Tämmönen kysymys koskien omaa swappia, eli E36 325 ilmansuodatin kotelon pohjaan kuuluisi 2 letkua, mulla ei tämmöstä koteloa tule joten mitä teen letkuille? (En muista nyt mitkä letkut, mutta kyl te tiiätte mist kyse). Voiko ne surutta tulpata vai pitääkö niitä jatkaa ja pitää ajon aikana suussa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by tmpzk View PostTämmönen kysymys koskien omaa swappia, eli E36 325 ilmansuodatin kotelon pohjaan kuuluisi 2 letkua, mulla ei tämmöstä koteloa tule joten mitä teen letkuille? (En muista nyt mitkä letkut, mutta kyl te tiiätte mist kyse). Voiko ne surutta tulpata vai pitääkö niitä jatkaa ja pitää ajon aikana suussa?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Minkälaisia moottori kummia porukka käyttänyt s50 moottorissa?Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
-
Onko zf ja 260 lootissa eroa työsylinterin varren pituudella? Ajattelin itse säästyä räpeltämiseltä ja laitoin suoraan tuon e21 323 painelaakerin ja e30 oman työsylkän.ajattelin että se riittää... eipä riittänyt vaan sylki ilmatessa mehut pihalle työsylinteristä laatikkoon. käytössä nyt siis m20 vauhtis ja kytkin sekä 260 loota e36:sta. Vaai pitäisikö olla e36 työsylinteri??Last edited by Bimmerniko; 13-08-2014, 09:40.NYT
f31 320d - 15.
e30 325 M-look m50 - 83.
EX
e36 325i - 93.
e30 318i - 89.
e39 525d - 98.
Comment
-
-
Hommaa siihen e36 328:n työsylinteri esim. niin alkaa rokkaamaan. ZF:ään tarkotettu työsylinteri on nimittäin n. 5cm "syvempi" mitä vanhemmissa getrageissa.
EDIT havainnollistavaat kuvat.
E30:
E36:
Jos ei oo varma kumpi tulee, niin kattoo laatikossa työsylkälle tarkotetut reijän kokoa. Jos on semmonen iso, mistä koko sylinteri menee läpi, niin tuo e36 versio on oikea. Jos taas pieni n. sentin reikä, niin sitten tuo e30 versio.
Sitten vielä pikku vinkkinä, jos tarvikeliikkeessä antavat sulle kouraan tollasen muovisen näkösen FTE työsylinterin, niin ota se. Orkkis osana marmorilta tulee nykyään nimittäin noita.Last edited by Pazi88; 13-08-2014, 13:15.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Ton swapin jälkeen herkese puhallin toimimasta ja sähkölasit toimivat vain jos ovi on auki, ovenpielestä jos painasee sen napin alas niin joku rele vain naksahtaa koelaudan alla ja häviää virrat sähkö laseilta
-89 cabrio e30 siis kyseessä, mikähän noista johdoista jotka yhistyy koneen johtosarjaan niin vaikuttaa lämppärin puhaltimeen
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostHommaa siihen e36 328:n työsylinteri esim. niin alkaa rokkaamaan. ZF:ään tarkotettu työsylinteri on nimittäin n. 5cm "syvempi" mitä vanhemmissa getrageissa.
EDIT havainnollistavaat kuvat.
E30:
E36:
Jos ei oo varma kumpi tulee, niin kattoo laatikossa työsylkälle tarkotetut reijän kokoa. Jos on semmonen iso, mistä koko sylinteri menee läpi, niin tuo e36 versio on oikea. Jos taas pieni n. sentin reikä, niin sitten tuo e30 versio.
Sitten vielä pikku vinkkinä, jos tarvikeliikkeessä antavat sulle kouraan tollasen muovisen näkösen FTE työsylinterin, niin ota se. Orkkis osana marmorilta tulee nykyään nimittäin noita.NYT
f31 320d - 15.
e30 325 M-look m50 - 83.
EX
e36 325i - 93.
e30 318i - 89.
e39 525d - 98.
Comment
-
-
Originally posted by Bimmerniko View PostOnkyllä isoreikäinen. eli tuolla e36 sylkällä pitäis toimia e21 painelaakerin kanssa? eikä sitä tarvitse alkaa modailemaan??
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostKaiken järjen mukaan joo. Toki varmistuu vasta testaamalla, mut on sillä jo sit huomattavasti paremmat edellytykset pelata.NYT
f31 320d - 15.
e30 325 M-look m50 - 83.
EX
e36 325i - 93.
e30 318i - 89.
e39 525d - 98.
Comment
-
-
Originally posted by Bimmerniko View PostToimi alkuun ongelmitta testiajossa mutta lämmettyä ei enään irrottanu kunnolla? :think
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Bansku View PostTon swapin jälkeen herkese puhallin toimimasta ja sähkölasit toimivat vain jos ovi on auki, ovenpielestä jos painasee sen napin alas niin joku rele vain naksahtaa koelaudan alla ja häviää virrat sähkö laseilta
-89 cabrio e30 siis kyseessä, mikähän noista johdoista jotka yhistyy koneen johtosarjaan niin vaikuttaa lämppärin puhaltimeenE39 ja E91
Comment
-
-
Originally posted by Bansku View Posthttp://www.e30zone.net/e30zonewiki/index.php/M5x_Looms
Ton mukaan sen kytkin, muistaakseni joissain johtojen väreissä oli eroa mutta pinnien mukaan laittelin
Minkäs vuotinen se autosi on? Kun noi ohjeet monet on facelifteihin tehty ja pre-facessa voip jonkin verran vaihdella pinnit vaikka pyöreä pistoke olisikin.
EDIT: Eikun niin tottahan se on pre-face kun on avo.Last edited by Harri G; 17-08-2014, 21:18.E39 ja E91
Comment
-
Comment