No joo nostetaas tätä kysymystä jos jotain kiinnostaa. Laitettiin tänään laatikko jossa ei tuota johtoa ollut kiinni ja auto toimii. Pakkivalo syttyy ja turbiini lukkiutuu... Pitää sitten syltätä tuo johto kojetaulun sisään kun ei sillä näytä mitään virkaa olevan
Niin, liittyiskös se liitin jotenkin siihen keskikonsolista löytyvään käänneltävään vipuun, jossa on asennot "Sport-Economy" tjsp.:think Tätäthän ei kaikissa E30-automaateissa ollut.
Emmä tiedä, kunhan pähkäilin
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Onko kolmekympiseen olemassa minkäänlaista pohjapanssaria saatavilla? Ei mitään muovisia rimpuloita vaan jotain järeempiä mitkä kestävät iskuja. Fixuksen nettiluettelosta yritin katella, mutta eipä näkyny.
Alkuperäisenäkin on saanut, katso realoem tai bmwfans.
Eli pitäis saada tietää vähän noista 35 pinnisen motronicin johdoista.
Tietääkös kukaan mitä/mihin nuo johdot kuuluvat jotka ovat: 23,28,29,33,34 ?
Olen tässä yrittänyt katsoa noita sähkökaavioita ym. mutta kaikissa on se paikka tyhjä. Eli nyt kaivattais kipeesti tietoa ja tietenkin mahdollisimman pian.
Eli pitäis saada tietää vähän noista 35 pinnisen motronicin johdoista.
Tietääkös kukaan mitä/mihin nuo johdot kuuluvat jotka ovat: 23,28,29,33,34 ?
Olen tässä yrittänyt katsoa noita sähkökaavioita ym. mutta kaikissa on se paikka tyhjä. Eli nyt kaivattais kipeesti tietoa ja tietenkin mahdollisimman pian.
23. laatikolle menevälle anturille (musta liitin) häiriönsuojajohto
28. maadoitus
29. 1-napainen pyöreä liitin (ei ainakaan mulla ole ollut missään kiinni)
33. tyhjäkäyntimoottori pinni 1
34. tyhjäkäyntimoottori pinni 3
Saako tuollaisella jom coilovereilla kunnon stancea :think Vähän mietityttää tuo max madallus keulast -80mm ja takaata -65mm. En löytänyt kuvaa missä olisi ruuvattu jomit linttaa
Saako tuollaisella jom coilovereilla kunnon stancea :think Vähän mietityttää tuo max madallus keulast -80mm ja takaata -65mm. En löytänyt kuvaa missä olisi ruuvattu jomit linttaa
Mitäs eroa on cabrion tolpissa/jousissa kovakattoseen verraten? katselin kun esim. coilover sarjoissa lukee että sopii kaikkii paitsi cabrio/touring.
Muusta en tiedä mutta cabrio on ainakin painavampi kuin sedani. Touringista en tiedä kun ei ole kokemuksia. En tiedä sitten liittyykö edes noihin painoihin.
Edit: micke jo selvensi asiaa.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Mitäs eroa on cabrion tolpissa/jousissa kovakattoseen verraten? katselin kun esim. coilover sarjoissa lukee että sopii kaikkii paitsi cabrio/touring.
Ei ole muuta eroa kun että touring/cabrio on painavempi ja ainakin touring tapauksessa perä tipahtaa liian alas sedanin jousilla. Ja joissakin toukissa on lisäksi perän tasonsäätö jonka takia alustasarjojen valmistajat eivät suoraan sopiviksi niitä kaikkiin laita. Touring takajouset vakionakin pidemmät ja paksummat kun sedanissa.
Niin, liittyiskös se liitin jotenkin siihen keskikonsolista löytyvään käänneltävään vipuun, jossa on asennot "Sport-Economy" tjsp.:think Tätäthän ei kaikissa E30-automaateissa ollut.
Emmä tiedä, kunhan pähkäilin
joo jos on se sähkömalli niin sen johto menee samaan reikään, mutta se on 6 napainen. mulla ei sitä vipua ole eikä ole kuin kaksi johtoa. mystistä.. mut auto pelaa eikä stefa vuoda enää öljyä
Comment