Vai niin. No ei sekään sitten toimi niin kuin pitäisi koska se vaan imasee sen heti sisään kun laittaa käyntiin. Ois vaan mukava saada jonkunlainen lisärikastus kun tahtoo pakkasella olla vaikeeta tuo ajamaan lähtö kun ei tahdo pysyä käynnissä.
No siis sehän toimii jos se imaisee sen heti sisään kun imusarjassa on alipainetta... Eikä se liity tuohon rikastukseen mitenkään !! Ja termarikotelossa näkyy suutintukin alapuolella yksi anturi
Katos sitä termarikoteloa venttiilikopan puolelta. Kyllä niissä anturit on.
Kylmäkäyntisuutinta ja lämpöaikakytkintä ei ole LE-jetissä, jota tosin tietääkseni on käytetty vain 323i mallissa.
Ai niin ne anturit. Onhan ne. Tuli ajatuskatko Ne on mitattu ja toimii ja silti vaihettu toisiin jotka mitattu ja toimi. Nii se toinen on mittarille ja toinen sitte ohjausyksikölle..? Eli tämä on LE-jet. Mitäs pitäs sitte seuraavaks tutkia?
Ai niin ne anturit. Onhan ne. Tuli ajatuskatko Ne on mitattu ja toimii ja silti vaihettu toisiin jotka mitattu ja toimi. Nii se toinen on mittarille ja toinen sitte ohjausyksikölle..? Eli tämä on LE-jet. Mitäs pitäs sitte seuraavaks tutkia?
Eli siis sulla ei ole sitä suutintakaan apukuskin puolella imusarjaa?
Jees elikkä e-30 318i -89 mallisessa kun on tuo jarrupalojen kulumisesta ilmoittava merkkivalo niin se jostain syystä vilkkuu ja välillä sammuu ja syttyy ja sammuu ja syttyy vaikka jarrut on katsottu joka nurkasta ja on ihan ok. Mistähän kannattais lähteä etsimään vikaa?
Todennäköisesti on joku kosketushärö jossain kun se ei kokoaikaa pala ja jos töyssystä esim ajaa niin asattaa välähtää taas.
Hirveästi en näistä johdotuksista sun muista letkuista tässä mallissa tiedä että jos vois jonkinnäköistä apua saada ettei tarvis viedä sähkökorjaamolle näin pienen jutun takia.
onneks löysin topikin niin en kerenny tekee uutta....
ihan ykkös kysymyksenä on että onko bimmun E30 sarjan 316i mallin -91 vuoden yksilössä kärjellinen vai kärjetön sytytys ? en löytänyt mistään netistä vastausta enkä jaksa kahtoa virranjakajan kannen alle. Mutta siis ite tulin siihen tulokseet että kärjetön koska siihenhän saa lastua yms yms. siitä päästään seuraavaan kysymykseen eli tarttis asennella erilline kierroslukumittari siihe kun ei oo vakiona niin oonko ymmärtäny oikein et kierroslukusingnaali otetaan siitä poksilta mikä on virranjakajan vieres ? Tuohon olis sähkökaavio aika jees.
Ihan kiinnostaisi kyseisen mallin ohjekirja/tarkat tiedot jos joku on löytänyt.
sitte viel et onko mitää vinkkejä et mistä vois päästä sadevettä takakontin vasemmanpuoleiseen *koloon* missä on esim. tunkin paikka.
-jaska.
Moottorinohjauksena bosch motronic eli ei koko "virranjakajaa" ollenkaan. Ostat alkuperäisen 4 koneisen 316i/318i kierroslukumittarilla olevan mittariston vm. 88-92 E30:stä (huomio että samankokoinen tankki) ja asennat kiinni vanhan mittariston tilalle,toimii suoraan kellollisen tilalla.
Mikähän tuolla voimansiirrossa mahtaa ääntää liikkelle lähdettäessä, kytkintä nostettaessa, kun se alkaa ottaa tuntumaan.. Ääntä voisi parhaiten kuvailla sanalla "narina". En osaa sanoa että kuuluuko se jostai perämmältä vai tuleeko se heti kytkin/loota paikkeilta. Kytkin muuten toimii erinomaisesti eikä sen kanssa ole mitään ongelmia ollut, ja tuskin vaarallistakaan on? Mutta häiritsevää.. : D Kytkimen ollessa ylhäällä, tai pohjaan painettuna kuitenkaan mitään ääniä ei kuulu.
Kysytään nyt täältä, elikkäs paljo joutuu vakio kaaria rullaamaan että saa 10" leveet 17" vanteet pyörimään vapaasti ja millä rengas koolla.? Ja mikä et ?
Kysytään nyt täältä, elikkäs paljo joutuu vakio kaaria rullaamaan että saa 10" leveet 17" vanteet pyörimään vapaasti ja millä rengas koolla.? Ja mikä et ?
Jees elikkä e-30 318i -89 mallisessa kun on tuo jarrupalojen kulumisesta ilmoittava merkkivalo niin se jostain syystä vilkkuu ja välillä sammuu ja syttyy ja sammuu ja syttyy vaikka jarrut on katsottu joka nurkasta ja on ihan ok. Mistähän kannattais lähteä etsimään vikaa?
Todennäköisesti on joku kosketushärö jossain kun se ei kokoaikaa pala ja jos töyssystä esim ajaa niin asattaa välähtää taas.
Hirveästi en näistä johdotuksista sun muista letkuista tässä mallissa tiedä että jos vois jonkinnäköistä apua saada ettei tarvis viedä sähkökorjaamolle näin pienen jutun takia.
( NEwB(iemmer))
kuskin puolella edessä on jarrupaloihin menevä johto. jos sielä on sellaiset jarrupalat joihin sitä johtoa ei voi yhdistää niin ne piuhat on varmaan yhdistetty toisiinsa ja ajan kanssa ovat alkaneet hapettua ja sit alkavat ilmoittelemaan jottain. voihan sen hehkun nyppästä irti mittaristosta niin heittää vilkkumasta, ihan turha kapistus. kyllähän ne jarrupalat tarkastetaan aina renkaiden vaihdon yhteydessä
Kysytään nyt täältä, elikkäs paljo joutuu vakio kaaria rullaamaan että saa 10" leveet 17" vanteet pyörimään vapaasti ja millä rengas koolla.? Ja mikä et ?
No kaarien rullaamisen määrä riippuu juurikin tuosta rengas koosta ja et:stä, et 100 niin varmasti ei tartte rullata. Kun taas 255/45 kumit ja et 10 ni saat rullata 10 senttiä. Eli kysymyksesi on "vähän" suurinpiirteinen.
kuskin puolella edessä on jarrupaloihin menevä johto. jos sielä on sellaiset jarrupalat joihin sitä johtoa ei voi yhdistää niin ne piuhat on varmaan yhdistetty toisiinsa ja ajan kanssa ovat alkaneet hapettua ja sit alkavat ilmoittelemaan jottain. voihan sen hehkun nyppästä irti mittaristosta niin heittää vilkkumasta, ihan turha kapistus. kyllähän ne jarrupalat tarkastetaan aina renkaiden vaihdon yhteydessä
niin justiinsa. No täytyy se hehkutin repästä irti sieltä niin loppuu se vilkkuminen :P
Comment