Aika jännä ettei muka onnistu ilmaus. Mulla oli taas koko talven järjestelmä tyhjänä. Nyt kun nappas jarrut takaisin kiinni ja nesteet sisään, niin pari polkasua per satula riitti ilmaukseen.
Joskun yhdessä b5 audissa oli kans ilmausongelmaa. Se saatiin toimimaan kun ilmattiin sen verran mitä ilmaa tuli. Sit soratiellä kunnon jarrutuksia niin että absit rutisee ja taas ilmaamaan. Tätä toistettiin niin kauan, että ilmaa ei tullu ja poljin muuttu jäykäksi.
No ihmetyttää itseäkin kun en kuitenkaan ensimmäistä kertaa ole jarruja ilmaamassa... Nyt tuli takaa molemmista nipoista nestettä mutta edessä on satulat tyhjänä, ei kummastakaan tullu nestettä Ajattelin että ois paskaa linjassa niin paineilmalla tupsautin satulalta päin, iloisesti kupli nestesäiliössä. Noh siltikään ei neste tullu satulalle vaikka alipaineella koitin.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Imusarjassa ainakin "imukanavat" ohuemmat B20 vs B25. Noista kai nopeiten erottaa päällepäin.
Kiitti!
Seuraavaa kyssäriä pukkaa. Olen nyt jonkinverran näitä eri ratinvaihto topikkeja lukenut ja koittanut selvittää mikä 3 puolainen ratti kävisi vanhan 4 puolaisen tilalle. Nämä ovat ilmeisesti käypäisiä, jos oikein olen ymmärtänyt?
Seuraavaa kyssäriä pukkaa. Olen nyt jonkinverran näitä eri ratinvaihto topikkeja lukenut ja koittanut selvittää mikä 3 puolainen ratti kävisi vanhan 4 puolaisen tilalle. Nämä ovat ilmeisesti käypäisiä, jos oikein olen ymmärtänyt?
Jos sulla bagillinen ratti niin kaipa nuo sopii mutta voi olla mahdollista että slipringissä/piuhoissa eroa.. Käytä irti rattias ja kato onko samanlaiset piuhat kuin noissa linkkien rattien slipringeissä.
Ja sitten OT: Onko sulla se vanha ratti normi 4 puolanen bagiruori vai m-sport mallinen 4 puolanen bagiruori? Aattelin vaan että voisin olla kiinnostunut siitä jos sitten joutaa jossain vaiheessa ja on m-sport mallia. Eli siis hieman pienempi kuin perusratti ja yläkehällä sellaiset nystyrät mitä on kiva peukaloilla hieroa ja m-tikkaukset. Normi mallissa ei ole niitä nystyröitä ja kehä lienee isompi halkaisijaltaan. Muuten sama optiikka.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Jos sulla bagillinen ratti niin kaipa nuo sopii mutta voi olla mahdollista että slipringissä/piuhoissa eroa.. Käytä irti rattias ja kato onko samanlaiset piuhat kuin noissa linkkien rattien slipringeissä.
Ja sitten OT: Onko sulla se vanha ratti normi 4 puolanen bagiruori vai m-sport mallinen 4 puolanen bagiruori? Aattelin vaan että voisin olla kiinnostunut siitä jos sitten joutaa jossain vaiheessa ja on m-sport mallia. Eli siis hieman pienempi kuin perusratti ja yläkehällä sellaiset nystyrät mitä on kiva peukaloilla hieroa ja m-tikkaukset. Normi mallissa ei ole niitä nystyröitä ja kehä lienee isompi halkaisijaltaan. Muuten sama optiikka.
Joo, täytyypä tarkistaa kun käyn tallilla tänään myöhemmin ja ottaa joitain kuvia selvennykseksi. Ja tuo mun ratti on iha perus, ei M-Sport. Jos oiskin se peukolohipelöitävä 4-puolainen, niin eipä edes tarvitsis vaihtaa kolmipuolaiseen.
Ja missä kohtaa pitää olla öljynraja tikun mukaan ? Vaikka kuvia kiitos jos olisi.
Kiitos.
Ei oo ennen ollut MutteriWiritelmää autonani
M40 koneeseen 4 litraa.
Tikun alapäässä monesti viivojen välillä on se sopiva taso.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Millä osanumerolla löytyy nuo kiinnikkeet millä puskuri tulee kiinni tuohon vahvikkeeseen, yritin realoemin kuvia katella vaan en tajunnut, että mikä noista olisi oikea.
Vinkkejä mistä lähteä etsimään vikaa kun auton pyyhkijät saattavat välillä pysähtyä pariksi sekunniksi ja sitten taas jatkavat huitomista.
Tekee kaikilla nopeuksilla ja stoppailee vähän mihin milloinkin.
Miten paljo uskaltaa ajaa autolla missä alatukivarren pusla loppu edessä? Kolisee ja paukkuu mut ei iha heti kerkee vaihtaa...
Jos pusla eikä pallonivel niin melko kauan :think Tukivarren takapää ei karkaa mihinkään, heiluu toki pirusti mutta ei taida geometriasta johtuen edes pyöränkulmia paljoa muuttaa ?
Comment