Onko tietoa kenellä turussa olisi vikakoodienlukulaitteistoa vaihdelaatikkoon? Mielellään joku yksityinen (mahdollisesti edullisin vaihtoehto..) tai edes joku? Vituttaa tuo nyt sen verran, että pitäisi enskuun alussa maksaa vakuutusmaksuja taas pois, mutta tuossa kunnossa en haluaisi mitään maksaa, ja jossei asia ratkea ennen ensikuuta, laitan auton seisomaan ja katson asiaa myöhemmin uudelleen.. Harmittaa vain kun oli auton myyminen muuttamisen vuoksi pian edessä, mutta pitäisi tuo kai kuntoon saada ennen kuin järkihinnalla kannattaa myymään lähteä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Supa View PostIlmamassamittareita käytetään mutta järkevin ja helpoin olisi varmaan tuossa tapauksessa korvata alkuperäinen moottorinohjaus jollakin säädettävällä esim Megasquirt. Tuossa mittaus perustuu imusarjan paineeseen perusasetuksilla ja voi heittää putkessa olevat mittarit kuikkaan
Comment
-
-
Originally posted by Samppae39 View PostMulla automaatti-ilmastointi ja neljä ekaa pykälää pelaa, sen jälkeen ei puhallus voimistu lopulla neljällä pykälällä. Missä sijaitsee etuvastus? Hanskalokero on jo puretu eestä pois raitisilmasuodattimen vaihon takia (suht veemäinen homma muuten) Yrittäny kurkkia siihen keskikonsolin kylkeen, muttei ota silmään ku yks pyöreä mollukka osanumerolla (musta, metallinen pääty, kahella thorxilla kiinni, toiseen ei meinaa päästä käsiks ku on ne kojelaudan tukiraudat edessä) 8. 32929.9. Onko se se, realoem ei tuntenu sitä numeroa?
Comment
-
-
Originally posted by Samppae39 View PostTähän liittyen hain Motonetistä puhaltimen etuvastuksen. Se oli semmonen perus pötkylä, ei siilin näkönen. Kuitenkaan en autostani löytäny vastaavan näköstä mötkylää. siilin löysin. Saa siis vissiinkin palauttaa mötkylän kauppaan?Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Onko nämä E36 puhallus laitteet näin huonoja/hengettömiä yleisesti vai onko tuossa omassa vain jotain hintrinkiä.
Huurtuminen on suurin ongelma tai siis sen pois saaminen ja puhallus teho ei tunnu ainakaan mitenkään hiuksia kuivattavalle täysiasennollakaan verraten E39.
Siili/etuvastus? Vai jokin muu jota uusia..? Ja tuo kyllä häiritsee kans että ei kunnolla lämmintä puhalla tyhjäkäynnillä vaan vasta kierroksilla, ei mielestäni veljen autossa ole tuota ominaisuutta (-92 325, ei ilmastointia). Ja tuntuu että hitaasti tai ainakin hitaammin lämpenee kun E39(joka oli siis samalla koneella)
Raitisilmasuodatin on vaihdettu kuukauden sisällä.
Minun auto tuo sigun E36 autom.ilmastoinnilla.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
E36 rateista
Ostin tuossa -96 328i:n projektiksi, sisällä häiritsee eniten tuo karmea 4 puolainen airbag ratti. Kysymys kuuluukin, miten nuo eri vuosimallien ratit on vaihtokelpoisia keskenään? entä miten käy esim e39/e34:n salmiakki tai "M" ratti e36:een? entä passaako vanhemman e36:n 3-puolainen sport airbag ratti tuohon. :think
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostOnko nämä E36 puhallus laitteet näin huonoja/hengettömiä yleisesti vai onko tuossa omassa vain jotain hintrinkiä.
Huurtuminen on suurin ongelma tai siis sen pois saaminen ja puhallus teho ei tunnu ainakaan mitenkään hiuksia kuivattavalle täysiasennollakaan verraten E39.
Siili/etuvastus? Vai jokin muu jota uusia..? Ja tuo kyllä häiritsee kans että ei kunnolla lämmintä puhalla tyhjäkäynnillä vaan vasta kierroksilla, ei mielestäni veljen autossa ole tuota ominaisuutta (-92 325, ei ilmastointia). Ja tuntuu että hitaasti tai ainakin hitaammin lämpenee kun E39(joka oli siis samalla koneella)
Raitisilmasuodatin on vaihdettu kuukauden sisällä.
Minun auto tuo sigun E36 autom.ilmastoinnilla.
Kannattaa kuivata auto kunnolla, sisälämppäri pöhisemään päiväksi pariksi. Jos huurtuminen jatkuu, kannattaa etsiä se reikä mistä vesi hyttiin tulee.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostJossain on vikaa. Mulla touring autom.ilmastoinnilla, kuumaa tulee parin km ajon jälkeen ja ykkös nopeus riittää yksin ajelessa. Täysillä puhaltaa vähäisenkin tukan päästä.
Kannattaa kuivata auto kunnolla, sisälämppäri pöhisemään päiväksi pariksi. Jos huurtuminen jatkuu, kannattaa etsiä se reikä mistä vesi hyttiin tulee.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Jürgen_ View PostKai sä kuitin säästit?
Comment
-
-
puhaltimet nyt kun puheen aiheena niin esitetään omakin kysymys. Vikana siis seuraava, että puhalin on alkanut kitisemään hetken aikaa kun tiessä esim pieni kuoppa. Onko tuollaiselle jotain tehtävissä vai uutta palikkaa tilalle?BMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
-
Originally posted by rocroc View PostOstin tuossa -96 328i:n projektiksi, sisällä häiritsee eniten tuo karmea 4 puolainen airbag ratti. Kysymys kuuluukin, miten nuo eri vuosimallien ratit on vaihtokelpoisia keskenään? entä miten käy esim e39/e34:n salmiakki tai "M" ratti e36:een? entä passaako vanhemman e36:n 3-puolainen sport airbag ratti tuohon. :think325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Turhajohtaja View PostMoro. onkos nuissa e36 6pyttysissä ilmamäärämittari vai ilmamassa?:think kun itsellä on 318is turbo joka rakennettiin vasta eikä ole alkanu pelaamaan omalla ilmamäärämittarilla, lähtee vetämään vasta yläkierroksilla. ja pystyykö tuohon asentamaan ilmamassamittarin jollain konstilla? jos jollain on kokemuksia is:än turbotuksesta ni saa neuvoa!
Originally posted by ankold View PostOnko tietoa kenellä turussa olisi vikakoodienlukulaitteistoa vaihdelaatikkoon? Mielellään joku yksityinen (mahdollisesti edullisin vaihtoehto..) tai edes joku? Vituttaa tuo nyt sen verran, että pitäisi enskuun alussa maksaa vakuutusmaksuja taas pois, mutta tuossa kunnossa en haluaisi mitään maksaa, ja jossei asia ratkea ennen ensikuuta, laitan auton seisomaan ja katson asiaa myöhemmin uudelleen.. Harmittaa vain kun oli auton myyminen muuttamisen vuoksi pian edessä, mutta pitäisi tuo kai kuntoon saada ennen kuin järkihinnalla kannattaa myymään lähteä.
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostE39 ja E34 ratit on isompia kehältään, jos tämmöstä etit ni mulla olis hyväkuntonen: http://www.en4cer.co.uk/ima/steering.jpg
Keskustellaampa privalla ratista
Comment
-
-
Hei vain taas!
Talven hiipiessä ovelle näinä pimeinä iltoina (ja check coolantin shokin järkytyksessä edelleen) kysyn, että onko M50B25:n moottorille tyypillistä savuttaa (siis sillain että kuski näkee taustapeilistä ihan kunnollista savua) näin kylmällä kelillä poljettaessa vai onko nyt jokin vialla. Omaa otsaa kiristää niin perkeleesti että polttaisi vähän vettä mukana. Mutta savuttaminen laantuu, ku on kaks-neljä kertaa antanu runtua jalka suorana sillai ettei enää taustapeilistä nää savua.
Niin! Ja vielä selvennykseksi, että kylmällä koneella tyhjäkäynnillä parkkiruudussa lämmittäessä auto ei savuta ollenkaan, mutta kun tulen jostai pidemmältä matkalta, vedän parkkiruutuun ja jätän auton käyntiin ja käyn katsomassa niin tulee ihan selkeetä savua.
Toivottavasti nyt kävisi vaan liian rikkaalla lämpimänä..
Comment
-
-
Originally posted by danitshka View PostHei vain taas!
Talven hiipiessä ovelle näinä pimeinä iltoina (ja check coolantin shokin järkytyksessä edelleen) kysyn, että onko M50B25:n moottorille tyypillistä savuttaa (siis sillain että kuski näkee taustapeilistä ihan kunnollista savua) näin kylmällä kelillä poljettaessa vai onko nyt jokin vialla. Omaa otsaa kiristää niin perkeleesti että polttaisi vähän vettä mukana. Mutta savuttaminen laantuu, ku on kaks-neljä kertaa antanu runtua jalka suorana sillai ettei enää taustapeilistä nää savua.
Niin! Ja vielä selvennykseksi, että kylmällä koneella tyhjäkäynnillä parkkiruudussa lämmittäessä auto ei savuta ollenkaan, mutta kun tulen jostai pidemmältä matkalta, vedän parkkiruutuun ja jätän auton käyntiin ja käyn katsomassa niin tulee ihan selkeetä savua.
Toivottavasti nyt kävisi vaan liian rikkaalla lämpimänä..
Ei ole mitään kovin vakavaa, sillä lämpimällä koneella tuota ei pitäisi enää esiintyä. Jos ahdistaa, venakoppa auki ja tutkimaanW124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
Comment