kyllä tossa omassa e30 ainakin on ollu alkuperäsesti helmat ja hiekkapellit korin värissä oli vaan sitte jossain vaiheessa maalattu mustaks ja nyt palautetaan väri takas orkkikseks (etu hiekkapelti enää tekemättä)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
-
-
ite tykkään tollei korin värissä olevasta mutta tiettyhän se on makuasiaF11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
-
Täällä kans ollu mieltymykset korinvärisiin helmoihin, facelift ja prefacelift malleissa...
Parit kuvat ex puimureista
Tämä oli ensimmäinen bemuni
Ja tämä oli jokin kesäprojektin tynkä parisen vuotta sitten
Joka näytti tältä kun se minulle tuli Jokunen tämän tietääkin täällä
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Muutamia huoltokyssäreitä M40 mahtimyllyllä varustettuun cäbiin.
Onko jotain öljysuosituksia ko. koneelle, vai onko ihan sama mitä
tuonne sepelimyllyyn kaataa ? Motonet nyt on ainakin lähellä...
Toinen mikä vaatisi fiksausta on vissiin näiden cabrioiden perus oire, eli
kattomekanismin suojaluukkua kannattelevat pikku "iskarit" ovat antautuneet
totaalisesti tehden katon avauksesta/sulkemisesta melko jumppaa.
Saako näitä pikkupamppuja muualta kuin merkkihuollosta, ebaysta ei ainakaan
heti tärpännyt ?
Kiitos.Last edited by Juha.R; 06-04-2010, 15:56.
Comment
-
-
Muutamia huoltokyssäreitä M40 mahtimyllyllä varustettuun cäbiin.
Onko jotain öljysuosituksia ko. koneelle, vai onko ihan sama mitä
tuonne sepelimyllyyn kaataa ? Motonet nyt on ainakin lähellä...
Toinen mikä vaatisi fiksausta on vissiin näiden cabroiden perus oire, eli
kattomekanismin suojaluukkua kannattelevat pikku "iskarit" ovat antautuneet
totaalisesti tehden katon avauksesta/sulkemisesta melko jumppaa.
Saako näitä pikkupamppuja muualta kuin merkkihuollosta, ebaysta ei ainakaan
heti tärpännyt ?
Kiitos.
Comment
-
-
Originally posted by Juha.R View PostMuutamia huoltokyssäreitä M40 mahtimyllyllä varustettuun cäbiin.
Onko jotain öljysuosituksia ko. koneelle, vai onko ihan sama mitä
tuonne sepelimyllyyn kaataa ? Motonet nyt on ainakin lähellä...
Toinen mikä vaatisi fiksausta on vissiin näiden cabroiden perus oire, eli
kattomekanismin suojaluukkua kannattelevat pikku "iskarit" ovat antautuneet
totaalisesti tehden katon avauksesta/sulkemisesta melko jumppaa.
Saako näitä pikkupamppuja muualta kuin merkkihuollosta, ebaysta ei ainakaan
heti tärpännyt ?
Kiitos.E28 - E30
HUNAJATA HUNAJATA
Comment
-
-
Originally posted by wsq´_ View PostOlis itsellänikin öljyn vaihto edessä. Mitähän öljyä voisitte suositella m20b20 koneeseen?.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostYksi oikein hyvä ja HALPA vaihtoehto on Teboil Gold-S 5W-40. Tuota saa ainakin paikallisesta Halpa-Hallista 17,90€/4L ja siitä ei enää öljynvaihdon hinta/laatusuhde juurikaan parane ja menee ihan ympärivuotisessa käytössä.Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
-
Löytyykö foorumilta ketään/kukaan kuka ois tutkinu m10 lohkoon istutettavissa olevista 16 tai 20venttiilikansista ? kysymys siitä syystä kun nuo m3 kannet kun on saatavuudeltaan sekä hinnoiltaan mitä ovat. muissa merkeissä ja malleissa näitä on harrastettu jo pitkään, em syistä.
jos jollain on tietoa samasilla sylinterivälimitoilla olevista moniventtiilikansista niin viestiä ruutuun.
Comment
-
-
Originally posted by kahvakuula View PostLöytyykö foorumilta ketään/kukaan kuka ois tutkinu m10 lohkoon istutettavissa olevista 16 tai 20venttiilikansista ? kysymys siitä syystä kun nuo m3 kannet kun on saatavuudeltaan sekä hinnoiltaan mitä ovat. muissa merkeissä ja malleissa näitä on harrastettu jo pitkään, em syistä.
jos jollain on tietoa samasilla sylinterivälimitoilla olevista moniventtiilikansista niin viestiä ruutuun.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by mulletti View PostPerus 5w40 täyssyntiset kaataa, niin toimii. Kunhan ei osta halvinta kuraa vaan Mobilia tai Castrolia. Ja kaasujousia saa tarvikkeena, Stabiluksen numero on 1502by ja tällä pitäis joka varaosaputkan löytää kaasujouset.
Lisää tyhmiä kysymyksiä, tälläkertaa alustan tiimoilta.
Olen etsinyt sopivan huokeaa alustaratkaisua cäbiin aika huonolla menestyksellä. Schmiedmanilta löytyisi "Lowtec" satseja 40/40 & 60/35
lähemmäs 600€ asennettuna ilman kulmien säätöä. Kirkkonummelta löyty joku putka missä pelkkien eibachin 40/40 jousien vaihto 500€ :think
Ebaysta löytyy ainakin Weitecin 55/35 satsia suht huokeasti, mutta muutamista paikoista kysynyt asennusta ja yleensä en saa edes vastausta
asennuksesta. Ymmärrän toki ettei kyseessä ole 325 tai edes 320 herkkumalli vaan paljon parjattu M40 sepelimylly, mutta ajo olisi kiva kuitenkin saada särmäksi vaikka halpa kiesi onkin kyseessä.
tiedossa hyviä/edullisia paikkoja alustan asennukselle PK seudulta ?
Itseltä ko. toimenpide ei luonnistu ilman hyviä ohjeita ja laittopaikkaa + työkaluja
-Edit-
Unohdin että jostain olin lukevani että juurikin M40 olevissa malleissa pitäisi tuon nokan madalluksen kanssa ottaa huomioon että öljypohja roikkuu melko matalalla, ja sen herkästi sitten ajaa ruvelle jossain.
onko tuo 60mm edestä jo liikaa, vai riittääkö että asian tiedostaa ?Last edited by Juha.R; 07-04-2010, 15:00.
Comment
-
-
Originally posted by Juha.R View PostEbaysta löytyy ainakin Weitecin 55/35 satsia suht huokeasti, mutta muutamista paikoista kysynyt asennusta ja yleensä en saa edes vastausta asennuksesta.
Tosta alustasta. Kyl mä uskon, et esim. 60/35 madalluksella olevaa autoa voi miten vaa ajaa, kunhan sen tiedostaa ja sen mukaan tilannenopeuden sovittaa.. Itsellä kun on (pre-faceliftissä) 60/40 madallus, eikä ongelmia ole ollut viime kesänä tai koko talvena. vaikka lunta oli suhteellisen reippaasti ja etukelkasta on maahan n.9cm..KuukiFix palvelee...
sigpic
NYT: A1 8X, T3, 190e
EX: S5 8T coupe, S4 B5 avant, S3 8L, E46 330dA Touring, E36 318tds Compact airride, E36 325i coupe, E36 320iA coupe, E30 320i & 316
Comment
-
Comment