Originally posted by Bansku
View Post
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Mullakin pyörii lämmöt siinä 95-99 välillä. e30:n oma mittari on keskiviivan ja seuraavan välissä. Tuloletku syyläristä on kyllä jääkylmä, että syylärin riittämättömyys ei ole ongelma. Mutta miten lie onko tommosista lämmöistä mitään haittaa, vai pitäskö katella jostain 88 asteinen termari tilalle? Lämmöistä päätellen nyt paikoillaan on se korkeampi.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
getrag 240 kannake (m40 e30 autoista) toiselle puolelle orkkis kumityyny ja toiselle puolelle esim w124 mersun pitkä kumityyny. ei tarvii hitsikoneella leikkiäOriginally posted by bimmerrr View PostMiten olette toteuttaneet vaihteisto kannattimen m52 Vaihteisto 260 getrakpuh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
no ei ainakaan pituudessa eroa ole 328 manuaalilla ja m3 3.0 manuaalilla kardaaneissa. erikseen sit m3 3.2 jossa typ 210 perä jolloin kardaani on täysin erilainenOriginally posted by Daa Daa View PostEi ole.puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
M3ssa on erilainen nivel perän päässäOriginally posted by Zetz View Postno ei ainakaan pituudessa eroa ole 328 manuaalilla ja m3 3.0 manuaalilla kardaaneissa. erikseen sit m3 3.2 jossa typ 210 perä jolloin kardaani on täysin erilainensigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
jos on typ210 perä.. jos typ188 niin sama perähän se on kun 325 lukollinen, vai olenko hirveän väärässä? :thinkOriginally posted by Tonton View PostM3ssa on erilainen nivel perän päässäpuh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
Sasch race kytkimestä!
Eli sopiiko kytkin bolt on meiningillä jos käyttää laatikkona 260 getrakkia ja m20b25 vauhtipyörää? Mitä vahvistettuja kytkimiä ootte käyttäny? Saa toki ehdottaa myös muita kytkimiä kuin tuota saschia. Kyseessä vapari m50b25 pienillä piristyksillä! Vastauksista olisi suuri apu ku en viitti tilata vaan ja todeta ettei käykkään.
Comment
-
Eikös sen pitäis sopia, startti vaan vaihtoon tai startin ratas. Itellä m30 vauhtiksen kans sachs race -765, tosin m50 ZF:n kanssa. Saa kai nuita muitaki ebaysta tilattua mutta jos sachsia ostat niin tuskin ainakaan käsiäs paskaan lyöt...Originally posted by larppani12 View PostEli sopiiko kytkin bolt on meiningillä jos käyttää laatikkona 260 getrakkia ja m20b25 vauhtipyörää? Mitä vahvistettuja kytkimiä ootte käyttäny? Saa toki ehdottaa myös muita kytkimiä kuin tuota saschia. Kyseessä vapari m50b25 pienillä piristyksillä! Vastauksista olisi suuri apu ku en viitti tilata vaan ja todeta ettei käykkään.
Comment
Comment