista holkkia jatkeena?

    Leave a comment:


  • Maikkeli
    replied
    Moottorin ja auton johtosarjasta oli vedetty tarvittavat johdot poikki ja vedetty vain yhteen sähköteipillä Itse en ole kyseistä hommaa tehnyt

    Tällä hetkellä moottorin johtosarjaan liitetty c101 liitin kolvaamalla ja kutistesukalla.

    Eri autosta tullut motti.

    E: johtojen väri lisätty edellisen sivun kytkikseen.

    E2: boksi on lämmin, vaikka autoa ei starttaile tms. Tulee kuumaksi kun startteilee.
    Last edited by Maikkeli; 08-12-2013, 13:14.

    Leave a comment:


  • petteriu
    replied
    Originally posted by Maikkeli View Post
    Kaikki on purettu toimivasta autosta, ollut e30 keulilla siis jo. Boksi täsmää moottoriin valmistenumeron kera. Moottori ja oheislaitteet seisoneet ainakin vuoden ties missä olosuhteissa ja olleet 3 eri tallissa.

    Joku vois katsoa tuon kytkiksen läpi, auto siis 320i -90 ja moottori on alunperin e34 525i -90

    Orkkis hellan (?) anturi täytyy varmaan tilata. Toista dmetä kyselinkin jo tutulta.
    Onko tuossa vanhassa asennuksessa muokattu moottorin vai korin johtosarjaa kytkentää tehtäessä ? Auto siis kuitenkin eri missä moottori aiemmin ollut ?

    Leave a comment:


  • Maikkeli
    replied
    Kellään hyvää sähkökaaviota, löysin yhden mutta on niin saakelin sekava.

    Vaikka eipä tuon pitäisi käräyttää mitään vaikka ne laittaisi ristiin.

    Leave a comment:


  • vaappu
    replied
    Ota liittimen kumi suoja pois, keltanen, musta ja kirkas on nuo johdot.
    Molemmissa samat mutta eri järjestyksessä. Nokkassa ja kammessa.

    Itse painin tuon kanssa pari vikkoa sitten. Mutta en muista enää tarkasti. Tarkista sähkö kaaviosta.

    Leave a comment:


  • Maikkeli
    replied
    Originally posted by grab_ View Post
    Nii ja muistelisin että näissä swapeissa olis ollu sellasiakin vikoja että nokan ja kampuran tunnistimien liittimet kytketty vahingossa ristiin..en kyllä muista mitä se aiheutti mutta ainakaan käyntiin ei lähde sillon..

    Nokan anturin johto mulla oli kiinni johtosarjassa kokoajan. Voihan ne silti olla väärin, miten saan varmistettua?

    Leave a comment:


  • grab_
    replied
    Originally posted by Dunky View Post
    No nyt käy johdotukset läpi, lähinnä sen missä M50 kohtaa E30:n
    Nii ja muistelisin että näissä swapeissa olis ollu sellasiakin vikoja että nokan ja kampuran tunnistimien liittimet kytketty vahingossa ristiin..en kyllä muista mitä se aiheutti mutta ainakaan käyntiin ei lähde sillon..

    Leave a comment:


  • Maikkeli
    replied
    Kaikki on purettu toimivasta autosta, ollut e30 keulilla siis jo. Boksi täsmää moottoriin valmistenumeron kera. Moottori ja oheislaitteet seisoneet ainakin vuoden ties missä olosuhteissa ja olleet 3 eri tallissa.

    Joku vois katsoa tuon kytkiksen läpi, auto siis 320i -90 ja moottori on alunperin e34 525i -90

    Orkkis hellan (?) anturi täytyy varmaan tilata. Toista dmetä kyselinkin jo tutulta.

    Leave a comment:

Working...
X