E36 Kysymyksiä ja vastauksia IX

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tourister
    replied
    Mikähän mahtaa olla ongelma kun ei meinaa tuo compacti lähtä käyntii ilman lohkolämmitintä. Joutuu sahaa oikein urakal et saa käyntii pakkasil. Ni ja m44 kyseessä.

Leave a comment:

• Pazi88
    replied
    Originally posted by Miikka40 View Post
    Asia selvä, lisään nestettä ja tutkailen asiaa häviääkö nestettä.

E: kuuluisko syyläriinkin mennä jonkinnäkönen lämmittimen pistoke, koska hantin puolella syyläriä on semmonen 3 napanen pistoke, siihen ei ole vaan kytketty mitään johtoa.
    Se on flektin lämpötila-anturi. Pitäs siinä olla johdot kiinni jos autosta löytyy sähköinen flekti. (En tiedä onko kaikissa malleissa)

Leave a comment:

• Miikka40
    replied
    Asia selvä, lisään nestettä ja tutkailen asiaa häviääkö nestettä.

E: kuuluisko syyläriinkin mennä jonkinnäkönen lämmittimen pistoke, koska hantin puolella syyläriä on semmonen 3 napanen pistoke, siihen ei ole vaan kytketty mitään johtoa.
    Last edited by Miikka40; 04-01-2016, 13:06.

Leave a comment:

• BiltemaMotorWork
    replied
    Originally posted by Miikka40 View Post
    Semmosta kysyttävää että tarviiko e36 jäähdytinjärjestelmä ilmata jos lisää jäähdytinnestettä paisuntasailiöön, onko nää kovin helppoja saamaan ilmataskuja? Kun pitäisi m50b25 mottiin lisätä muttei ole hajuakaan ilmaisiko vai ei sen jälkeen.
    Riippuu vähän häviääkö nestettä? Jos häviää, vuotaa jostain jolloin vetää ilmaa järjestelmään. Ratkaisu: korjaa vuoto, ilmaa ja kovaa ajoa. Jos nestettä ei häviä ja haluat silti sitä lisätä nii ei tarvitse ilmata.

Leave a comment:

• jussi97
    replied
    Jos tulee vikakoodit lambda sensor control limit bank 1 ja 2, niin eikös silloin imuvuotoja ajatellessa imuvuodon pitäisi olla ennen läppärunkoja, kun eikös bank 1 ole 1-3 sylintereille ja bank 2 4-6? Kyseessä s50b32. Voisko muuten kaasuläppien asentotunnistin liittyä jotenkin tohon?
    Last edited by jussi97; 04-01-2016, 06:07.

Leave a comment:

• Miikka40
    replied
    Semmosta kysyttävää että tarviiko e36 jäähdytinjärjestelmä ilmata jos lisää jäähdytinnestettä paisuntasailiöön, onko nää kovin helppoja saamaan ilmataskuja? Kun pitäisi m50b25 mottiin lisätä muttei ole hajuakaan ilmaisiko vai ei sen jälkeen.

Leave a comment:

• Tonton
    replied
    Originally posted by ///JATKE View Post
    Eli jos haluan mun 323ti:hin lukkoperän, niin millä linjalla nyt pitäisi lähteä liikkeelle? E30 typ188 ja compactin takakansi?
    nopeus anturin sakarat pitää lyhentää tai vaihtaa e36:n perästä.
    se e30:n takakansikin sopii paikalleen sellaisenaan jos löydät kokoperän.
    sitten z3:n perä käy compaktin sellaisenaan

Leave a comment:

• Iltsu
    replied
    iS M42 koneen tilalle on tulossa M44. Ilmeisesti M42 imu/pakosarjalla suht bolt-on swappi. Kampiakselin asentotunnistin on M44 koneen takana. Johtosarja ja ecu vaihtuu toki myös.
    Onko kukaan tehnyt kys. projektia ja mitä muuta pitää ottaa huomioon?

Niin ja tämä siksi koska kansipahvi meni, ei jaksa alkaa kansiremppaa tekemään.
    Last edited by Iltsu; 02-01-2016, 07:34.

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by ///JATKE View Post
    Eli jos haluan mun 323ti:hin lukkoperän, niin millä linjalla nyt pitäisi lähteä liikkeelle? E30 typ188 ja compactin takakansi?
    Jep, tai e34 ei kehtomallin perä.

Leave a comment:

• ///JATKE
    replied

Leave a comment:

• BiltemaMotorWork
    replied
    Originally posted by jimipee View Post
    Tarkoitin siis m43b16
    On sama.

Leave a comment:

• jimipee
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Kyllähän m43b18 on sama kuin m43b18...
    Tarkoitin siis m43b16

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by jimipee View Post
    M43b18, onko mitä kysymisen kautta katsomisen arvoista kyseisessä moottorissa ennen ostoa? Miten ketju kestää näissä ym. Onko sama siis kuin m43b18, isommalla kuutiotilavuudella vain? Olin itse tyytyväinen omaan m43:seen kun semmoisen omistin.
    Kyllähän m43b18 on sama kuin m43b18...

Leave a comment:

• jimipee
    replied
    M43b18, onko mitä kysymisen kautta katsomisen arvoista kyseisessä moottorissa ennen ostoa? Miten ketju kestää näissä ym. Onko sama siis kuin m43b18, isommalla kuutiotilavuudella vain? Olin itse tyytyväinen omaan m43:seen kun semmoisen omistin.

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Originally posted by Elfving View Post
    M-Technics kylkilistojen merkin koko?

Ja miten lie kiinni listassa?
    N.110x16mm ja uskoakseni liima/tarra periaatteella kiinni.

Leave a comment:

Working...
X