Mistä lähtis hakemaan vikaa kun e36 parkkitutka on täysin mykkä? Ei kuulemma näe antureiden kuntoa piuhan päästäkään, ainakaan omalla kylällä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Kraak View PostJees jees, mitenkä veteleekö urissa mitenkä tuolla kokoonpanolla?
Noissa vanteissa on päällä 255/45 takana ja eessä 235/45, mutta edessä ainenkin niin huonot että joutuu hommaamaan uudet. Oishan nuo makiat jos sais 255 tuonne alle lynkattua.
Comment
-
-
Jaha, biimeri koettaa raukka pistää taas vähän kampohin heti kun uusivuosi ja uudet kujeet. (e36 325i vm 93)
Kaikkihan alkaa siitä niinkuin yleensäkkin bemareissa, että kylmänä pelittää, eikä mitään vikaa. Lämmöt kun nousee normaaliin ja on hetken siinä niin auto kiihyttelee itestään miten sattuu, eli kun jalan nostat kaasupolkimelta niin jää siihen nopeuteen ja jos painat kytkimen pohjaan niin nostaa kierroksia jonnekkin 3-4k rpm. Eli vikahan johtuu vakkarista joka on nyt jotenkin jumissa. Koetin sulakerasiasta tänä aamuna vilkaista, mutta ei näyttäny olevan missään lankoja poikki. En myöskään löytänyt "tempomat"(vakkari, saksaksi) nimikkeellä sulakerasian kannesta yhtään sulaketta, jotenka mitkä numerot on nuo vakkarin sulakkeet vai sijaitsevatko jossain muuaalla, ja missä/mitkä ovat vakkarin releet? Eli siitä olen todennut tämän vakkari vian, koska nostaa nopeutta vakkarin vivusta ja jää tiettyyn nopeuteen tämän jälkeen, mutta vivusta alas painamalla ei kytkeydy pois, eikä auta jarru tai kytkinpoljinkaan. Ja tuo tosin ihmetyttää että kylmänä pelittää.
Tiesti sekin jos joku osaa mulle sanoa missä sijaitsee tuon vakkarin ohjausboksi niin vois sitäkin vilkaista.
Jos joku krapulaltaan jaksais vastailla niin kiitoksia.
Comment
-
-
Originally posted by Kraak View PostJaha, biimeri koettaa raukka pistää taas vähän kampohin heti kun uusivuosi ja uudet kujeet. (e36 325i vm 93)
Kaikkihan alkaa siitä niinkuin yleensäkkin bemareissa, että kylmänä pelittää, eikä mitään vikaa. Lämmöt kun nousee normaaliin ja on hetken siinä niin auto kiihyttelee itestään miten sattuu, eli kun jalan nostat kaasupolkimelta niin jää siihen nopeuteen ja jos painat kytkimen pohjaan niin nostaa kierroksia jonnekkin 3-4k rpm. Eli vikahan johtuu vakkarista joka on nyt jotenkin jumissa. Koetin sulakerasiasta tänä aamuna vilkaista, mutta ei näyttäny olevan missään lankoja poikki. En myöskään löytänyt "tempomat"(vakkari, saksaksi) nimikkeellä sulakerasian kannesta yhtään sulaketta, jotenka mitkä numerot on nuo vakkarin sulakkeet vai sijaitsevatko jossain muuaalla, ja missä/mitkä ovat vakkarin releet? Eli siitä olen todennut tämän vakkari vian, koska nostaa nopeutta vakkarin vivusta ja jää tiettyyn nopeuteen tämän jälkeen, mutta vivusta alas painamalla ei kytkeydy pois, eikä auta jarru tai kytkinpoljinkaan. Ja tuo tosin ihmetyttää että kylmänä pelittää.
Tiesti sekin jos joku osaa mulle sanoa missä sijaitsee tuon vakkarin ohjausboksi niin vois sitäkin vilkaista.
Jos joku krapulaltaan jaksais vastailla niin kiitoksia.Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Näyttäis olevan sulakkeet F28 ja F46 jos nyt oikein katoin. Eli ne nyt ainakin kannattaa hyvin tarkistaa.
-HeikkiBmw E90 325da m-sport -07
Ex:
Bmw E46 330d Touring m-sport II -03
Bmw E36 325i Coupe -93
Comment
-
-
Originally posted by Löwen View PostMistä lähtis hakemaan vikaa kun e36 parkkitutka on täysin mykkä? Ei kuulemma näe antureiden kuntoa piuhan päästäkään, ainakaan omalla kylällä.Originally posted by Perlenbacher View PostInpalla pääsee kiinni.MB E220CDI '10 Braun
Comment
-
-
Originally posted by Löwen View PostMutta onko jotain tyypillisiä ongelmakohtia joita vois tarkastella mikäli ei pääse Inpalla kattomaan?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by nut View PostKuinkas se on, nouseeko kolmekuutosesta kone askeineen yläkautta pois vai täytyykö laatikko irrottaa? Entäpä tuo maskipelti, pitääkö ottaa irti?-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by nut View PostJes, näin vähän sitä kattelinkin, kiitoksia uskonvahvistuksesta
Originally posted by Spiddu View Poste36 328i touring vm 98 ja e36 m2 cupee vm 93 tuottaako ongelmaa jos cupeesta nappaa lepakot tourinkiin. airbägi juttuja tässä haen lähinnä takaata.
Luultavasti ei ole tuossa -93 lepakossa apparille tunnistinmattoa, joten ongelmaa tiedossa.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View Post
Vertaile varaosanumeroita airbag osien suhteen ja tee siitä johtopäätökset?
Luultavasti ei ole tuossa -93 lepakossa apparille tunnistinmattoa, joten ongelmaa tiedossa.Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
-
E36 taka-akselille tehdään kiinnityspisteiden vahvistus/puslaremontti ja otin sinne kaikki powerflexit mitä sai. Mielellään laittaisin kaikki uretaania mitä on saatavana kun kerran leikkiin lähdettiin.
päänvaivaa aiheuttaa jo ennen purkua kuvan punaisella ympäröidyt paikat, johon ei ainakaan Powerflexia ole saatavana. Mitä noihin pistetään? Tyydytäänkö vaan orggikseen, onko "parempi" edes tarpeen? (nro 2. ei tosin taida edes olla kumihela)
Entäpä peränkuoren kannatinhelat?
Onko ajatuksia?
Kiitos.Last edited by Mörökölli; 02-01-2011, 00:58.
Comment
-
Comment