Mieti tarkkaan mitä haluat, ja..Sanoi myyjä mitä hyviään, on E36:sia nettiauto pullollaan, joten se ko. auto ei taatusti ole ainut "yksilö".
Pää kylmänä siis ostaessa.
kun vaan ymmärtäis vähä nuosta ku ei oo kokemusta autoista vielä ja huijareita on netti täynnä ja harva rehellinen..
mutta kiitokset vastauksesta
Joo, 320 on kyllä sellanen väliin tippuja että. Itse molemmat omistaneena (320 ja nyt on 325), vaikka ero on silmissä pieni, eli nolla vaihtuu vitoseks, muuten samallaiset autot - niin kyllä tuo ihan erilailla menee. Kulutus on ollut siedettävä tai jopa pieni kulutus.
Kyllä se niin on että noita perän kiinnityksiä on se v-mäisin ruveta tekemään ja kaiketi isoin jumppa - niinku poijat aiemmin jo kertokin. Nostokohdat helmojen alta sekä kaaret ovat yhdet ruosteen kohteet. Takakontti on myös kova ruostumaan.
En kyllä ostas kumpaakaan, varsinkaan ensimmäistä sätöstä.
Ja jos noista niin varmaan alempaan pitäisi tyytyä. Mutta vaikuttas siltä että kannattas katsella vielä tarjontaa. Ja ehdottomasti suosittelen että vähintään 325 tai sitten 318iS
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Kun sammutan auton avaimesta nii auto jää käymään vaikka avaimet on kädessä palamaan jää kaikki muut valot mitkä käynnistäessä paitsi polttoaineen merkkivalo auton käymisen lisäksi. Onko siellä nyt virtalukon pohja vai mikä kulunut?
Öljypumpulta lähtevä letku kanteen päin joka menee siihen Vanoksen venttiili systeemiin, niin onko sillä muuta virkaa ku antaa painetta sille venttiilille? kun itsellä on nähtävästi otettu koko vanos pois ja tukittu se banjopultti siittä (ei toistaiseksi ole mylly räjähtännyt ). Ja kun nyt alkoi kerran letkuki vuotamaan niin uskaltaa tieten ottaa koko letkun pois ja pistää tukkoon öljypumpun päästä?
Ja jos noista niin varmaan alempaan pitäisi tyytyä. Mutta vaikuttas siltä että kannattas katsella vielä tarjontaa. Ja ehdottomasti suosittelen että vähintään 325 tai sitten 318iS
Kun sammutan auton avaimesta nii auto jää käymään vaikka avaimet on kädessä palamaan jää kaikki muut valot mitkä käynnistäessä paitsi polttoaineen merkkivalo auton käymisen lisäksi. Onko siellä nyt virtalukon pohja vai mikä kulunut?
Vois melkee huutaa bingo..ei muuten ole kallis osa ihan merkkiliikkeestäkään.
Viimeinen korkeintaan katsomisen arvoinen..Varusteet siinäkin niukat, ja tuolla hinnalla alkaa saamaan 325i:tä..Eikä ole kauaakaan kun 328i oli myös myynnissä samaan rahaan.
Oletko muuten mistäpäin? Oulussa on AVK:lla 328i ~2000e tietämillä..Pikkuvikainen ilman pyöriä..On konetta, väriä, varusteita..Löytyy myös ilmastointi vaikka AVK on ilmoittanut ettei olisi.
Mutta siis, edelleenkin ihmettelen miksi noita 320 malleja kattelet? Onko se hintakatto max 3000,-? Viimeinen noista jotenkin fiksuimman oloinen. Toiseksi viimeinen... noh.. jättäisin väliin.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment