olis hienoo jos sais mittoja ja kuvia ni pääsis jatkamaan projektia. eihän noita kiinnityskohtia muuten olis tarvinnu kysellä, mut kun ei oo vielä e30 jakkaroita tullu hankittua. ostohetkellä autoon oli läpipulteilla laitettu e36 penkit.
ihan vaan talviautoksi tuli hankittua. -87 4d pre-facelift johon vaihdettu m40b18. Isot tolpat edessä, levyt takana, finlandia 2000 kattoluukku ja jotai muuta pientä. vähän hitsattavaa ja osia pitäis vielä hankkia.
Yläpuolelta näyttää about tältä:
Penkin pultti ja turvavyön alakiinnitys tulee siihen vahvikerautaan.
Alapuolelta:
Vahvikeraudan ulkoreunassa on käänne/vekki joka on pistehitsattu sisähelmaan. Ja se jatkuu tonne asti missä lattiapelti kääntyy alaspäin. Vähä kinkkinen pellinpalanen muotoilla itse. Tai mä en ainakaan kovin hyvää saanut.
En löytäny netin varaosafilmeistä ko. pellinpalaa. Taitaa tulla korin mukana .
Voi olla helpoin tehä sillälailla että heität jakkaran paikalleen ja katot mihin kohtaan reiän pitäs tulla. Sama turvavyön raudan kanssa. Sit jonkunäkönen plootu sisähelmasta lattian syvennykseen asti ja mutterit. Ei kai se oo noin vanhassa autossa nii justiinsa.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Tuo on tosiaan aika hankala pala tehdä itse, mutta petrolin kuvaama tapa on ihan yhtä hyvä. Jos turvavyössä on alkuperäinen pultti tallessa, niin siinä on joku hassu tiheempi kierre ja penkissä normi m-kierre. Turvavyön pultin joutuu siis vaihtaan (jos ei oo jo vaihtunu) kun hitsaa normi pultit alle. Oisko lujuus syistä tiheempi kierre alunperin.
Voiko puhaltimen "voimakkuus" heiketä ajan saatossa?
On mulla ainakin perstuntuma että voi. Vaihdoin M10 koneiseen uuden moottorin kun vanha alkoi kitisemään ja uudessa oli teho aivan eri luokkaa. Tukka vain hulmuaisi jos olisi kutrit kuten petrolheadilla
Vahvikeraudan ulkoreunassa on käänne/vekki joka on pistehitsattu sisähelmaan. Ja se jatkuu tonne asti missä lattiapelti kääntyy alaspäin. Vähä kinkkinen pellinpalanen muotoilla itse. Tai mä en ainakaan kovin hyvää saanut.
En löytäny netin varaosafilmeistä ko. pellinpalaa. Taitaa tulla korin mukana .
Voi olla helpoin tehä sillälailla että heität jakkaran paikalleen ja katot mihin kohtaan reiän pitäs tulla. Sama turvavyön raudan kanssa. Sit jonkunäkönen plootu sisähelmasta lattian syvennykseen asti ja mutterit. Ei kai se oo noin vanhassa autossa nii justiinsa.
eli pitää vaan aluksi vetää uutta peltiä ja sit kun joskus sais penkit hankittua, ni tekee sinne reijät ja vahvistukset. turvavyölle ei tarviikkaan tehdä reikää, kun kyseessä on 4d jossa kiinnitys on B-pilarin juureen
Jos turvavyössä on alkuperäinen pultti tallessa, niin siinä on joku hassu tiheempi kierre ja penkissä normi m-kierre. Turvavyön pultin joutuu siis vaihtaan (jos ei oo jo vaihtunu) kun hitsaa normi pultit alle. Oisko lujuus syistä tiheempi kierre alunperin.
Tämä turvavyön pultti on 7/16 UNF eli tuumainen tiheäkierre kuten kaikissa (?) bmw-vöissä, ei mikään "hassu"
On mulla ainakin perstuntuma että voi. Vaihdoin M10 koneiseen uuden moottorin kun vanha alkoi kitisemään ja uudessa oli teho aivan eri luokkaa. Tukka vain hulmuaisi jos olisi kutrit kuten petrolheadilla
No ku tuntuu et vaik on 4:lla ni silti hönkii ihan tehottomasti
eli pitää vaan aluksi vetää uutta peltiä ja sit kun joskus sais penkit hankittua, ni tekee sinne reijät ja vahvistukset. turvavyölle ei tarviikkaan tehdä reikää, kun kyseessä on 4d jossa kiinnitys on B-pilarin juureen
Vaihtuuko tuo jossain välissä, vai onko minulla vaan väärässä paikassa? Omissa Touringeissa on turvavyö kiinni penkissä. Niin oli myös yhdessä 4D:ssä minkä omistin.
eikös varaosa filmi selvitä? Kohdasta vacuum control tms. Eli realoem tai bmwfans.
Eipä oikeestaan... pitäis tietää mihin ne menee joka puolella eikä tollaisilla kuvilla tee yhtää mtn. kaikista paras olisi ihan kameralla otettu kuva. elikkä pierburgin omistavat henkilöt räpsimään kuvia (:
Eipä oikeestaan... pitäis tietää mihin ne menee joka puolella eikä tollaisilla kuvilla tee yhtää mtn. kaikista paras olisi ihan kameralla otettu kuva. elikkä pierburgin omistavat henkilöt räpsimään kuvia (:
Comment