E36 Kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikähän mahtaa olla ongelma kun ei meinaa tuo compacti lähtä käyntii ilman lohkolämmitintä. Joutuu sahaa oikein urakal et saa käyntii pakkasil. Ni ja m44 kyseessä.
-
Originally posted by Miikka40 View PostAsia selvä, lisään nestettä ja tutkailen asiaa häviääkö nestettä.
E: kuuluisko syyläriinkin mennä jonkinnäkönen lämmittimen pistoke, koska hantin puolella syyläriä on semmonen 3 napanen pistoke, siihen ei ole vaan kytketty mitään johtoa.
Leave a comment:
-
Asia selvä, lisään nestettä ja tutkailen asiaa häviääkö nestettä.
E: kuuluisko syyläriinkin mennä jonkinnäkönen lämmittimen pistoke, koska hantin puolella syyläriä on semmonen 3 napanen pistoke, siihen ei ole vaan kytketty mitään johtoa.Last edited by Miikka40; 04-01-2016, 13:06.
Leave a comment:
-
Originally posted by Miikka40 View PostSemmosta kysyttävää että tarviiko e36 jäähdytinjärjestelmä ilmata jos lisää jäähdytinnestettä paisuntasailiöön, onko nää kovin helppoja saamaan ilmataskuja? Kun pitäisi m50b25 mottiin lisätä muttei ole hajuakaan ilmaisiko vai ei sen jälkeen.
Leave a comment:
-
Jos tulee vikakoodit lambda sensor control limit bank 1 ja 2, niin eikös silloin imuvuotoja ajatellessa imuvuodon pitäisi olla ennen läppärunkoja, kun eikös bank 1 ole 1-3 sylintereille ja bank 2 4-6? Kyseessä s50b32. Voisko muuten kaasuläppien asentotunnistin liittyä jotenkin tohon?Last edited by jussi97; 04-01-2016, 06:07.
Leave a comment:
-
Semmosta kysyttävää että tarviiko e36 jäähdytinjärjestelmä ilmata jos lisää jäähdytinnestettä paisuntasailiöön, onko nää kovin helppoja saamaan ilmataskuja? Kun pitäisi m50b25 mottiin lisätä muttei ole hajuakaan ilmaisiko vai ei sen jälkeen.
Leave a comment:
-
Originally posted by ///JATKE View PostEli jos haluan mun 323ti:hin lukkoperän, niin millä linjalla nyt pitäisi lähteä liikkeelle? E30 typ188 ja compactin takakansi?
se e30:n takakansikin sopii paikalleen sellaisenaan jos löydät kokoperän.
sitten z3:n perä käy compaktin sellaisenaan
Leave a comment:
-
iS M42 koneen tilalle on tulossa M44. Ilmeisesti M42 imu/pakosarjalla suht bolt-on swappi. Kampiakselin asentotunnistin on M44 koneen takana. Johtosarja ja ecu vaihtuu toki myös.
Onko kukaan tehnyt kys. projektia ja mitä muuta pitää ottaa huomioon?
Niin ja tämä siksi koska kansipahvi meni, ei jaksa alkaa kansiremppaa tekemään.Last edited by Iltsu; 02-01-2016, 07:34.
Leave a comment:
-
Eli jos haluan mun 323ti:hin lukkoperän, niin millä linjalla nyt pitäisi lähteä liikkeelle? E30 typ188 ja compactin takakansi?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jimipee View PostM43b18, onko mitä kysymisen kautta katsomisen arvoista kyseisessä moottorissa ennen ostoa? Miten ketju kestää näissä ym. Onko sama siis kuin m43b18, isommalla kuutiotilavuudella vain? Olin itse tyytyväinen omaan m43:seen kun semmoisen omistin.
Leave a comment:
-
M43b18, onko mitä kysymisen kautta katsomisen arvoista kyseisessä moottorissa ennen ostoa? Miten ketju kestää näissä ym. Onko sama siis kuin m43b18, isommalla kuutiotilavuudella vain? Olin itse tyytyväinen omaan m43:seen kun semmoisen omistin.
Leave a comment:
Leave a comment: