Originally posted by Tala92
View Post
E36 Kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eikö siis kannata heti ensimmäisenä käyttää ne valot irti ja putsailla liitokset
Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
-
Ne valot on tällä hetkellä sikaflexillä kiinni siinä takaluukussa, sillon ku ne ei ollu nii subbari pärisytti niitä rekkarin valoja niin paljo et kokoajan palo polttimot niistä.Originally posted by JJT View PostEikö siis kannata heti ensimmäisenä käyttää ne valot irti ja putsailla liitokset
Sillon ei ollu vielä mitään kosketushäiriöitä ku vetäsin ne sikalla kii.
Comment
-
Nehän ei mene kun yhdessä asennossa paikalleen että se liikkuu, olen joskus itsekkin paininut saman asian kanssa. Muutakuin purkaa ja kasata uudelleen niin kauan kun oikea asento löytyyOriginally posted by mehtojarvi View PostMiten vetoakselin ulommanpään saa kasattua kun on ollut ihan osissa murros (kuulat pois jne) sain kyllä kasaan mutta jämähti yhteen asentoon,muistaaksee ne kuulat piti olla tietyssä kohtaa...noin ainakin volvoissa mutta siitäkin aikaa jo niin ei muista.
Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
Kauppakassina: Hyundai i30 -21
-Raahe Connection-
-Team Kärppä- limited edition
Comment
-
Hyvin sä vedät...Originally posted by Tala92 View PostNe valot on tällä hetkellä sikaflexillä kiinni siinä takaluukussa, sillon ku ne ei ollu nii subbari pärisytti niitä rekkarin valoja niin paljo et kokoajan palo polttimot niistä.
Sillon ei ollu vielä mitään kosketushäiriöitä ku vetäsin ne sikalla kii.
Comment
-
kierrokset seilas
Vaihoin just öljyt beemuun, niin sen jälkeen kun ekan kerran starttasin niin kierrokset alko seilaamaan väliä 700-800. Luulin et olisin saanu jo kaikki käyntihäiriöt pois.
Sittenku anto pikkusen jenkaa nii tyhjäkäynti rauhottu.
Voiskohan tuo pikku halkeama olla syyllinen? Koitin kyllä moottorin käydessä onko siinä vieressä imua tai puhallusta, niin virtausta ei kyllä tuntunu kädellä.
Comment
-
No voi vittu. Tosta se vuotaa. Mikäs pommi sulla oikein on?Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
Jos sillä on käyttöarvoa, laita se kuntoon. Imuvuodot yms. uudet letkut maksaa alle 100e tonne konehuoneeseen.Originally posted by Tala92 View PostJos multa kysyt niin e36 325 -92Helkama S3000
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Comment
-
Ja tuo haitariputki ehkä pari kymppiä. Älä vaan sikaflexillä!Originally posted by mikkod View PostJos sillä on käyttöarvoa, laita se kuntoon. Imuvuodot yms. uudet letkut maksaa alle 100e tonne konehuoneeseen.Nyt:
BMW X3 xDrive30e (g01)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
BMW 320i (e30)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
Missä vi***ssa on e36 cabrion katon ohjainlaite??! Olen muutama vuosi sitten sellaisen toisesta cabriosta irrottanu ja nyt sitä ei löydy muka millään niin alkaa kyllä hermo kiriä
Googlellakaan ei varmasti kyllä löydy muuta kuin kuvia itse purkista.
Comment
-
CONTROL MODULE:Originally posted by ///X-POWER View PostMissä vi***ssa on e36 cabrion katon ohjainlaite??! Olen muutama vuosi sitten sellaisen toisesta cabriosta irrottanu ja nyt sitä ei löydy muka millään niin alkaa kyllä hermo kiriä
Googlellakaan ei varmasti kyllä löydy muuta kuin kuvia itse purkista.
• Located behind the left side rear seat interior
quarter trim panel (1).
Last edited by Rocla; 03-09-2015, 17:31.Olli.
Comment
-
Kuskin puolen takapahvin takana.Originally posted by ///X-POWER View PostMissä vi***ssa on e36 cabrion katon ohjainlaite??! Olen muutama vuosi sitten sellaisen toisesta cabriosta irrottanu ja nyt sitä ei löydy muka millään niin alkaa kyllä hermo kiriä
Googlellakaan ei varmasti kyllä löydy muuta kuin kuvia itse purkista.Helkama S3000
Comment
-
Last edited by QUASIMODO; 04-09-2015, 10:43.sigpic
Comment
Comment