Eikö siis kannata heti ensimmäisenä käyttää ne valot irti ja putsailla liitokset
Ne valot on tällä hetkellä sikaflexillä kiinni siinä takaluukussa, sillon ku ne ei ollu nii subbari pärisytti niitä rekkarin valoja niin paljo et kokoajan palo polttimot niistä.
Sillon ei ollu vielä mitään kosketushäiriöitä ku vetäsin ne sikalla kii.
Miten vetoakselin ulommanpään saa kasattua kun on ollut ihan osissa murros (kuulat pois jne) sain kyllä kasaan mutta jämähti yhteen asentoon,muistaaksee ne kuulat piti olla tietyssä kohtaa...noin ainakin volvoissa mutta siitäkin aikaa jo niin ei muista.
Nehän ei mene kun yhdessä asennossa paikalleen että se liikkuu, olen joskus itsekkin paininut saman asian kanssa. Muutakuin purkaa ja kasata uudelleen niin kauan kun oikea asento löytyy
Ne valot on tällä hetkellä sikaflexillä kiinni siinä takaluukussa, sillon ku ne ei ollu nii subbari pärisytti niitä rekkarin valoja niin paljo et kokoajan palo polttimot niistä.
Sillon ei ollu vielä mitään kosketushäiriöitä ku vetäsin ne sikalla kii.
Vaihoin just öljyt beemuun, niin sen jälkeen kun ekan kerran starttasin niin kierrokset alko seilaamaan väliä 700-800. Luulin et olisin saanu jo kaikki käyntihäiriöt pois.
Sittenku anto pikkusen jenkaa nii tyhjäkäynti rauhottu.
Voiskohan tuo pikku halkeama olla syyllinen? Koitin kyllä moottorin käydessä onko siinä vieressä imua tai puhallusta, niin virtausta ei kyllä tuntunu kädellä.
Missä vi***ssa on e36 cabrion katon ohjainlaite??! Olen muutama vuosi sitten sellaisen toisesta cabriosta irrottanu ja nyt sitä ei löydy muka millään niin alkaa kyllä hermo kiriä Googlellakaan ei varmasti kyllä löydy muuta kuin kuvia itse purkista.
Missä vi***ssa on e36 cabrion katon ohjainlaite??! Olen muutama vuosi sitten sellaisen toisesta cabriosta irrottanu ja nyt sitä ei löydy muka millään niin alkaa kyllä hermo kiriä Googlellakaan ei varmasti kyllä löydy muuta kuin kuvia itse purkista.
CONTROL MODULE:
• Located behind the left side rear seat interior
quarter trim panel (1).
Voiko lopussa oleva kardaanin tukilaakeri aiheuttaa vaimeeta ulinaa kun päästää kaasun n. satasen vauhdissa? Ääni ei kuulu millään muulla nopeudella. Kytkin pohjassa ääni katoaa.
Osaisko joku linkittää E36 facelift rattiin uuden keskimerkin esim. ebaystä?
Myydäänkö tuohon edes koko merkkiä "kiinnitysnastoineen" vai vaan niitä tarroja?
Find many great new & used options and get the best deals for BMW 3 E30 Steering Wheel Emblem Badge 32331117279 1117279 OEM at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!
Menin repimään merkin irti ja sehän meni ihan mutkalle...
Comment