Originally posted by huusko
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
huomasin tossa aamulla kun lähdin töihin päin surffailemaan kun check control rupesi herjaamaan "check coolant level" ja sieltä tosiaan oli haihtunut/tippunut nestettä niin mitä mieltä porukka on niistä esim crc:n jäähdyttimen paikkausaineista jos se sitten tänään tarkemmin katsoessa osoittautuu vuotavan itse jäähdyttinestä? Onnistuuko sillä korjaamaan pienen vuodon vai pitääkö nyt sitten laittaa pillit purkkiin ja hommaa jostain uusi jäähdytin?
Comment
-
-
Originally posted by nuuki View Post"Retrofit kit, steering angle stop" nimen antaa ainakin varaosanumero 32 11 1 140 479
Mutta entä jos on nämä
277 LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE STYLING
337 M SPORTS PACKAGE
Eli alkuperäinen M-sport varustelu niin kuuluuko nuo listan mukaan olevat aluvanteet silloin olla 17" vai tarkoittaako ne jotain muuta. Eikös kaikki "M-vanteet" ole 17"?
Eli jos autossa on ollut jo uutena 17" vanteet niin miksi ei ole mainintaa niistä rajoittimista vai mitä mitä..? Vai onko ne välttämättä olleet 17" vanteet..? :think
Ei tuolla "lähimmällä" BMW huoltamolla tienneet näistä rajoittimista mitään eikä osanneet etsiäkään niitä kun viimeksi nosturilla kävin.
Eli en tiedä onko siellä sellaiset. Katsooko katsuri ne sitten..?
Edit: Kysytäänpäs näin että kun laitan nuo 17" M-styling 22 vanteet alle talveksi niin ottaako ne mihinkään kiinni jos niitä rajoittimia ei ole? Renkaat taisi olla 225/40 tai 45.Last edited by Haju69; 09-10-2010, 14:35.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Shifter View PostTe jotka olette muutoskatsastaneet korkeusäädettävän alustan, niin lukeeko teillä rekisteriotteessa nimenomaan korkeussäädettävä alustasarja ja sitten ne etäisyydet navasta kaariin?
Itelläni on merkattu pelkkä alustasarja ja etäisyydet 337 ja 290. Meinaan mennä leimalle korkeussäädettävällä johon laitan nuo samat korkeudet. Onko kuinka tuhoon tuomittu yritys :think
Tietty kannattas muutoskatsastaa tuo korkeussäädettävä mutta tuv laput on tällä erää sopivasti hukassa...
Ja toinen juttu samaan asiaan liittyen noista vakiorengas mitoista; että saako sen vakiorengas koko 17" otteeseen pelkästään sanomalla vai pitääkö nimenomaan tehdä sekin muutoskatsastuksen kautta ja 17 tuuman pyörät alla?
nimim. ikinä ennen autoa käyttäny leimalla
Kyseessä kv variant 1 alustasatsi.
Comment
-
-
Originally posted by danitshka View Posthuomasin tossa aamulla kun lähdin töihin päin surffailemaan kun check control rupesi herjaamaan "check coolant level" ja sieltä tosiaan oli haihtunut/tippunut nestettä niin mitä mieltä porukka on niistä esim crc:n jäähdyttimen paikkausaineista jos se sitten tänään tarkemmin katsoessa osoittautuu vuotavan itse jäähdyttinestä? Onnistuuko sillä korjaamaan pienen vuodon vai pitääkö nyt sitten laittaa pillit purkkiin ja hommaa jostain uusi jäähdytin?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Shifter View PostTe jotka olette muutoskatsastaneet korkeusäädettävän alustan, niin lukeeko teillä rekisteriotteessa nimenomaan korkeussäädettävä alustasarja ja sitten ne etäisyydet navasta kaariin?
Itelläni on merkattu pelkkä alustasarja ja etäisyydet 337 ja 290. Meinaan mennä leimalle korkeussäädettävällä johon laitan nuo samat korkeudet. Onko kuinka tuhoon tuomittu yritys :think
Tietty kannattas muutoskatsastaa tuo korkeussäädettävä mutta tuv laput on tällä erää sopivasti hukassa...
Ja toinen juttu samaan asiaan liittyen noista vakiorengas mitoista; että saako sen vakiorengas koko 17" otteeseen pelkästään sanomalla vai pitääkö nimenomaan tehdä sekin muutoskatsastuksen kautta ja 17 tuuman pyörät alla?
nimim. ikinä ennen autoa käyttäny leimalla
Mulla lukee myös pelkkä alustasarja vaikka on korkeussäädettävä alusta paikalla. Ja mitat eteen ja taakse on merkattu otteeseen. Muutos prosentteja2.E30 318i M43 -88
Comment
-
-
Niille jotka niitä kumimattoja himoittee. http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=205958LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by JaHu85 View PostMulla lukee myös pelkkä alustasarja vaikka on korkeussäädettävä alusta paikalla. Ja mitat eteen ja taakse on merkattu otteeseen. Muutos prosentteja2.
Thanks!G4 -00
Entiset ajokit:
e36 328i Coupé -95
e36 316i Sedan -98
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostKuulostaa ihan sille että myyjä tullut katumapäälle. Eikä haluakaan myydä autoa. Tai sitten on jokin muu vika. En tosin voi tietää varmaksi. En minä ainakaan ole tavannut vielä sellaista että jos auto saa "jälleen" virtaa niin ei käynnisty.
Comment
-
-
Originally posted by slowrider View Postpystyykö nokka-akselin kulumista todeta ihan silmämääräisesti? siis tuleeko siihen ajan kanssa ihan näkyvää kulumaa tms?
M40 hihnanvaihto menossa ja ajattelin että voisiko tuon nokan kuntoa samalla jotenkin tutkia kotikonstein.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by slowrider View Postpystyykö nokka-akselin kulumista todeta ihan silmämääräisesti? siis tuleeko siihen ajan kanssa ihan näkyvää kulumaa tms?
M40 hihnanvaihto menossa ja ajattelin että voisiko tuon nokan kuntoa samalla jotenkin tutkia kotikonstein.
Pieniäkään pykimiä ei saisi selkäpuolella olla. Taivuttelemalla hammaspuolelta näkee onko halkeamia. Ei kai siihen mitään ihmeellisiä konsteja ole. Ja aika kuivattaa/kovettaa remmin vaikkei kilometrejä kertyisikään.
Kulumaa.. No selkäpuolelta tekstit häviää ja rullat tekee jälkiä mutta ei kai hammaspuolelle.
En osaa selittää miten nokan kuntoa voi silmämääräisesti tutkia mutta kyllä kunnossa olevan/kuluneen melko luotettavasti erottaa :think.Last edited by petrolhead; 09-10-2010, 17:41.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Arde92 View PostTilannehan on sillai outo, että. Se konepellin tappi on lukossa kiinni. ja vaijeri meni aivan sieltä juuresta poikki, joten sitä ei saa vedettyä vaijerista auki.
Luin jostain että olis joku ruuvattava kohta joka avaa lukon? missäköhän mahtaisi olla?
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostJotkut remmit alkaa sylkemään purua hihnakoppaan (OK tätä harvemmin näkee ja silloin on rivahdus enää satojen km päässä)
Pieniäkään pykimiä ei saisi selkäpuolella olla. Taivuttelemalla hammaspuolelta näkee onko halkeamia. Ei kai siihen mitään ihmeellisiä konsteja ole. Ja aika kuivattaa/kovettaa remmin vaikkei kilometrejä kertyisikään.
Kulumaa.. No selkäpuolelta tekstit häviää ja rullat tekee jälkiä mutta ei kai hammaspuolelle.
En osaa selittää miten nokan kuntoa voi silmämääräisesti tutkia mutta kyllä kunnossa olevan/kuluneen melko luotettavasti erottaa :think.
Remmi kyllä näyttää aika kuluneelta, eli sen nyt vaihan ainakin. pitää koittaa tutkia tuota nokkaa tarkemmin. käyhän toi kone miten sattuu, mutta jokapaikkahan tossa on rempallaan, ei takuulla viimiseen 100tkm ole tehty yhtään mitään huoltoja.. Pitää nyt oikein 400tkm kunniaksi vähän elvyttääBMW S1000RR
Nordic Superbike #2
Comment
-
-
Originally posted by Shifter View PostTe jotka olette muutoskatsastaneet korkeusäädettävän alustan, niin lukeeko teillä rekisteriotteessa nimenomaan korkeussäädettävä alustasarja ja sitten ne etäisyydet navasta kaariin?
Itelläni on merkattu pelkkä alustasarja ja etäisyydet 337 ja 290. Meinaan mennä leimalle korkeussäädettävällä johon laitan nuo samat korkeudet. Onko kuinka tuhoon tuomittu yritys :think
Tietty kannattas muutoskatsastaa tuo korkeussäädettävä mutta tuv laput on tällä erää sopivasti hukassa...
Ja toinen juttu samaan asiaan liittyen noista vakiorengas mitoista; että saako sen vakiorengas koko 17" otteeseen pelkästään sanomalla vai pitääkö nimenomaan tehdä sekin muutoskatsastuksen kautta ja 17 tuuman pyörät alla?
nimim. ikinä ennen autoa käyttäny leimalla
Jos on jo alustasarja muutoskatsastettu, niin en kyllä sitä enää toista kertaa muutoskatsastaisi vaikka alusta vaihtuisikin.
Mulla vaihtu H&R:n cupkit KW v1:een ex coupessa, enkä enää toista kertaa muutoskatsastanut, aivan turhaa rahastusta. Katsuri ei ainakaan sanonut yhtään mitään, eihän se tiedä minkä merkkinen alustasarja sielä kuuluu olla...G20 330e M-Sport sunset orange
Comment
-
Comment