Ei ehkä oikea paikka kysyä, mutta kysytään kuitenkin.
Onko tarvetta laitta jotain kierrelukitetta tiivistämään lohkolämmittimen elementtiä, kun se on lyötävää mallia? Ettei vaan nesteet pääse lämmityselementin reunan kautta vuotamaan pois. Mitään erillistä tiivistettä ei tullut mukana.
E36 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ei tarvii lukitetta eikä tiivistettä.Originally posted by heismain View PostEi ehkä oikea paikka kysyä, mutta kysytään kuitenkin.
Onko tarvetta laitta jotain kierrelukitetta tiivistämään lohkolämmittimen elementtiä, kun se on lyötävää mallia? Ettei vaan nesteet pääse lämmityselementin reunan kautta vuotamaan pois. Mitään erillistä tiivistettä ei tullut mukana.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
e36 coupe, ilman ilmastointia.
Tuulilasille puhaltaa haaleaa mutta jaloille lämmintä. Onko vesiventtiili ns 2 osainen ja molemmille oma ohjaus?
Mitään ideoita mistä voisi johtua?Nykyisin: VW Crafter '20
+ e61
Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
Comment
-
Lienee yksiosainen, mutta sieltä pellin altahan se selviää :think En tiedä johtuuko nyt siitä mutta kopsauta nyt kokeeksi sitä.Originally posted by toNmbbA View Poste36 coupe, ilman ilmastointia.
Tuulilasille puhaltaa haaleaa mutta jaloille lämmintä. Onko vesiventtiili ns 2 osainen ja molemmille oma ohjaus?
Mitään ideoita mistä voisi johtua?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
voisikos olla mahdollista et joku olisi vaihtanut sinne ilmastoidusta mallista olevan venttiilin? onko edes mahdollista?Originally posted by JJT View PostYksi venttiili on ilmastoimattomissa.
vesipumppu ja termari uusittu, ilmattu myös huolellisesti. satunnaisesti puhaltaa lasille lämmintä ja välillä kylmää niin kierroksilla kuin tyhjäkäynnilläkin. Vähän vmäistä ajella, ulkona -25 ja autossa 0 paikkeilla.
Nykyisin: VW Crafter '20
+ e61
Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
Comment
-
Periaatteessa jyrkkä ehkä. Ei ainakaan järkeä olisi vaihtaa.Originally posted by toNmbbA View Postvoisikos olla mahdollista et joku olisi vaihtanut sinne ilmastoidusta mallista olevan venttiilin? onko edes mahdollista?
vesipumppu ja termari uusittu, ilmattu myös huolellisesti. satunnaisesti puhaltaa lasille lämmintä ja välillä kylmää niin kierroksilla kuin tyhjäkäynnilläkin. Vähän vmäistä ajella, ulkona -25 ja autossa 0 paikkeilla.
Ilmastoidun venttiilissä on 2 lähtöä, kummallekkin puolelle oma.
Jos järjestelmä on kunnolla ilmattu niin venttiili tod. näk. jumittaa.Last edited by JJT; 28-01-2012, 21:41.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
näin arvelinkin. ensimmäisenä suosiolla tuo vesiventtiili vaihtoon, jos jatkuu niin pitää ruveta katselemaan tuota vesipumppua vaikka onkin ollut vasta 10tkm.Originally posted by JJT View PostPeriaatteessa jyrkkä ehkä. Ei ainakaan järkeä olisi vaihtaa.
Ilmastoidun venttiilissä on 2 lähtöä, kummallekkin puolelle oma.
Jos järjestelmä on kunnolla ilmattu niin venttiili tod. näk. jumittaa.Nykyisin: VW Crafter '20
+ e61
Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
Comment
-
Tossa pari kk sitten purin yhden ilmastoimattoman, niin siinä muistaakseni oli yksi kela ja yksi lähtö. Auton päässä sit kans yksi sisäänmeno ja yksi ulostulo jäähdytinnesteelle.
Mut tuohon vikaan sanoisin, että 70% varmuudella siellä lämppärin kennossa on ilmaa ja vesi kiertää vain alaosasta jolloin kaikki kennon kautta kulkeva ilma ei lämpeä. Sinne nimittäin helposti "lipsahtaa" ilmaa myöhemmin ilmauksen jälkeen jostain kolosta, vaikka ilmauksen aikana lämmintä on tullut (eli kenno täynnä nestettä). Ilmastoidussa ne kaksi venttiiliä säätää eri puolille tulevaa lämmitystä, eli tuulilasille/jalkoihin tulevalle ilmalle sillä ei oo vaikutusta jos toinen on tukossa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Pitäisi vetää kajari johdot oviin, mistä nuohin läpivienteihin pääsee helpoiten käsiksi. kick panelin kaijuttimen kolosta vai pitääko koko koelauta irroittaa?BMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
noh
[QUOTE=Pazi88;2602381]Tossa pari kk sitten purin yhden ilmastoimattoman, niin siinä muistaakseni oli yksi kela ja yksi lähtö. Auton päässä sit kans yksi sisäänmeno ja yksi ulostulo jäähdytinnesteelle.
mä tässä purkailen näitä joka päivä niin kyllä yks kelaisissa on 2 letkulähtöä ( ilmastoimaton) ja kaksi kelaisissa 3 letkulähtöä (ilmastoitu)
Comment
-
[QUOTE=kaure;2602536]No jos pilkkua aletaan nussia niin 1 tulo ja 1 lähtö. Ja sitten 1 tulo ja 2 lähtöä...Originally posted by Pazi88 View PostTossa pari kk sitten purin yhden ilmastoimattoman, niin siinä muistaakseni oli yksi kela ja yksi lähtö. Auton päässä sit kans yksi sisäänmeno ja yksi ulostulo jäähdytinnesteelle.
mä tässä purkailen näitä joka päivä niin kyllä yks kelaisissa on 2 letkulähtöä ( ilmastoimaton) ja kaksi kelaisissa 3 letkulähtöä (ilmastoitu)- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
Kick paneeli pois ja sieltä saa johdot pujotettua. Se kumihaitarin autonpuoleinen pää pitää purkaa irti, mut se onnistuu kun pyörittää ne kaksi kiinnitysruuvia auki.Originally posted by Spiddu View PostPitäisi vetää kajari johdot oviin, mistä nuohin läpivienteihin pääsee helpoiten käsiksi. kick panelin kaijuttimen kolosta vai pitääko koko koelauta irroittaa?
Kaure: 1 tulo ja 1 lähtö eli kaksi letkuliitintä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
Comment