Originally posted by amisqo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
No, tuli vaihettua ne laturin hiilet mut ei paljoa auttanut. Ongelma on seuraavanlainen:
Parkissa laturi lataa ok, valot päällä noin 13.8v. Latauksen merkkivalo palaa himmeästi, kierrosten noustessa "häipyy" ja kierrosten laskiessa "palautuu" himmeäksi.
Heitin pienen lenkin jonka aikana merkkivalo välillä paloi välillä ei.
Sen jälkeen mittasin uudestaan ja lataus oli enää 12.6v! :think
Reväytin kerran kierroksia niin pomppas takas sinne 13.8v suuntaan ja pysyi.
Kellään ollu vastaavaa ongelmaa?
Comment
-
-
Originally posted by zoonas View PostMikähän tällä kertaa. Kesken ajon yhtäkkiä ampui putkesta liekkiä ja matka tyssäs siihen.
Kipinä tulee, bensaa tulee mutta yskii vaan, Eikä lähde käyntiin.
Ihan kuin sytytys olis päin vittua, mut miten se noin yks kaks vois mennä...
Comment
-
-
Originally posted by zoonas View PostMikähän tällä kertaa. Kesken ajon yhtäkkiä ampui putkesta liekkiä ja matka tyssäs siihen.
Kipinä tulee, bensaa tulee mutta yskii vaan, Eikä lähde käyntiin.
Ihan kuin sytytys olis päin vittua, mut miten se noin yks kaks vois mennä...E30 ja E46 ///M
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostKello-symboli ja Inspection palaavat ajossa kokoajan, mittariston paristo loppu?Originally posted by zoonas View PostKyllä.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostKuolleita on. Kannattaako ostaa tismalleen samalaiset paristot vai riittää että käy kaupassa ja ottaa kalleimman?
Alkujaanhan siellä on NiCd (nikkelikadmium) paristot, joiden kestoikä on lyhyempi, kuin vastaavien NiMh (nikkeli-metallihybridi) akkujen. Pitää vaan muistaa, että metalliakku ei kestä kylmää niin hyvin, kuin kadmium akku, joka taasen on kylmälle lähes tunteeton.Last edited by T3; 28-12-2011, 00:29..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment