Se merkitys että alipaineet pysyy tehostimessa vaikka olis läppä selällään. (toisinsanoen silloin kun imusarjassa ei ole niin paljoa alipainetta)
Nii ja ootkos kysyny mitä uus maksaa?
Kävin eilen motonetissä tilaamassa muita osia ja kysyin samalla sitä osaa. Ei kuulemma ole edes heillä saatavilla sitä. Pitää käydä vielä autovaraosa liikkeistä kyselemässä.. Toivottavasti ei hirveästi maksaisi...
Kävin eilen motonetissä tilaamassa muita osia ja kysyin samalla sitä osaa. Ei kuulemma ole edes heillä saatavilla sitä. Pitää käydä vielä autovaraosa liikkeistä kyselemässä.. Toivottavasti ei hirveästi maksaisi...
No jos ihan kävisit merkkiliikkeestä kysymässä niin saisit toimivan ja oikeanlaisen. Se kun ei välttämättä kovin kallis ole.
Tänään kävin hakemassa uuden kannen matkahuollosta. Siinä tuli mukana sellainen n.1cm paksuinen laippa pakosarjalle, mitäs hyötyä siitä on? Ja mitkäs venttiilit pitää olla kiinni tai auki, kun pistän kannen kiinni?
Tänään kävin hakemassa uuden kannen matkahuollosta. Siinä tuli mukana sellainen n.1cm paksuinen laippa pakosarjalle, mitäs hyötyä siitä on? Ja mitkäs venttiilit pitää olla kiinni tai auki, kun pistän kannen kiinni?
Moottorista ja nokka-akselista ajoitusmerkit kohdalleen niin eiköhän se sillon ole OK. Eli moottori YKK asentoon
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Moottorista ja nokka-akselista ajoitusmerkit kohdalleen niin eiköhän se sillon ole OK. Eli moottori YKK asentoon
Moottori on jo YKK asennossa, mutta olenko sokea vai mikä on, kun en löydä mistään nokka-akselin ajoitusmerkkejä? =D Voisiko joku hieman valaista, mistä moiset löytyy?
Nokka-akselin hihnapyörässä ja kannessa viivat, kun ne on kohallaan nii on YKK asennossa
Ellei joku sitten ole pyöritellyt hihnapyörää,ainakin itsellä liikkui about hampaan verran suuntaansa kun oli pultti auki.
Parisivua sitten laitoin ainakin kuvan jossa selviää miten nokka kuuluu olla,vauhtipyörässä tietysti lukitustappi niin sen kanssa ei ongelmaa ole,kuitenkin imu ja pakonokka samanverran auki ja kuvasta selviää loput.
xD miten lämpötila anturi voi vaikuttaa käyntiin lähtemiseen?
Riippuu siitä mikä lämpöanturi on vaihtettu. Jos Motronicin anturi niin vääränlainen anturi voi vaikuttaa moottorin käyntiin niinkin paljon ettei se käy.
No jos mä laitan anturin kiinni koneesee, johto kiinni -> ei lähe käyntii. Otan johdon irti ja auto käynnistyy ni mun mielestä se vähä vaikuttaa?
moottorina m40? :think kumma homma kun mulla oli liitin "katkennut" anturin ja liittimen välistä ja hyvin toimi mutta lämpöjä ei näyttänyt ollenkaan luonnollisesti!
kumma homma kun mulla oli liitin "katkennut" anturin ja liittimen välistä ja hyvin toimi mutta lämpöjä ei näyttänyt ollenkaan luonnollisesti!
Kumma homma joo, saattaa tosin vaikuttaa se että DME anturi on eri kuin mittarin lämpöanturi. Mittarin lämpöanturi kun ei vaikuta moottorin käyntiin tai seoksiin mitenkään.
Comment