Mistähän ois viisainta lähteä etsimään tällästä puskuria/puskurin jatketta? :think http://lowerandwider.com/wp-content/...1-1024x583.jpg
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ese` View PostMistähän ois viisainta lähteä etsimään tällästä puskuria/puskurin jatketta? :think http://lowerandwider.com/wp-content/...1-1024x583.jpgG20 330e M-Sport sunset orange
Comment
-
-
kyselin aiemminkin tästä en saanut vastsausta, eli mikä tuota puhallinmoottoria vaivaa ku se pätkii lämpimänä, on vaihdettu Digitaali etupaneeli, etuvastus, katsottu etuvastuksen liitin että on kunnolla kiinni ja muutenkin käyty oleelliset liittimet läpi ettei oo kontakti häiriöitä, missä se vika mahtaa sitten olla, puhallin ei pidä minkäänlaista rohinaa tai ylimääräistä ääntä. ja järjen mukaan jos on hiilet mennyt niin se katkois kylmänä sekä lämpimänä tuota moottorin virtaa? ja ainoastaan se katkoo tuota virtaa silloin kun nostat puhallinnopeutta.
13xE34
1xE39
5xE36
1xE38
1xE32
Comment
-
-
Joo elikkä alkoi vilkkumaan kesken ajon airbag valo ja hetken päästä palo koko ajan. Ajotietokoneessa lukee teksti "Number plate light fail". Mistä kannattais alkaa vikaa etsimään tai paikallistamaan? Auto on e36 320 -93 m-sport airbäg ratilla. Ja huomasin myös että lämmöt on "noussu" pykälän yli puoleen kun normaalisti puolessa välissä. Mahtaisko olla jotenkin liittyväinen tohon ylläolevaan.Last edited by Sirviö; 17-04-2011, 21:39.
Comment
-
-
eihän vaan enteile jostain pahasta kun olin tossa eilen illalla ajelemassa nii katoin että lämmöt oli noussu vähän yli puolestavälistä.. pysäytin sit auton niin ei kerenny olla tyhjäkäynnilla kun parisen sekuntia nii pomppas viisari takas puoleenväliin :think vähän aikasemminkin oon kattonu että viisari on hitusen yli puolestavälistä mutta ei mitää sen isompaa vielä. termostaatti vaihettu vasta äskettäin ja ilmaakaan ei pitäisi olla koska järjestelmä on ilmattu muutamia viikkoja sitten.
Comment
-
-
Originally posted by Mikko.92 View Posteihän vaan enteile jostain pahasta kun olin tossa eilen illalla ajelemassa nii katoin että lämmöt oli noussu vähän yli puolestavälistä.. pysäytin sit auton niin ei kerenny olla tyhjäkäynnilla kun parisen sekuntia nii pomppas viisari takas puoleenväliin :think vähän aikasemminkin oon kattonu että viisari on hitusen yli puolestavälistä mutta ei mitää sen isompaa vielä. termostaatti vaihettu vasta äskettäin ja ilmaakaan ei pitäisi olla koska järjestelmä on ilmattu muutamia viikkoja sitten.MB E220CDI '10 Braun
Comment
-
-
Originally posted by Sirviö View PostJoo elikkä alkoi vilkkumaan kesken ajon airbag valo ja hetken päästä palo koko ajan. Ajotietokoneessa lukee teksti "Number plate light fail". Mistä kannattais alkaa vikaa etsimään tai paikallistamaan? Auto on e36 320 -93 m-sport airbäg ratilla. Ja huomasin myös että lämmöt on "noussu" pykälän yli puoleen kun normaalisti puolessa välissä. Mahtaisko olla jotenkin liittyväinen tohon ylläolevaan.
onko ratti tai penkki ollut irti akun kiinni ollessa?
tarpeeksi jäähd nestettä järjestelmässä? ilmaa järjestelmässä?
Comment
-
-
Originally posted by Mikko.92 View Posteihän vaan enteile jostain pahasta kun olin tossa eilen illalla ajelemassa nii katoin että lämmöt oli noussu vähän yli puolestavälistä.. pysäytin sit auton niin ei kerenny olla tyhjäkäynnilla kun parisen sekuntia nii pomppas viisari takas puoleenväliin :think vähän aikasemminkin oon kattonu että viisari on hitusen yli puolestavälistä mutta ei mitää sen isompaa vielä. termostaatti vaihettu vasta äskettäin ja ilmaakaan ei pitäisi olla koska järjestelmä on ilmattu muutamia viikkoja sitten.F06 640D "M6"
E71 X6 35D + E83 X3 3,0SD
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Comment
-
-
Originally posted by Miqoo View PostVaihelaatikosta hävis 2.vaihe. Eli menee sisään mutta ei vedä. Onko korjattavissa jotenkin vai pakko hommaa uus laatikko?Nykyään
-BMW 5xx e28 turbo projekti -86
-BMW 730ia e38 -94/12 navarraviolet
-BMW e30 m60b40 -84 projekti
-MERCEDES ML 420cdi -07 amg
EX:
-BMW 330xda -e46 -03
-BMW 540ia e39 -97
-BMW 523i e39 -96
-BMW 320i e36 -91
-BMW 318i e30 -88
-BMW 320i e36 -92
-BMW 535i e34 -88
-BMW 320i e36 -92
-BMW 318iA e30 -91
+syrjähyppyjä
Comment
-
-
Missä sijaitsee tuo numeron 13 mutsukka? http://bmwfans.info/parts/catalog/E3..._exhaust_flap/MB E220CDI '10 Braun
Comment
-
Comment