328i -95 Coupe, Miten ikkunan nostaja tietää että ikkuna on nyt ylhänä? Onko siellä rajakytkin vai mittaako se virtaa?
Moottorille tulee kaksi violettia johtoa ja toiseen liittimeen tulee vielä pari ruskeeta ja yks musta johto. Mitäköhän ne mahtaa olla?
Mietin vaan kun kuskin ikkuna ei enää toimi. Kun painaa napista ni kuuluu vain pieni naksaus. Aluksi se ikkuna alkoi rämistä kun sitä nosti, eli varmaan yritti pyörittää vaikka oli jo ylhänä. Sitten lakkasi toimimasta kokonaan.
Tosin vika tuskin on pelkästään kuskin ovessa koska kuskin puolen taka-sähkölasikaan ei toimi. Apparin puolella toimii molemmat lasit. Katkaisijaa koitin jo vaihtaa.
Enkä ole löytänyt kytkentäkuvia noille takalaseille.
Onko liukupalat katottu? Sellaiset valkoset mitkä kulkee siellä kiskossa?
1. Kylmästartti on ollu aika pitkä nyt. Lämpimänä lähtee hienosti. Auto on parkissa perse ylhäällä mäessä. Auto oli myös 1,5kk remontissa.. Auttaisko tulppien vaihto tohon pitkään starttiin? Epäilyttää vaan että mahtaako auttaa..
2. Pyyhkijät. Viime viikolla pyyhkijät delas, ei toiminu vaikka mihinpäin väänsin viikseä. Tänään kävin ajamas pienen lenkin ja kokeilin heittää pissapojalta nestettä ja pyyhkijät toimi. Myös ilman vettä kokeilin perään ja toimi normaalisti. Oisko siellä tulossa moottori sitten tiensä päähän?
Katsastus setä kertoi että edessä toinen iskari on sökö ja takanakin näytti pientä kosteutta olevan havaittavissa toisella puolen. No mitä ilmeisemmin kannattanee vaihtaa molemmat samalla eteen ainakin. Noh, nythän on sitten ikäänkuin uusi tilanne minulle eli kun siellä alla on dokumenttien mukaan Supersport alustasarja 60/20 vai oliko se 60/30, no kuitenkin.. Niin onko tässä nyt mitään järkeä vaihtaa uusia iskareita eteen sekä ehkä taakse(ja millaiset?) vai koko setti jousineen iskareineen eteen/taakse vaihtaa kokonaan?
Jos pärjään pelkillä iskareiden vaihdolla niin millaiset sinne kannattaa hommata? Auton mataluus on omaan makuun sopiva nykyisillä vietereillä. Korkeus säädettävä alusta ei ole "must" juttu minulle. Ja valitettavasti kalleimpia tuotteita en nyt etsi.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Katsastus setä kertoi että edessä toinen iskari on sökö ja takanakin näytti pientä kosteutta olevan havaittavissa toisella puolen. No mitä ilmeisemmin kannattanee vaihtaa molemmat samalla eteen ainakin. Noh, nythän on sitten ikäänkuin uusi tilanne minulle eli kun siellä alla on dokumenttien mukaan Supersport alustasarja 60/20 vai oliko se 60/30, no kuitenkin.. Niin onko tässä nyt mitään järkeä vaihtaa uusia iskareita eteen sekä ehkä taakse(ja millaiset?) vai koko setti jousineen iskareineen eteen/taakse vaihtaa kokonaan?
Jos pärjään pelkillä iskareiden vaihdolla niin millaiset sinne kannattaa hommata? Auton mataluus on omaan makuun sopiva nykyisillä vietereillä. Korkeus säädettävä alusta ei ole "must" juttu minulle. Ja valitettavasti kalleimpia tuotteita en nyt etsi.
ostat vaan halvan coilover setin sinne. 239e taitaa olla mtt-trading:llä jomia tarjolla.
Katsastus setä kertoi että edessä toinen iskari on sökö ja takanakin näytti pientä kosteutta olevan havaittavissa toisella puolen. No mitä ilmeisemmin kannattanee vaihtaa molemmat samalla eteen ainakin. Noh, nythän on sitten ikäänkuin uusi tilanne minulle eli kun siellä alla on dokumenttien mukaan Supersport alustasarja 60/20 vai oliko se 60/30, no kuitenkin.. Niin onko tässä nyt mitään järkeä vaihtaa uusia iskareita eteen sekä ehkä taakse(ja millaiset?) vai koko setti jousineen iskareineen eteen/taakse vaihtaa kokonaan?
Jos pärjään pelkillä iskareiden vaihdolla niin millaiset sinne kannattaa hommata? Auton mataluus on omaan makuun sopiva nykyisillä vietereillä. Korkeus säädettävä alusta ei ole "must" juttu minulle. Ja valitettavasti kalleimpia tuotteita en nyt etsi.
Katsastus setä kertoi että edessä toinen iskari on sökö ja takanakin näytti pientä kosteutta olevan havaittavissa toisella puolen. No mitä ilmeisemmin kannattanee vaihtaa molemmat samalla eteen ainakin. Noh, nythän on sitten ikäänkuin uusi tilanne minulle eli kun siellä alla on dokumenttien mukaan Supersport alustasarja 60/20 vai oliko se 60/30, no kuitenkin.. Niin onko tässä nyt mitään järkeä vaihtaa uusia iskareita eteen sekä ehkä taakse(ja millaiset?) vai koko setti jousineen iskareineen eteen/taakse vaihtaa kokonaan?
Jos pärjään pelkillä iskareiden vaihdolla niin millaiset sinne kannattaa hommata? Auton mataluus on omaan makuun sopiva nykyisillä vietereillä. Korkeus säädettävä alusta ei ole "must" juttu minulle. Ja valitettavasti kalleimpia tuotteita en nyt etsi.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment