Originally posted by Supra^
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 perä repeää irti korista!!!
Collapse
X
-
Originally posted by jr66 View PostLienee jo korjattu, toukokuussa postattu ongelma...Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Pitää kai liittyä tähän perä irti porukkaan.. Nuljuaa perä ihan törkeesti, kiihdytyksissä kolahtelee samoin kuin töyssyissäkin/asfaltin poikkisaumauksissakin:think Ei taida olla paljon vaihtoehtoja? Kuka tekis tarvittavat korjaus toimenpiteet + puslajumpan mulle täällä kotkan lähistöllä.. Korvausta vastaan tietenkin?Nykyinen E39 540ia Glasiegrun Shadowline. KOLAROITUNA MYYNNISSÄ
ex- 325ia E36 taxi
Ex- E39 523ia toukka ''tumma KOKO auto''
Ex- iso kasa kaikenlaisia kulkineita joita jotkut kutsuvat autoiksi.
Ex- Aprilia RSV1000R Factory -08
Ex-Sukisuki Gsxr-1100w -95
Ex- Ktm Lc-4 660
Comment
-
-
Originally posted by Spindre View PostPitää kai liittyä tähän perä irti porukkaan.. Nuljuaa perä ihan törkeesti, kiihdytyksissä kolahtelee samoin kuin töyssyissäkin/asfaltin poikkisaumauksissakin:think Ei taida olla paljon vaihtoehtoja? Kuka tekis tarvittavat korjaus toimenpiteet + puslajumpan mulle täällä kotkan lähistöllä.. Korvausta vastaan tietenkin?F11 LCI 535xi
Ex.
E36 320i sedan
E36 LCI 328i coupe
E61 LCI 530xi
Comment
-
-
Ootko Spindre kurkannut auton alle? Voi tosiaan olla noita puslia, mitkä aiheuttaa ton. Mulla kun toi apurunko repes liitoksistaan (edestä vasemmalta ja takaa oikealta täysin irti korista) niin perä rupesi ohjaamaan kiihdytyksissä. Ei erityisemmin kolissut silloin.
Ton repeämisen näkee kun meet auton takaosasta fikkarin kanssa katsomaan pohjaa tai ainakin jos pääset kunnolla auton alle.
Jos näin pahasti on käynyt, niin suosittelen vahvistamaan perän vielä M3:n tarkoitetuilla vahvikelätkillä, myös uudet pultit apurungon kiinnittämiseen kannattaa hankkia varalle. Vanhoja tuskin voi enää käyttää, vaikka ne saisikin pois yhtenä kappaleena.
Comment
-
-
Pitäneepä tänään tutkia illemmalla paremmin.. Puslat varmaan ainakin vaihtokunnossa, mutta kun on pessimisti ni ei voi pettyä pahasti vaikka löytyis mitä... Paranis vaan toi keli ni pääsis sinne auton alle kurkkimaan, ei viitti lähtä tuonne vesisateeseen mennä rypemään ja halillekkin pääsee vasta ens viikolla Toivotaan että olis pelkkä puslajumppa edessä, toki hommiahan sekin teettää ihan riittävästi. Jos sen vaan joku mulle tekisNykyinen E39 540ia Glasiegrun Shadowline. KOLAROITUNA MYYNNISSÄ
ex- 325ia E36 taxi
Ex- E39 523ia toukka ''tumma KOKO auto''
Ex- iso kasa kaikenlaisia kulkineita joita jotkut kutsuvat autoiksi.
Ex- Aprilia RSV1000R Factory -08
Ex-Sukisuki Gsxr-1100w -95
Ex- Ktm Lc-4 660
Comment
-
-
Helppo nakki.
Kardaani irti perän liitoksesta, takapönttö pois, iskarit alapäästä irti, sittten jarruletkut irti mistä lähtee ja anturin piuhat liittimistä kannen alta. Sitten pitkittäisvarren etupäästä ja ne neljä isoo pulttia apurungosta ja siinähän se on.
Itse laskin auton nosturilla työtason päälle, pultit auki ja nostin korin ylös.
Tommyengineerin vahvikelätkät hitsasin kiinnityspisteisiin. Kyllä pysyy.
Comment
-
-
Lets join the club.... Perä irtos tossa yks päivä kuskin puoleisesta etummaisesta kiinnikkeestä ja hitsattiin väliaikasesti alhaalta päin kiinni. Kestihän se jopa sen 2 päivää.... Pitää laskea vissii koko perä alas ja hitsata ne vahvikelaput sun muut sinne ja jos ne puslat samal vaihtais sinne. Onko miten pakollinen juttu irrottaa se bensatankki?? Pihalla pitää homma tehdä ja ei oo kummoset välineet muutenkaan.... Ja paljohan tulee noi puslat maksamaan takapäähän jos kaikki vaihtais
Comment
-
-
Originally posted by r00p View PostLets join the club.... Perä irtos tossa yks päivä kuskin puoleisesta etummaisesta kiinnikkeestä ja hitsattiin väliaikasesti alhaalta päin kiinni. Kestihän se jopa sen 2 päivää.... Pitää laskea vissii koko perä alas ja hitsata ne vahvikelaput sun muut sinne ja jos ne puslat samal vaihtais sinne. Onko miten pakollinen juttu irrottaa se bensatankki?? Pihalla pitää homma tehdä ja ei oo kummoset välineet muutenkaan.... Ja paljohan tulee noi puslat maksamaan takapäähän jos kaikki vaihtais
Comment
-
Comment