Okei sitten foordin nokka kohti tarjoustaloa johtoa etsimään, ja sitten voidaankin alkaa ihmetellä miksi se on sieltä joskus pois otettu vai onko tuuninki tero irroittanut samalla kun m-sportti puskurin asentanut.
Olen ajatellut että vaihtaisin hyvin palvelleen mersuni nyt taas bemariin ja ajatuksena olis ollut e36 touring, mutta nyt olen pähkäillyt että ostanko bensan vai diisselin. Kulutuksella tai muilla bensa vs diesel kuluilla ei ole merkitystä tässä vaan se että kumpi on kestävempi ja mukavempi kone ajella..
Vaihtoehtoina on siis seuraavat: 325tds, 325i ja 328i
Mitä huonoja ja hyviä puolia näissä? Kuinka isot erot ripeydessä, väännössä, kestävyydessä jne.. diesel varmaan inan nuhempi, mutta saa varmaan kohtuu helpolla ja halvalla viritettyä?
Olen ajatellut että vaihtaisin hyvin palvelleen mersuni nyt taas bemariin ja ajatuksena olis ollut e36 touring, mutta nyt olen pähkäillyt että ostanko bensan vai diisselin. Kulutuksella tai muilla bensa vs diesel kuluilla ei ole merkitystä tässä vaan se että kumpi on kestävempi ja mukavempi kone ajella..
Mitä huonoja ja hyviä puolia näissä? Kuinka isot erot ripeydessä, väännössä, kestävyydessä jne.. diesel varmaan inan nuhempi, mutta saa varmaan kohtuu helpolla ja halvalla viritettyä?
Ostat multa huippuhyvän 323ia:n. Pieni kulutus, riittävä suorituskyky ja hyvät käyttöominaisuudet.
Olen yrittänyt etsiä vastausta jo muutaman päivän, mutta ei tunnu löytyvän. Eli mikähän mahtaa olla vikana kun autolla ajaa vähän korkeammilla kierroksilla niin silloin tällöin kierrokset saattavat jäädä 2000-4000rpm välille vaikka kytkin olisi pohjassa. Missä päin tyhjäkäyntimoottori sijaitsee? Autona e36 -92 318iS. Kiitoksia etukäteen.
No. 323 tai 328 touring. Ei taida nämä E36 dieselit niin paljoa luoda säästöä että siitä helposti hyötyä olisi. Ja jos sillä ei ole merkitystäkään niin suosittelisin kyllä vaan bensavehkeen hankkimaan. 325 Touringia ei bensana olekaan.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
No. 323 tai 328 touring. Ei taida nämä E36 dieselit niin paljoa luoda säästöä että siitä helposti hyötyä olisi. Ja jos sillä ei ole merkitystäkään niin suosittelisin kyllä vaan bensavehkeen hankkimaan. 325 Touringia ei bensana olekaan.
Pikainen Galluppi miten monella e36 omistajalla toimii valokytkimen taustavalot?
Mulla ei toiminu ja lykkäsin sinne 5W polttimon, viikon kaks kesti ja sen jälkee simahti. Oli sulanu muoviin kiinni.. Olikohan se vakiopoltin 3W sittenkin? :think
En näe mitään järkevää syytä valita diesel jos ei hae edes mitään kulutus säästöäkään. Ja mitä kaverin E36 diesel toukkaa sivusta seurannu niin ei kyllä hotsita yhtään. En voi pätevästi vertailla. En ole omistanut yhtään diesel autoa enkä ole suunnitellut omistavanikaan.
Oma 328 sedan menee kuitenkin täysin järkevillä kulutus lukemilla ja ylläpito kustannuksialla että varmasti jos E36 touringin haluisin niin se olisi 328 tai 323 manuaali.
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Mulla ei toiminu ja lykkäsin sinne 5W polttimon, viikon kaks kesti ja sen jälkee simahti. Oli sulanu muoviin kiinni.. Olikohan se vakiopoltin 3W sittenkin? :think
vai 1,2W kuitenkin.
Noh asiasta kolmanteen, termarin vaihto ois eessä niin minkä asteinen termari sinne kannattas laittaa? Ainakin bmwfans antaa vaihtoehdoiksi 80 ja 92.. Autohan on 4/92vm m50b20
Comment