puutaheinää
Announcement
Collapse
No announcement yet.
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Harri G View PostOliskohan ajatusta tehdä oma FAQ/ohje in finnish tästä swapista. Samoja asioita kysellään koko ajan ja tämän hetken suosituimmista swapeista. Taidan aloittaa kohta topikin niin tehdään siihen jonkinmoinen sepustus.
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Maikkeli View PostMinkä pituinen moniurahihna on sopiva kun käytössä EI ole tehostinta.
Eli kiertää vain laturin ja vesipumpun.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Maikkeli View PostKiristin on vasta tulossa, ajattelin että vois hakea tuon hihnankin valmiiksi nurkkiin.
ilman tehostintaToyota previa 2.4 -95
Fiat Punto 1.2 -94
ex.E34 525iA touring -92
ex. E30 318i touring -90 M50B20
ex. Kia cerato 1.6 -07
ex. Fiat Marea 1.6 -98
ex. Ford Escort 1.3 -82
ex. E34 520i -92
ex. E34 518i -89
ex. Citroen AX 1.1 -89
ex. Daihatsu Charade 1.3i -89
ex. Volvo 360 2.0 -89
ex. Volvo 340 1.3 -89
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostMittaa vaikkapa narulla, ja muista painaa kiristin ääriasentoon
Kun mittaat urasta , niin ota 1-2cm pidempi. koska noin vähän pyöriä paikoilla.
Itse tein ton mokan 3 viikkoa sitten, m50 + rotrex ja ylimääräsiä rullia pari,
Ei sinne päinkään yltänyt vaikka 2,5cm otin pitemmän. Nyt hain 5cm pidemmän kokeilla taas kun saa auton sisälle.
Kiila ura remmeissa helppo , esim 10lev 100mm pitkä . ura mitta NS NORMI.
Sitten sama mutta LA eli toi selkä puoli 10lev 100mm LA , On pikkusen pitempi.
Koitin kysellä liikkeistä onko niillä moniuraan tota mitta muuninta , Ei oolee...mb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Comment
-
-
Sori eka meni väärään paikkaan...
jospa nyt osuis oikein.
Mites tämmönen laatikko operaatio? m50 perässä.
Nyt paikoilla 250getrag ja joku kevennetty vauhtis + sach race setti , perä 3.64
Yli vaihde uupuu , eli käykö 240 normi pikku laatikko ? Laatikko jostaki e30 ja kaverilla on useita samanlaisia.
Miten painelaakerin kanssa käy , entä astelma korkeus ? kardaani ?
Kun tuo nyk setti ilmeisesti pelaa , mutta käykö suoraan toi 240?mb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Comment
-
-
käykö m40 vauhtipyörä m50 perään?Toyota previa 2.4 -95
Fiat Punto 1.2 -94
ex.E34 525iA touring -92
ex. E30 318i touring -90 M50B20
ex. Kia cerato 1.6 -07
ex. Fiat Marea 1.6 -98
ex. Ford Escort 1.3 -82
ex. E34 520i -92
ex. E34 518i -89
ex. Citroen AX 1.1 -89
ex. Daihatsu Charade 1.3i -89
ex. Volvo 360 2.0 -89
ex. Volvo 340 1.3 -89
Comment
-
-
Pitäisi saada swappi käyntiin. Mutta ei vaan lähe. Mites noi suuttimet saa mitattua, että aukeaako ne? Virtaa sinne tulee ainakin.
Mites puolat, koitettiin eilen niin ei kipinää. Saako nuo puolat mitattua ja millä tavalla?
Bensaa tulee ainakin kiskolle saakka. Kampuran anturi ja tulpat uusittu.
Auto 320i -90 ja tekniikka E34M50 -90, boksi 405-loppuinen, valmistenumerot täsmää.
E: suuttimet ei aukea. Auto ei edes lupaa, suuttimille kuitenkin tulee +12v. Ecu paskana? Toimivana irroitettu kaikki kuitenkin, lojunut ainakin vuoden käyttämättömänä.Last edited by Maikkeli; 06-12-2013, 16:23.E30 316 M42TBO -87
BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Comment
-
-
Originally posted by Maikkeli View PostMitenkäs päin nuo bensalinjat kuuluu olla? Nyt paluu on koneen takaosasta.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Comment