Originally posted by kemes
View Post
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mihkäs ton hanskalokerossa olevan 3pin liittimen johdot pitää liitellä? Moottorin johtosarja siis on e34 manuaalin m50b25 non-vanos. Koitin kattella, mutta en saanut selvyyttä..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tonton View Postebaystä joku racing f1 tms asetelma 6 lapasella sintterillä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kemes View PostItsellä menossa M50+ZF (E34) paketti E30 pellin alle. Ennen tätä pitäisi kuitenkin vaihtaa kaksoismassa vauhtipyörä M20:sen kovaan pyörään.
1) Onko Sachsin kytkin oikotie onneen? Sachsin "450Nm" (999618.168232) paketin ~500e hinta tuntuu kovalta. Onko muita varteenotettavia vaihtoehtoja ehkä jotain edullisempaa?
2) Onko tarkkaa tietoa siitä kuinka paljon työsylinterin vartta joutuu jatkamaan? Voiko tuossa käyttää sopivan kokoista holkkia jatkeena?
Leave a comment:
-
-
Dme vaihdettu ja auto käynnissä. Seuraavaks tuon naputtamisen kimppuun, kunnon sepelimylly.:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Harri G View Post- Jos M20 vauhtis, M20 kytkin ja M50 ZF laatikko, joutuu käyttämään pidempää E21 323i painelaakeria tai jatkamaan työsylinterin vartta
1) Onko Sachsin kytkin oikotie onneen? Sachsin "450Nm" (999618.168232) paketin ~500e hinta tuntuu kovalta. Onko muita varteenotettavia vaihtoehtoja ehkä jotain edullisempaa?
2) Onko tarkkaa tietoa siitä kuinka paljon työsylinterin vartta joutuu jatkamaan? Voiko tuossa käyttää sopivan kokoista holkkia jatkeena?
Leave a comment:
-
-
Moottorin ja auton johtosarjasta oli vedetty tarvittavat johdot poikki ja vedetty vain yhteen sähköteipilläItse en ole kyseistä hommaa tehnyt
Tällä hetkellä moottorin johtosarjaan liitetty c101 liitin kolvaamalla ja kutistesukalla.
Eri autosta tullut motti.
E: johtojen väri lisätty edellisen sivun kytkikseen.
E2: boksi on lämmin, vaikka autoa ei starttaile tms. Tulee kuumaksi kun startteilee.Last edited by Maikkeli; 08-12-2013, 13:14.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Maikkeli View PostKaikki on purettu toimivasta autosta, ollut e30 keulilla siis jo. Boksi täsmää moottoriin valmistenumeron kera. Moottori ja oheislaitteet seisoneet ainakin vuoden ties missä olosuhteissa ja olleet 3 eri tallissa.
Joku vois katsoa tuon kytkiksen läpi, auto siis 320i -90 ja moottori on alunperin e34 525i -90
Orkkis hellan (?) anturi täytyy varmaan tilata. Toista dmetä kyselinkin jo tutulta.
Leave a comment:
-
-
Kellään hyvää sähkökaaviota, löysin yhden mutta on niin saakelin sekava.
Vaikka eipä tuon pitäisi käräyttää mitään vaikka ne laittaisi ristiin.
Leave a comment:
-
-
Ota liittimen kumi suoja pois, keltanen, musta ja kirkas on nuo johdot.
Molemmissa samat mutta eri järjestyksessä. Nokkassa ja kammessa.
Itse painin tuon kanssa pari vikkoa sitten. Mutta en muista enää tarkasti. Tarkista sähkö kaaviosta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by grab_ View PostNii ja muistelisin että näissä swapeissa olis ollu sellasiakin vikoja että nokan ja kampuran tunnistimien liittimet kytketty vahingossa ristiin..en kyllä muista mitä se aiheutti mutta ainakaan käyntiin ei lähde sillon..
Nokan anturin johto mulla oli kiinni johtosarjassa kokoajan. Voihan ne silti olla väärin, miten saan varmistettua?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Dunky View PostNo nyt käy johdotukset läpi, lähinnä sen missä M50 kohtaa E30:n
Leave a comment:
-
-
Kaikki on purettu toimivasta autosta, ollut e30 keulilla siis jo. Boksi täsmää moottoriin valmistenumeron kera. Moottori ja oheislaitteet seisoneet ainakin vuoden ties missä olosuhteissa ja olleet 3 eri tallissa.
Joku vois katsoa tuon kytkiksen läpi, auto siis 320i -90 ja moottori on alunperin e34 525i -90
Orkkis hellan (?) anturi täytyy varmaan tilata. Toista dmetä kyselinkin jo tutulta.
Leave a comment:
-
Leave a comment: